Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uudella työpaikalla ja mut esiteltiin tyttösenä. Olen 33v nainen

Vierailija
25.04.2024 |

En ole kehdannut vielä muille kertoa, että olen tuon ikäinen kun nyt ne luulee, että olen joku teini. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikää tarvitse kertoa.

Vierailija
2/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä ajatelleet nuoreksi.

Minua ja työkaveriani sanottiin tytöiksi kerran parin miehen toimesta työpaikalla ja molemmilla ikää tuolloin n.50v. Ja ei todellakaan näytetty miltään teineiltä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Minustakin puhuttiin tyttönä vielä kolmekymppisenä. Nyt olen lähes 40v ja kun minulla puhkesi aikuisiän akne, alettiin kysellä papereita taas kaupan kassalla. :D

Vierailija
4/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ja työkaveriani sanottiin tytöiksi kerran parin miehen toimesta työpaikalla ja molemmilla ikää tuolloin n.50v. Ja ei todellakaan näytetty miltään teineiltä😂

Meidän työpaikalla annettiin kahdelle setämiehelle tytöttelystä kirjallinen varoitus.

Vierailija
5/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Minustakin puhuttiin tyttönä vielä kolmekymppisenä. Nyt olen lähes 40v ja kun minulla puhkesi aikuisiän akne, alettiin kysellä papereita taas kaupan kassalla. :D

Mulla on vissiin teinimäiset kasvot ja olen tosi epävarma niin nämä piirteet vielä korustuu. En ole sellainen "aikuisen itsevarma" koska huono itsetunto kiusaamisen takia.

Vierailija
6/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönen?! Mitä ihmettä? Missä ollaan näin pihalla?

Vierailija
7/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile, minulta on kysytty Alkossa paperit melkein viisikymppisenä. Ja siellähän ei kysellä kolmenkymmenen iän mukaan, vaan kahdenkympin. 

Vierailija
8/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla annettiin kahdelle setämiehelle tytöttelystä kirjallinen varoitus.

Höpöhöpö.

Vierailija
9/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan kattoi ettei sun oo tissit vielä alkaneet kasvaa, siks tuo tyttönen-nimitys.

Vierailija
10/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäslainen varoitus annettiin setämiehittelystä?

Vierailija
11/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne varmaan kattoi ettei sun oo tissit vielä alkaneet kasvaa, siks tuo tyttönen-nimitys.

No ei ne enää kasvakaan!

Vierailija
12/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas olemus josta setämiehet pitävät ja jos tytöttelyn kestää, niin voi saada paljonkin arvostusta meidän tyttönä.

Vierailija
13/56 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin työt, jossa pidin esittelyluentoja potentiaalisille yhteistyökumppaneille. Vanhempi naiskollega totesi luentoni kuunneltuaan, ettei noin nuoren tytön tarvitsekaan olla uskottava. Olin 32v alan asiantuntija vuosien työkokemuksella.

Vierailija
14/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko kertoa oman ikäsi?

Vierailija
15/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänpäiväinen bussinkuljettaja näytti max 16-vuotiaalta

Vierailija
16/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin sanottiin tytöksi. En tosin tädiltä näytäkään. Ikää 60 v. 

Vierailija
17/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olen minäkin kolmekymppisenä miehenä joillekin minua reippaasti vanhemmille vielä "poika". En loukkaannu. Sitä paitsi näytän aika paljon ikäistäni nuoremmalta vielä, joten ei ihme. 

Vierailija
18/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Justhan joku demari pojitteli eduskunnassa jotain nuorta kaveria. Ei sekään nainen mitään varoitusta saanut...

Vierailija
19/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minua luullaan aina parikymppiseksi. Viime työpaikassa ihan suut loksahti auki kun puhuivat että sinäkin tuollaisena parikymppisenä niin totesin että niin olen kyllä jo 35😆

Järkyttyivät kun olivat vaan viisi vuotta vanhempia.

Vierailija
20/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile, minulta on kysytty Alkossa paperit melkein viisikymppisenä. Ja siellähän ei kysellä kolmenkymmenen iän mukaan, vaan kahdenkympin. 

Kyllä Alkossa tarkistetaan kaikkien alle 30-vuotiailta vaikuttavien asiakkaiden paperit.