Aloitin uudella työpaikalla ja mut esiteltiin tyttösenä. Olen 33v nainen
En ole kehdannut vielä muille kertoa, että olen tuon ikäinen kun nyt ne luulee, että olen joku teini.
Kommentit (56)
No ei välttämättä ajatelleet nuoreksi.
Minua ja työkaveriani sanottiin tytöiksi kerran parin miehen toimesta työpaikalla ja molemmilla ikää tuolloin n.50v. Ja ei todellakaan näytetty miltään teineiltä😂
Tuttua. Minustakin puhuttiin tyttönä vielä kolmekymppisenä. Nyt olen lähes 40v ja kun minulla puhkesi aikuisiän akne, alettiin kysellä papereita taas kaupan kassalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Minua ja työkaveriani sanottiin tytöiksi kerran parin miehen toimesta työpaikalla ja molemmilla ikää tuolloin n.50v. Ja ei todellakaan näytetty miltään teineiltä😂
Meidän työpaikalla annettiin kahdelle setämiehelle tytöttelystä kirjallinen varoitus.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Minustakin puhuttiin tyttönä vielä kolmekymppisenä. Nyt olen lähes 40v ja kun minulla puhkesi aikuisiän akne, alettiin kysellä papereita taas kaupan kassalla. :D
Mulla on vissiin teinimäiset kasvot ja olen tosi epävarma niin nämä piirteet vielä korustuu. En ole sellainen "aikuisen itsevarma" koska huono itsetunto kiusaamisen takia.
Tyttönen?! Mitä ihmettä? Missä ollaan näin pihalla?
Vierailija kirjoitti:
Älä hätäile, minulta on kysytty Alkossa paperit melkein viisikymppisenä. Ja siellähän ei kysellä kolmenkymmenen iän mukaan, vaan kahdenkympin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla annettiin kahdelle setämiehelle tytöttelystä kirjallinen varoitus.
Höpöhöpö.
Ne varmaan kattoi ettei sun oo tissit vielä alkaneet kasvaa, siks tuo tyttönen-nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäslainen varoitus annettiin setämiehittelystä?
Vierailija kirjoitti:
Ne varmaan kattoi ettei sun oo tissit vielä alkaneet kasvaa, siks tuo tyttönen-nimitys.
No ei ne enää kasvakaan!
Nuorekas olemus josta setämiehet pitävät ja jos tytöttelyn kestää, niin voi saada paljonkin arvostusta meidän tyttönä.
Aloitin työt, jossa pidin esittelyluentoja potentiaalisille yhteistyökumppaneille. Vanhempi naiskollega totesi luentoni kuunneltuaan, ettei noin nuoren tytön tarvitsekaan olla uskottava. Olin 32v alan asiantuntija vuosien työkokemuksella.
Tänpäiväinen bussinkuljettaja näytti max 16-vuotiaalta
Minuakin sanottiin tytöksi. En tosin tädiltä näytäkään. Ikää 60 v.
Niin? Olen minäkin kolmekymppisenä miehenä joillekin minua reippaasti vanhemmille vielä "poika". En loukkaannu. Sitä paitsi näytän aika paljon ikäistäni nuoremmalta vielä, joten ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Justhan joku demari pojitteli eduskunnassa jotain nuorta kaveria. Ei sekään nainen mitään varoitusta saanut...
Joo minua luullaan aina parikymppiseksi. Viime työpaikassa ihan suut loksahti auki kun puhuivat että sinäkin tuollaisena parikymppisenä niin totesin että niin olen kyllä jo 35😆
Järkyttyivät kun olivat vaan viisi vuotta vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hätäile, minulta on kysytty Alkossa paperit melkein viisikymppisenä. Ja siellähän ei kysellä kolmenkymmenen iän mukaan, vaan kahdenkympin.
Kyllä Alkossa tarkistetaan kaikkien alle 30-vuotiailta vaikuttavien asiakkaiden paperit.
Ei ikää tarvitse kertoa.