Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs aaveelaisten perjantai-iltaan?

Vierailija
12.09.2014 |

Mitäs ootte suunnitellu tälle illalle?:-) itse taidan käpertyä viltin alle koiran lenkityksen jälkeen ja syödä muutama rivi tummaa suklaata ja katsella lempisarjaani! Ihanaa, viikonloppu alkoi. Toivotan jokaiselle rentoa iltaa ja hyvää viikonloppua!:-)

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehen kanssa riitelyä. Vituttaa.

Vierailija
2/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:09"]Varmaan miehen kanssa riitelyä. Vituttaa.
[/quote]
Noh?:( Mistä syystä riitelette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajunnut, että on perjantai. Ehkä voisin korkata sitten illemmalla siiderin, jos on kaapissa.

Vierailija
4/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Paljon pieniä ja isompia ristiriitoja. Todella hankala tilanne :(

Vierailija
5/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kauppaan, pitkä kävelyreissu edessä. Hyvät maisemat toki.

Vierailija
6/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käydä vähän kaverilla iltaa istumassa :-)

Vierailija
7/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön safkaa ja katon telkkaria sohvalla röhnöttäen. Perus pashkaa, ihan niinku normi arki-illatki... *huoh*

Vierailija
8/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan rakasta miestäni kotiin! Lento Singaporesta Lontoon kautta pitäs laskeutua klo 21.00. Ollut TAAS duunissa 2 viikkoa ja ihan hirvee ikävä. Olen horny mama!!! Menen vastaan ja onneks kotiin ei ole kun puolen tunnin matka:). Muksut tän yön mofalla ja fafalla ja me NAUTITAAN. Minun onneksi hän on hemmetin hyvä koneessa nukkuja, joten pitäis olla kondiksessa lemmenyöhön. Ollaan viestitelty niin kiihkeesti...

Vierailija
9/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lempisarjasi, ap?

Vierailija
10/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:22"]Mikä on lempisarjasi, ap?
[/quote] supernatural, ostin 8. Kauden ja nyt kohta alan katsomaan:)

Vierailija
11/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, ap, ja kaikki muutkin! Mukavaa iltaa!

Vierailija
12/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just töistä ja alan laittaa naudan sisäfile pihvejä mulle ja miehelle, rotikalleki ehkä maistipaloja.. Sitten ton koiruuden lenkitys kun ollaan syöty, ja hyvän leffan kattominen miehen kainalossa karkkia mässyttäen. Hyvvää viikonloppua!

Vierailija
13/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:25"]Nauti, ap, ja kaikki muutkin! Mukavaa iltaa!
[/quote]
Kiitos samoin!

Vierailija
14/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutuksessa menee tääkin ilta. 

Huomenna pitää mennä yksiin pippaloihin eikä paskan vertaa jaksais :((

Vierailija
15/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lasin punkkua ja tanssin yksin hyvän musan kanssa. Katselen telkkaria ja nautin vapaa-ajasta.

Vierailija
16/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:22"]

Odotan rakasta miestäni kotiin! Lento Singaporesta Lontoon kautta pitäs laskeutua klo 21.00. Ollut TAAS duunissa 2 viikkoa ja ihan hirvee ikävä. Olen horny mama!!! Menen vastaan ja onneks kotiin ei ole kun puolen tunnin matka:). Muksut tän yön mofalla ja fafalla ja me NAUTITAAN. Minun onneksi hän on hemmetin hyvä koneessa nukkuja, joten pitäis olla kondiksessa lemmenyöhön. Ollaan viestitelty niin kiihkeesti...

[/quote]

Miksi jotkut alapeukuttaa? Minä toivon kaikille ihanaa pe-iltaa ja viikonloppua. Hemmetti, kun kello kuluu hitaasti. Nyt katselen Australian Masterchefiä, sitten Seiskauutiset ja pikkuhiljaa kentälle. En vaan malta oottaa...

Vierailija
17/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiruus. Argh että ärsyttää toi ilmaus.

Vierailija
18/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen flunssaisena kahden lapsen kanssa kotona, mies viettämässä iltaa kavereittensa kanssa. Pe ilta menee siis kohta saunoen ja nukkuen.

Vierailija
19/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry offtopic, mut mitä tarkoittaa toi aavee? Entäs ap?

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
20/72 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kun mies on ihan pihalla kaikesta eikä tajua miksei saa lasta nukkumaan tuntienkaan neuvottelulla. En jaksa sadatta kertaa sanoa, ettei nukuttaessa kailoteta isoon ääneen JOSKO ALETTAIS NUKKUMAAN PAITSI LUETAANKO EKA KIRJA NYT NUKUTAAN HYS HYS AI SÄ HALUUT VIELÄ JOTAIN. Sitten odottaa kiitosta kun tekee vain ne kotityöt mitkä hänelle kuuluukin. Vituttaa tuo marttyyriasenne. Ilta menee loikoillessa ja huonoa oloa potiessa. Mies paistoi makkaraa pannulla lounaaksi joten ruokahalu meni koko päiväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä