Mitäs aaveelaisten perjantai-iltaan?
Mitäs ootte suunnitellu tälle illalle?:-) itse taidan käpertyä viltin alle koiran lenkityksen jälkeen ja syödä muutama rivi tummaa suklaata ja katsella lempisarjaani! Ihanaa, viikonloppu alkoi. Toivotan jokaiselle rentoa iltaa ja hyvää viikonloppua!:-)
Kommentit (72)
Ja etsimme sormusta lasten kanssa yli puoli tuntia nurmikolta, ei löytynyt
Ajattelin juoda pullon punkkua. Nyt juonu kaksi pientä lasillista ja nousi jo kunnolla päähän eli menee känniksi jos juon koko pullon. Yleensä ei ole näin huono viinipää, mutta oon dieetillä, niin jo tuntuu. Ehkä keitänkin iltateet :)
Mies metsästyreissulla. Kaksi lasta mummulassa ja pienimmät mun kans kotona.
Lasten kans touhuamista. Myöhemmin illalla iso muki jotain hyvää teetä ja karkkia :) Lepposta eloa kaikille!
Jaa..en tiedä. Miehen piti tulla käymään kun ollaan oltu asumuserossa jonkin aikaa kun on ollut sellaista 10-vuotiskriisiä. Ei vaan kuulu miehestä mitään ja tuntuu ettei sitä liiemmin taida kiinnostaa enää. Jos vain itse pääsisin samaan tilaan enkä olisi tällainen sääliö joka odottaa turhaan mieheltä jotain huomiota..miten sitä saisi itsekunnioitusta itselleen? Pitäisi vaan tehdä oma olo hyväksi mutta vähän vaikeaa kun mies sanoi tulevansa tänne eikä sitä näykkään..helpompaa olisi keskittyä itseen jos ei olisi jotain tuollaista että mies sanoo jotain ja sitten näyttää ettei paljoa vähempää voisi kiinnostaa :( Lähtisin ulkoilemaan mutta olen vielä kuumeessakin.
Siemen pussit ajattelin tyhjentää. Tiedä sitä sitten minne, sen näyttää ilta.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:59"]Siemen pussit ajattelin tyhjentää. Tiedä sitä sitten minne, sen näyttää ilta.
[/quote]
laita pussit yhteen siemenen kanssa niin olet katu-uskottavampi.
Tilasin pizzaa, sitten lisäksi hieman valkkaria. Telkkaria ja aivojen nollausta työviikosta.
Nyt en ymmärrä. Pussit on täynnä siemeniä. En vain tiedä minne ne tyhjennän, mutta kyllä se illan ja yön mittaan selkiää. jos en saa ketää niin kumipussiin menee.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:43"]Sorry offtopic, mut mitä tarkoittaa toi aavee? Entäs ap?
Hyvää viikonloppua kaikille!
[/quote] ap=aloittaja eli tuo joka on tän ketjun aloittanut, aavee=av eli tämä sivusto millä ollaan just nyt eli aihe vapaa➡av .
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:07"]Nyt en ymmärrä. Pussit on täynnä siemeniä. En vain tiedä minne ne tyhjennän, mutta kyllä se illan ja yön mittaan selkiää. jos en saa ketää niin kumipussiin menee.
[/quote]
Siemenpussit. Yhdyssana. Yhteen.
Ihan hölömöö telekkaria tuijottaa ja mässätä. Mää meen ulos vikittelemään naisia.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:08"]Ihan hölömöö telekkaria tuijottaa ja mässätä. Mää meen ulos vikittelemään naisia.
[/quote]
eipä kuule tarvii ettiä naisia kun on oma nainen vieressä:-)
Ystävä tulee iltaa istumaan, joten kuulumisia vaihdellaan, nauretaan ja juodaan valkkaria dippivihannesten kyytipoikana. Voishan tuota käydä vaikka tanssimassakin.
Hyvää viikonloppua itse kullekin säädylle! :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:43"]Sorry offtopic, mut mitä tarkoittaa toi aavee? Entäs ap? Hyvää viikonloppua kaikille! [/quote] ap=aloittaja eli tuo joka on tän ketjun aloittanut, aavee=av eli tämä sivusto millä ollaan just nyt eli aihe vapaa➡av .
[/quote]
Kiitos! =)
Piti käydä tänään ostamassa uusi kihlasormus, olen laihtunut joten sormetkin hoikistuneet. Eilen sitten töissä sormus solahti sormestanu juostessa, leikimme lasten kanssa ulkona (hoitoala). Hävetti kertoa miehelle, sormus oli kallis.. :( Mutta onneksi mies ei suuttunut!