Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaako kukaan pitkässä parisuhteessa oleva sitä ensihetkien huumaa?

Vierailija
09.05.2025 |

Enkä siis tarkoita sen oman kanssa, vaan vieraan ihmisen, jollloin kaikki on uutta ja jännittävää??  Vai oletko sinut sen asian ksnssa, että se on elämää jota ei enää tule?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihetken huuma on aina ollut parhaimmillaan muistoissa.

Vierailija
2/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Oli ihan kamalaa kun tutustui ihmiseen ja kun ensihuuma lakkasi, osoittautui ihan törpöksi. Parisuhteessa oikean ihmisen kanssa tietää koko ajan mitä saa ja on tyytyväinen koko ajan. Eikä tarvitse suudella sammakoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että... en!

Oon ahdistukseen taipuvainen ja vaikka se alkuhuuma on ihanaa, niin se on myös todella epävarmaa aikaa kun toista ei vielä tunne. Mulle se on aina ollut mahanpohjatunteiden lisäksi myös pelkoa ja ahdistusta siitä, että toinen yhtäkkiä jättääkin tai toisesta paljastuu jotain pimeitä salaisuuksia jotka tuhoavat kaiken!

Nyt kun suhdetta on takana yli puoli vuosikymmentä, huomaan olevani rennompi ja nauttivani enemmän rakkaudentunteesta. Toisen tuntee jo hyvin ja olo on turvallinen. Tuntuu, että vuosi vuodelta suhde on vain parempi ja parempi! 

Vierailija
4/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parempaa kuin ensihuuma, sitäkin tosin ajoittain. Odottelen kyllä iltaa <3 

Vierailija
5/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, useimmiten en. Ihana käpertyä tutun ihmisen kainaloon ilman mitään murheita.

Vierailija
6/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies on täysin tunnekylmä. Seks...iä oli viimeksi viime vuosikymmenellä. Tässä iässä on vaan vaikea löytää uutta. Ehkä tulevana kesänä....

N.46

Vierailija
7/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuntenut puolisoni kanssa mitään alkuhuumaa. Minun oli vaikeaa päästä suhteisiin ja kun kohdalle sattui ihminen, joka kiinnostui minusta, aloin olla hänen kanssaan. Mutta kiinnyin häneen ja nyt en haluaisi olla ilman häntä.

Silti usein mietin, millaista olisi rakastella rakksuden alkuhuuman vallassa, en ole sellaista ikinä kokenut. 

Vierailija
8/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei toista vielä tunne mitenkään, niin en muista mitään sellaista, jota kaipaisin vielä tänä päivänä, olen pitkässä avioliitossa.

Vierailija
9/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Alkuhuuma haihtui aikaa myöden ja sitten ymmärsin kiinnittää huomiota siihen että sain turvallisen suhteen tehdä lapsia ja mielenrauhan.Ei tarvinnut miettiä petettiinkö minua selän takana.Ei ollut huuman kohde perhe ihminen.

Vierailija
10/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa vaan nautin tästä tasaisemmasta ja varmemmasta tilanteesta! Ei tarvitse miettiä onko toinen tässä kans täysillä ja kauanko homma kestää, siis edes jossain takaraivossa nämä ajatukset helposti suhteen alussa on. Nykyisen kanssa on seksiä ja intohimoa kuitenkin oikein riittävästi ja muutenkin ihana rakastava suhde niin en ikinä vaihtaisi siihen alun huumaan joka toki seksin osalta joskus oli kuumempaa (revittiin toisen päältä vaatteet ja mies hyökkäsi jalkoväliini) mutta kaikin puolin henkisesti kuluttavampaa!

N47

Vierailija
11/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kaikki mitä sen alkuhuuman jälkeen on tullut, on vain parempaa.

Alkuhuuma oli tavallaan ahdistavaakin aikaa, koska silloin omat tunteet oli niin sekaisin. Sitä halusi olla toisen kanssa, mutta samalla vakaasti sitä mieltä, etten ole riittävän hyvä toiselle. Kun lopulta hyväksyi sen, että kyllähän tuo upea nainen oikeasti haluaa olla kanssani, uskalsi alkaa rakastamaan ja se rakkaus on paljon parempaa kuin huuma.

Vierailija
12/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan sitä perhosia vatsassa tunnetta aina kun suutelimme.

Vierailija
13/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kaipaan, mutta ajattelen olevani onnellinen, että olen saanut kokea sen huuman miehen kanssa, jonka kanssa olen naimisissa. En vaihtaisi nykyistä miestäni huuman takia, koska se menee ohi ja tuskin onnistuisin löytämään ihmistä jonka kanssa haluan olla loppuelämäni toista kertaa. Olen ihastunut lukemattomia kertoja mutta rakastunut vain kerran ja kohde on nykyinen mieheni. 

Vierailija
14/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaipaan kaikkea paitsi parisuhdettani ja suomea. 

T. Thaimaa

Vierailija
15/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää jaksaisi.... Näillä mennään, vakaa tuttu ja välillä tylsäkin puoliso on kuitenkin oikein ihana ja onnea tuova asia :)

Vierailija
16/16 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se alkuhuuma kivaa, mutta kyllä mä pidän kivempana sitä että meillä on todella kuumat seks.leikit vielä 20 vuoden jälkeenkin. Vihjailu alkaa usein jo vaatetuksesta tai päivisin viesteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi