Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti nähnyt kummituksen/kuolleen haamun?

Vierailija
12.09.2014 |

Yritän kovasti uskoa kummituksiin mutta kun en niitä näe..

Kommentit (183)

Vierailija
101/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:00"]Paskapuhetta. Käyttäisitte aikanne johonkin järkevämpään kuin haamuihin uskomisiin. [/quote] Jos sulla ei oo mitään tajua/ tietoa tai kokemusta asioista, ei voi mitään. Meillä on.

[/quote]

Kaltasillesi ei vaan mene järkipuhe perille. Tyypillistä hihhuleille.

Vierailija
102/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te aaveiden näkijät kuvittelette että teillä on jokin "erityisherkkyys" tai "lahja". Joo varmaan onkin. Jännä että kaikki tutkitut tapaukset on kuitenkin todettu huijauksiksi. Ehkä se teidän "lahjanne" on vain herkkäuskoisuus, vilkas mielikuvitus ja kyky asettaa itsensä jalustalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kummitusta, muuta kuin webbikameran kuvassa ja videolla rahisevaa hengitystä, joten kyllä uskon että on kummituksia, sieluja. Uskon että kyseessä oli sama henki, ilkikurinen...asuin silloin vanhassa omakotitalossa, ovet avautuivat, rappusista kuului yöllä askelia, kaikkea epämääräistä. Nykyään asun uudessa talossa ja täällä ei kummittele, onneksi!

Vierailija
104/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:42"]

Tietysti liittyy kouluun. Siellä viimeistään opitaan luonnontieteistä että kummituksia ei voi olla olemassa.

Ihmiset ovat saatanan tyhmiä. Kuvitelmat ja harhaluulot kun lähtevät leviämään niin siinä sulle kummitustarinaa ihan riittämiin.

[/quote]

Ei koulussa tuollaista opita, eikä luonnontiede ota kantaa moisiin asioihin. Luonnontiede tutkii aineellisia asioita jotka ovat luonnontieteellisesti tutkittavissa, eikä ota kantaa esim. jumalolentojen, kummitusten tms olemassaoloon suuntaan eikä toiseen. 

Vierailija
105/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:51"]

Aina te aaveiden näkijät kuvittelette että teillä on jokin "erityisherkkyys" tai "lahja". Joo varmaan onkin. Jännä että kaikki tutkitut tapaukset on kuitenkin todettu huijauksiksi. Ehkä se teidän "lahjanne" on vain herkkäuskoisuus, vilkas mielikuvitus ja kyky asettaa itsensä jalustalle.

[/quote]

Miten niin asettaa itsensä jalustalle? Useimmat meistä ei ikinä puhu näistä muuta kuin ehkä tällaisilla anonyymipalstoilla, juurikin siksi että ei kummituksiin uskomalla millekään jalustalle nykyään pääse vaan pilkatuksi ja nälvityksi. Juuri kuten tämäkin viesti tekee. 

Vierailija
106/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:51"]

[/quote]

Miten niin asettaa itsensä jalustalle? Useimmat meistä ei ikinä puhu näistä muuta kuin ehkä tällaisilla anonyymipalstoilla, juurikin siksi että ei kummituksiin uskomalla millekään jalustalle nykyään pääse vaan pilkatuksi ja nälvityksi. Juuri kuten tämäkin viesti tekee. 

[/quote]

Kuvittelette olevanne jonkinlaisia ihmelapsia. :DD Onhan se nyt aikamoista itsensä korottamista. Mitähän se teidän Jessekin tuollaisesta sanoo. Hyi hyi, sietäisit hävetä, ylpeä synnintekijä.

Vierailija
107/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä monesti tuntenut/nähnyt kuolleen ihmisen hengen. Vaatii hiljaisen ja rauhallisen hetken,yön. Näistä ei monet vain uskalla puhua. Pakko uskoa todeksi,kun itse kokee.

Vierailija
108/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että jotkut ihmiset ovat niin kovakalloisia, että kuvittelevat oman kokemuspiirinsä ja ihmisten (ja miettikää miten yksinkertaisia ja rajallisia ihmiset ovat) luoman Tieteen pystyvän selittämään kaiken ja olevan kärryillä kaikesta, mitä maailmankaikkeudessa on. Ja kaikista ilmiöistä, joita maapallolla tapahtuu. 

Itse olen kokenut niin monenlaisia asioita ja kuullut niistä ihmisiltä, että on sangen vaikeaa ajatella, että me ymmärtäisimme edes murto-osaa maailmasta. Tällainen "kummituksia ei ole olemassa" -ihminen osoittaa kommentillaan vain oman ajattelunsa kaavamaisuuden ja oman pienuutensa. Ensinnäkin kummitus: mikä se on? Olisi järkevämpää puhua vain asioista, joita emme ymmärrä ja unohtaa termit. 

Vierailija
109/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös rationaalinen, sivistynyt, koulutettu...
en usko haamuihin tai kummituksiin silti näen.
aistin energioita ja näen, hulluin tunne on ehkä se kun " jokin menee sinusta läpi"
Tilanteet eivät kuitenkaan ole kuin kauhuleffoista tai jenkkien meedio kokouksista.
olen myös jutellut kumitukselle, ei vastannut.

Vierailija
110/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kokenut aistiharhoja, mutten ala väittää niitä enkeleiksi tai kummituksiksi.

Vierailija
111/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on ainakin yksi psykopaattisen persoonallisuuden omaava muitten lyttääjä sekä vähättelijä joka kommenteissa peilaa omia pelkojaan sekä riittämättömyyden tunteitaan.

Vierailija
112/183 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
113/183 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:00"]Paskapuhetta. Käyttäisitte aikanne johonkin järkevämpään kuin haamuihin uskomisiin.
[/quote]
Jos olet sitä mieltä, että kaikki aika pitäisi kuluttaa johonkin järkevään, niin miksi ihmeessä notkut av-palstalla?

[/quote] Eiköhän fiksumpaa kuitenkin olla av-mamma ja elää oikeaa elämää kuin av-mamma ja uskoa satuolentoihin.

Vierailija
114/183 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:36"]Ei ole kukaan nähnyt, sillä sellaisia ei ole. Ihmisen mieli kuitenkin pystyy vaivatta loihtimaan sellaisia näkö-, kuulo- ja muista aistihavaintoja, jotka eivät perustu reaalimaailman tapahtumiin. Yksi kuulee ääniä, toinen näkee haamuja, kolmannen amputoitua jalkaa kutittaa. Havainnot ovat niin vahvoja ja varmoja, että ihminen saattaa loukkaantua syvästi, jos hänelle sanoo että kyseessä ovat aistiharhat. [/quote] Uskotko jumalaan?

[/quote]

En.
[/quote]

Ehkäpä et vain uskalla myöntää?

Mutta minua häiritsee tuo miten suppea ajatusmaailma sulla on. Sinusta kummitusten näkeminen ja niiden kanssa keskustelu on aistiharhoja. Kumma kun mulla ei ole koskaan kukaan lääkäri todennut aistiharhoja, vaikka näen henkiä ja joskus myös keskustelen heidän kanssaan. Olenko sinusta siis hullu?

Raaja-amputaatioiden kohdalla taas on tehty laajojakin tutkimuksia, harha-aistimuksista. Näille ihmisille esim amputoidun jalan kivut ovat todellisia ja aitoja. Sinulle ne on jotain muuta.

Et ole hullu, eivät aistiharhat ole hullluuden merkki

[/quote]

Sinä siis edelleen pidät kiinni suppeasta näkemyksestäsi? Noh, häviö on yksin sinun. ;)
Kyse kun ei kohdallani ole aistiharhoista.
[/quote] Mistä sinä sen tiedät, neiti kaikkitietävä?
[/quote]

Ja sä tiedät, että juurikin mun kohdallani kyse on aistiharhoista? :D

Valitettavasti en tiedä kaikkea, kuten sinä kuvittelet näköjään tietäväsikin. Mä pystyn sentäs sen myöntää, toisin kuin sinä(?).
[/quote] Itsekin luulet olevasi oikeassa eikä tule kuuloonkaan että kyse olisi aistiharhoista tai mielikuvituksen tuotoksesta.

Vierailija
115/183 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:07"]

Ei, kukaan ei ole oikeasti nähnyt sellaista. Monilla kyllä vahva luulo siitä.

[/quote]

Millainen yli-ihminen voi totena väittää, ettei kukaan oikeasti ole nähnyt haamua? 

[/quote]

Rationaalinen ihminen.
[/quote]

Aivan niin, eli koska sinä et ole koskaan nähnyt henkiä niin niitä ei voi olla olemassa?

Ehkäpä sitten ei ole pyramidejakaan saati inka temppeleitä, koska mä en oo niitä koskaan nähny. Ai niistäkö on kuvia? Kappas kun niin on kummituksistakin.

Se, että sinä pidät itseäsi rarionaalisena ei ole tae sille, että tietäisit totuutta kuitenkaan.
[/quote] Olipa harvinaisen huono vertaus. Pyramidin sisällä voi käydä, kummituksen sisällä ei. Joo, kummituksista on kuvia. Photoahopattu koko sumu siihen vaan, helppoa.
[/quote]

Ai eli kun pääsee jonkun sisälle niin sen on oltava totta? :D Silloinhan ufot on totta myös.

Se, että sinä harrastat photoshoppausta ja ihmisten kusetusta EI ole sama kuin se mitä olen henk koht nähnyt ja kokenut. ;) Tokihan sinäkin kaikki tietävänä akateemikkona väität omaa totuuttasi mulle ainoana oikeana, mut etpä se sinäkää kaikesta kaikkea tiedä.
Ja edelleen, mulle pyramidit on pelkkää photoshoppausta ja huuhaata, koska en niitä ole ikinä nähnyt.
[/quote] Haluat siis edelleenkin ymmärtää kaikki asiat väärin jotka eroavat omista "kokemuksistasi". Miljoonat ihmiset ovat käyneet pyramidien sisällä, joten ne ovat totta.Ne näkevät kaikki paitsi sokeat ja jotka eivät ole käyneet pyramidien luona. Jos väität muille ihmisille että pyramideja ei ole mutta kummituksia on olemassa, tullaan sinut luultavasti nauramaan pihalle. Ufoista ei ole todisteita, mutta nekin ovat todennäköisempiä kuin sinun satuolentosi.

En väittänyt että itse photoshoppaisin kuvia ja huijaiain ihmisiä, mutta iso osa tätä tekee, jotta saisivat sinunkinlaisesi hölmöt uskomaan ja vahvistamaan oma ns kokemuksensa.

Itsekin esität kaikkitietävää, tiesit jopa että olen akateemisesti koulutettu vaikka se ei liity aiheeseen mitenkään. Näin yleisesti ottaen en usko kummituksiin mutten kiellä niiden olemassaoloa. Itse en niitä näe eikä kukaan voi todistaa niiden olemassaoloa, joten todennäköisempää on se että ne ovat mielikuvituksen tuotosta tai aistiharhoja. Myös läheisen kuoleman jälkeen saattaa surun keskellä haluta edelleen pitää yhteyttä tähän ihmiseen, ja näin saattaa alkaa näkemään omiaan ja kuvittelemaan ihmisen edelleen olevan läsnä jollain tapaa.

Vierailija
116/183 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:23"]Ja miksihän useimmat ihmiset näkevät kummituksia kuoleman jälkeen? Koska he haluavat nähdä niitä, se lohduttaa. Alitajunta se siellä temppuilee. Luulisi niiden kummitusten hiihtävän täällä ihan arkipäivän tilanteissakin jos niitä olisi..
[/quote]

Tottakai kuoleman jälkeen. En mäkään voi elävänä muuttua kummitukseksi.
Näkyvät pyytämättä. Ei ole mielikuvitusta.
Osa vaan ei näe.

[/quote] Ymmärsit edellisen viestin täysin väärin, tai siis halusit ymmärtää väärin. Läheisen kuoleman jälkeen on rankkaa ja haluaisi edelleen olla yhteydessä kyseiseen henkilöön joten näkee sen mitä haluaa nähdä. Ei siinä sen kummmpaa. Kummituksia ei ole olemassa.
[/quote]

En minä ole halunnut nähdä, ymmärrätkö?
Ne ilmestyvät hetkeksi jos ovat ilmestyäkseen.
Ja sinäkö olet tietäjä? Entä kaikki muut jotka ovat nähneet?
Jos et näe kuin oman nenänpääsi, emme muut voi sille mitään.

[/quote] Minä näen todellisia asioita, mutta elä sinä vaan rauhassa harhaluuloissasi jos haluat. Ei ole minun ONGELMANI :)
[/quote]

Miksi kenellekään olisi ONGELMA nähdä jotain mitä sinä et näe? Tai kokea jotain, mistä sinä vain kateellisena ja katkerana haaveilet?

Ehkäpä se ongelma onkin sinulla, olet kateellinen kun sinun aivokapasiteettisi ei riitä tulkitsemaan asioita joita täällä kaikkitietävänä väännät harhoiksi. ;) Kateus se teksteistäsi kauas paistaa..!!
[/quote] En ole kateellinen tai katkera. Voisin ihan yhtä hyvin alkaa uskomaan mielikuvitusolentoihin, mutta ei ole tarvetta enkä usko kummituksiin. Onko sinulla ongelma sen kanssa, etteivät kaikki näe omiaan tai ettei kaikilla ole aistiharhoja niinkuin sinulla? Vaikutat omituiselta tyypiltä muutenkin, joka viestissä ainakin yksi ";)". Lisää uskottavuuttasi huimasti!

Vierailija
117/183 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:03"]Vaistoaminen on kuvittelua. Läheisriippuvuuden oire. Ja samalla itsensä mitätöimistä.
[/quote]

Onko sinulla jokin pätevyys tehdä tämmöisiä "diagnooseja" toisista? Vai oletko vain kateellinen kun sinä et vaistoa ja koe asioita yhtä herkästi kuin toiset?
Veikkaan vahvasti jälkimmäistä.
[/quote] Miksi olisi kateellinen sille että joillakin on päässä vikaa :D Ja vielä kuvittelette olevanne jotenkin parempia vaikka hörhöjä te olette. Oletko kateellinen meille normaaleille ihmisille, jotka kokevat todellisia asioita eivätkä elä pelkän mielikuvituksen kautta?
[/quote]

Oletko varma, ettet sinä ole se joka elää harhojen ja mielikuvituksen täyttämää elämää? ;)

Kateellinen sulle? Mistä kohasta?
[/quote] ;) ;) ;) ;) ;)
Arvaapa mitä? Minä elän todellista elämää. En näe kummituksia tai muitakaan harhoja. Millä perusteella siis elän mielikuvituksen ja harhojen täyttämää elämää? Onko mielikuvitusta se ettei usko kummituksiin? Ainoat "argumenttisi" ovat juuri nämä, että "ootko ite kadd" "elätkö ite tällästä elämää". Niin, selitäpä ;) ;) ;)

Vierailija
118/183 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:06"]

Itselläni on kokemus, jonka perusteella uskon olevan jotain mitä emme voi arkielämässä nähdä. Olimme rakkaani kanssa erossa olosuhteiden pakottamina reilun viikon, kun hän yllättäen menehtyi. Viimeisenä yönä, jona hän oli elossa, näin unen, jossa hän ilmoitti jättävänsä minut. Sanoin, etten selviä ilman häntä, mutta hän sanoi minun pärjäävän. Heräsin tähän keskellä yötä, mitä en normaalisti koskaan tee. Seuraavana päivänä sain suruviestin. Tuohon aikaan olin varma, etten koskaan selviä surustani normaalielämään. Nykyään olen kuitenkin äiti kahdelle ihanalle lapselle. Elämä kantaa, asioilla on tapana järjestyä ja minulla on ihana suojelusenkeli, joka on minusta ja rakkaistani huolehtinut tähän päivään saakka. Vaikka olen hyvinkin rationaalinen ja " järkevä" ihminen, mielestäni on myös lohdullista tietää, että kaikkea ei voi paljaalla silmällä nähdä.

[/quote]

Otan osaa, mutta et ole kyllä rationaalinen etkä järkevä. Tietenkin surun keskellä mieli kehittelee kaikenlaisia suojautumiskeinoja. Eri asia uskooko niihin vielä toivuttuaan.
[/quote]

Ja mikähän sinä olet sanomaan onko toinen rationaalinen ja järkevä?

Menes nyt lukemaan sitä raamattuasi ja rukoilemaan, anna aikuisten keskustella keskenään täällä. Joohan?
[/quote] Aikuiset jotka uskovat lastensatuihin. Menepä lukemaan sille muksullesi keijuista ja möröistä!

Vierailija
119/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:27"]

Ketjussa on ainakin yksi psykopaattisen persoonallisuuden omaava muitten lyttääjä sekä vähättelijä joka kommenteissa peilaa omia pelkojaan sekä riittämättömyyden tunteitaan.

[/quote]

Totta, nämä kummitusten näkijät ovat usein tällaisia jyriä, jotka näkevät vain ja ainoastaan oman totuutensa. Hehän ovat armoitettuja, heillä on yliluonnollisia kykyjä, joten heitä eivät koske samat säännöt kuin muita.

Vierailija
120/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen haamun:D viel puuttuis et ois eläny...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän