Mitäs aaveelaisten perjantai-iltaan?
Mitäs ootte suunnitellu tälle illalle?:-) itse taidan käpertyä viltin alle koiran lenkityksen jälkeen ja syödä muutama rivi tummaa suklaata ja katsella lempisarjaani! Ihanaa, viikonloppu alkoi. Toivotan jokaiselle rentoa iltaa ja hyvää viikonloppua!:-)
Kommentit (72)
Lähden baariin miestenmetsästykseen. Aseena käytän pistävää kieltä, jos se ei riitä, on varalla kaksi puskutyynyä.
Onko upottava mätäs myös apuna? Turvatyynyt on hyvät tungoksessa sellaset törmäyssuojat. Toivottavasti joku pääsee mättäälle. Minne suuntaat voisin tulla seuraamaan tilanteen kehittymistä
Rankan duuniviikon jälkeen kävin saunassa ja nyt sitten soffalle viltin alle, tuntuu että flunssa tulossa. Telkkarin katsomista ja mässypussi vieressä. Ei vaan jaksa muuta nyt. Mies reissussa, ja nuorin, joka vielä kotona, kulkee omia polkujaan tuolla kylillä, lupasi tulla ajoissa kotiin. Peruskauraa.
Salilta kotiuduin noin tunti sitten ja nyt korkkasin perjantaipullon eli kierrekorkillisen DB-kuoharin. Viinilasin vieressä lautasella pari vuohenjuustoleipää ja rivi suklaata. Syötyäni ja juotuani menen nukkumaan. Ihanaa, kun on perjantai ja viikonloppu edessä!
Masentava perjantai-ilta ja vielä masentavampi viikonloppu tulossa.Olen viikonlopun kotona 4 lapsen ja 2 koiran kanssa. Mies lähti torstaina reissuun ja palaa kotiin vasta su- ma- yönä. Mulla on jo kamala ikävä miestä, vaikka eilen aamulla nähtiin. Toki toivon miehelleni mahtavaa reissua. Lisäksi oon tänään paastolla, joten syömiset ja juomisetkin on rajallisia. Tosin omasta halustani, joten en voi syyttää siitä, kuin itseäni,
Mahtava tilanne!
Selvitty pomon tuurausviikosta - nyt irttareita, vanilja latte ja Pientä Pintaremonttia.
Lapset katsoo leffaa makkarissa.
Mies tulee kohta kotiin ja tekee nacholautasen. Kaveriksi punkkua ja joku leffa Elisaviihteestä.
Ai että kun kuuluisin siihen porukkaan joka nollaa työviikon hikisellä juoksulenkillä
Olen saatanan kateellinen miehelleni, joka on vähemmän koulutettu ja tienaa puolet enemmän. Taidan jäädä elätiksi tai otan eron.
Makaan sohvalla enkä liiku mihinkään ja ruuaksi on pizzaa. Oon tehnyt viikon töissä 13 tuntista vuoroa, kun siellä on iso remontti menossa ja jalat ja selkä huutaa hoosiannaa ja väsymys on armoton. Herään viideltä, että ehdin kuudeksi bussiin ja olen kasilta töissä, pääsen töistä yhdeksältä ja olen kello 22:30 kotona. Tänään se valmistui ja pääsin lähtemään jo viideltä.
Juuri sain pyykit hirteen ja peppu meinaa homehtua. Kohta koiran kanssa iltalenkille.
Just tulin kaupasta. Alan leipomaan omalle rakkaalle metsämiehelleni lihapiirakoita evääksi.
Huomenna töitä,joten ei sen ihmeempää.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:54"]
Mies metsästyreissulla. Kaksi lasta mummulassa ja pienimmät mun kans kotona. Lasten kans touhuamista. Myöhemmin illalla iso muki jotain hyvää teetä ja karkkia :) Lepposta eloa kaikille!
[/quote]
Oletko lesta? Jotenkin tuli vaan heti mieleen ku nii monet lestamiehet metsästää, sit 2 lasta on mummulassa ja pienempiä riittää vielä useampia kotiinkin ja juot teetä :D
Lapset kattoo miehen kans leffaa, mä torkun sohvalla. Aamulla töihin klo 6. Huomenna sit saunaan ja mässyy
Saadaan olla miehen kanssa pitkästä aikaa ihan kahdestaan. Teinit (17 ja 2x15v) on kaikki menossa, kuka missäkin ja pienimmäiset (7, 5, 3 ja 1v) on mummolassa. Käytiin saunassa pari tuntia sitten, syötiin leivitettyjä mozzarellatikkuja ja kylmäsavulohisalaattia ja juotiin lasilliset viiniä. Nyt ollaan popitettu musiikkia, tanssittu, naurettu ja hölmöilty. Juuri aloin laittautumaan iltaa varten, mies lähti hakemaan pari kaveria vielä tähän ja lähdetään porukalla käymään baarissa keikalla kuuntelemassa vähän räppiä livenäkin, ei olla pitkään aikaan käyty vaikka tuo on molemmille ollut aina tärkeä harrastus. Me ollaan niiiiiin wt tänä iltana, eikä haittaa yhtään! ;)
Aika rauhallista.
Haettiin kotipizzat. Poika meni kaverinsa kanssa pihalle ja tyttö lähti poikaystävän luo.
Mies katsoo makkarissa telkkaa ja minä olohuoneessa ja välillä pistäydyn av:llä.
Lasi punkkua.
Makaan sohvalla, juon teetä ja katon sinkkuelämää.. Miesystävä lähti veljelleen ja kaikki kaverit on jossain. Viime perjantai oli tismalleen samanlainen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:22"]
Odotan rakasta miestäni kotiin! Lento Singaporesta Lontoon kautta pitäs laskeutua klo 21.00. Ollut TAAS duunissa 2 viikkoa ja ihan hirvee ikävä. Olen horny mama!!! Menen vastaan ja onneks kotiin ei ole kun puolen tunnin matka:). Muksut tän yön mofalla ja fafalla ja me NAUTITAAN. Minun onneksi hän on hemmetin hyvä koneessa nukkuja, joten pitäis olla kondiksessa lemmenyöhön. Ollaan viestitelty niin kiihkeesti...
Mulla vähän sama juttu, ukko tulossa vajaan viikon reissuata ja muksut mummolla. Odotus on kauheeta, mut se palkinto on paras. Et oo varmaan enää täällä, mut hauskaa iltaa.
[/quote]
Odotan että lapset menee nukkumaan ja sitten nautin herkkuja. Mieheni on työmatkalla, aivan ihanaa!