Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs aaveelaisten perjantai-iltaan?

Vierailija
12.09.2014 |

Mitäs ootte suunnitellu tälle illalle?:-) itse taidan käpertyä viltin alle koiran lenkityksen jälkeen ja syödä muutama rivi tummaa suklaata ja katsella lempisarjaani! Ihanaa, viikonloppu alkoi. Toivotan jokaiselle rentoa iltaa ja hyvää viikonloppua!:-)

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:22"]

Odotan rakasta miestäni kotiin! Lento Singaporesta Lontoon kautta pitäs laskeutua klo 21.00. Ollut TAAS duunissa 2 viikkoa ja ihan hirvee ikävä. Olen horny mama!!! Menen vastaan ja onneks kotiin ei ole kun puolen tunnin matka:). Muksut tän yön mofalla ja fafalla ja me NAUTITAAN. Minun onneksi hän on hemmetin hyvä koneessa nukkuja, joten pitäis olla kondiksessa lemmenyöhön. Ollaan viestitelty niin kiihkeesti...

[/quote]

Miksi jotkut alapeukuttaa? Minä toivon kaikille ihanaa pe-iltaa ja viikonloppua. Hemmetti, kun kello kuluu hitaasti. Nyt katselen Australian Masterchefiä, sitten Seiskauutiset ja pikkuhiljaa kentälle. En vaan malta oottaa...

[/quote]

no sä oot varmaan nyt kentällä, mut miksi lapset on mofalla ja fafalla, siis morfar ja farfar, toinen sun faijalla ja toinen miehen faijalla? Miksi jaettu näin? mutta hornyä yötä vaan

Vierailija
62/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:22"]

Odotan rakasta miestäni kotiin! Lento Singaporesta Lontoon kautta pitäs laskeutua klo 21.00. Ollut TAAS duunissa 2 viikkoa ja ihan hirvee ikävä. Olen horny mama!!! Menen vastaan ja onneks kotiin ei ole kun puolen tunnin matka:). Muksut tän yön mofalla ja fafalla ja me NAUTITAAN. Minun onneksi hän on hemmetin hyvä koneessa nukkuja, joten pitäis olla kondiksessa lemmenyöhön. Ollaan viestitelty niin kiihkeesti...

[/quote]

Miksi jotkut alapeukuttaa? Minä toivon kaikille ihanaa pe-iltaa ja viikonloppua. Hemmetti, kun kello kuluu hitaasti. Nyt katselen Australian Masterchefiä, sitten Seiskauutiset ja pikkuhiljaa kentälle. En vaan malta oottaa...

[/quote]

no sä oot varmaan nyt kentällä, mut miksi lapset on mofalla ja fafalla, siis morfar ja farfar, toinen sun faijalla ja toinen miehen faijalla? Miksi jaettu näin? mutta hornyä yötä vaan

[/quote]

en ole tän kirjoittaja mut miks ei vois olla? meillä esim molemmat aikas lähellä. minä taas juon nyt espressoa ja katson telkusta muslimikeskustelua. muksut ja mies oon fafala ja famolla. hauskaa iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideri ja RoS

Vierailija
64/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä imetän vauvaa yöunille, täytyy kohta viedä sänkyyn. Esikoinen nukkuu ja mies joku vajaa tunti sitten polkemaan kaverilleen. Rauhallista iltaa, telkkua ja ruissipsejä <3 viikonlopulle paljon tekemistä ja jännitystä niin nyt rentoudutaan!

Vierailija
65/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:44"]Tässä imetän vauvaa yöunille, täytyy kohta viedä sänkyyn. Esikoinen nukkuu ja mies joku vajaa tunti sitten polkemaan kaverilleen. Rauhallista iltaa, telkkua ja ruissipsejä <3 viikonlopulle paljon tekemistä ja jännitystä niin nyt rentoudutaan!
[/quote]

...niin siis polkee polkupyörällä kaverilleen, ei polje kaverillaan mitään tietääkseni...

Vierailija
66/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siivouksen jälkeen ystävän kanssa yhdellä kaljalla. Kotiin tultuani laitoin lapsille iltapalaksi herkkusämpylöitä. Samalla naputtelin sorsametsällä olevalle miehelle, että tuo herkkuja kotiutuessaan. Nyt vaan toivon, että lapset nukkuu ennen kun tulee :)

Vierailija
67/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lähdössä parin tunnin päästä ja siellä meneekin koko yö. :)

Vierailija
68/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee. Voi kun olisi joku hieromassa. 10 vuotta sinkkuna ja viimeksi käynyt vieras yli vuosi sitten. Ei viiniä eikä karkkia. Onko tosiaan perjantai?

Vierailija
69/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:27"]

Juon lasin punkkua ja tanssin yksin hyvän musan kanssa. Katselen telkkaria ja nautin vapaa-ajasta.

[/quote]

Toi on jos ei nyt ihan parasta niin melkein :)

Vierailija
70/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen yh istuu pyjamanhousut jalassa läppäri sylissä ja BB menee telkussa. Kaks kaljaa uppos napaan kanaleipien kanssa. Näin kun kirjoitan, niin aika reppanalta vaikutan, mutta ei haittaa.

Vierailija
71/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkumassa, minä katson Iholla sarjaa ja syön suklaajäätelöä. Ihan parasta.

Vierailija
72/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on nukkumassa, samoin kissat. Käytiin saunassa miehen kanssa, syötiin salaattia ja fetapiirakkaa ja juotiin sauna- ja ruokajuomana appelsiini-mango tuoremehua, kivennäisvettä ja laitoin jäisiä mansikoita "jääpaloiksi". Kohta aletaan katsomaan pari jaksoa Ozia.