Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku oikeasti nähnyt kummituksen/kuolleen haamun?

Vierailija
12.09.2014 |

Yritän kovasti uskoa kummituksiin mutta kun en niitä näe..

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:07"]

Ei, kukaan ei ole oikeasti nähnyt sellaista. Monilla kyllä vahva luulo siitä.

[/quote]

Millainen yli-ihminen voi totena väittää, ettei kukaan oikeasti ole nähnyt haamua? 
[/quote] Millainen yli-ihminn väittää, että on varmasti nähnyt? Täytyy siinä mielessä muutakin vikaa olla kun näkee omiaan.

Vierailija
82/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:03"]Vaistoaminen on kuvittelua. Läheisriippuvuuden oire. Ja samalla itsensä mitätöimistä.
[/quote]

Onko sinulla jokin pätevyys tehdä tämmöisiä "diagnooseja" toisista? Vai oletko vain kateellinen kun sinä et vaistoa ja koe asioita yhtä herkästi kuin toiset?
Veikkaan vahvasti jälkimmäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:00"] Yritän kovasti uskoa kummituksiin mutta kun en niitä näe.. [/quote] Miksi muuten yrität uskoa niihin? En oikein tiedä mitä hyötyä sellaisesta uskomisesta olisi, joskaan ei haittakaan. Toki siinä mielessä, että jos ennestään ei usko sielun kuolemattomuuteen ja kummituksiin uskomisen kautta uskoisi, voisi se olla lohduttavaa toki uskoa.  Itse olen nähnyt ja uskon, ja oma uskomukseni on että se on jonkinlalinen erityiskyky. Olen muutenkin äärimmäisen herkkä "henkisille" asioille, vaistoan muun muassa fyysisistä tiloista energioita, esim. minun on vaikea mennä tilaan jossa on hiljattain riidelty koska se energia on niin painostavaa. Toisaalta ajattelen että ei tällainen kyky järin hyödyllinen ole, että ihminen voi elää ihan yhtä hyvin ilman vaistomatta kummituksia tai psyykkisiä energioita. Tarkoitus kai tässä elämässä joka tapahtuu fyysisessä todellisuudessa on kai keskittyä fyysiseen eikä "tuonpuoleisiin". [/quote] Vaistoatko riitelyn silloinkin, kun tilassa ei ole enää ihmisiä? :)

[/quote]

Nimenomaan silloin. Toki vaistoan myös ihmisten eleet ja mielialat helposti kun he ovat paikalla, mutta siinä ei ole mitään kovin ihmeellistä, useimmat muutkin vaistoavat. 

Lapsena jo ihmettelin sitä joskus että miksi joskus minulle tuli ilman syytä jossain paikoissa epämiellyttävä ja levoton olo. Muut ihmiset eivät yleensä tuntuneet huomaavan mitään. Aloin oikein tarkkailla asioita ja huomasin, että yleensä nämä olot tosiaan liittyivät siihen että siinä tilassa oli hiljattain ollut esim. surevia, riiteleviä tms ihmisiä. Toisaalta vaistoan myös ympäristöissä olevat rauhan ja rakkauden ja hyvän tunteet. Niitä voi tuntea ihan joidenkin kodeissa, tai matkoilla joissain (minkä tahansa uskonnon) pyhäköissä joissa ihmiset on vuosisatoja olleet hartaissa mielentiloissa.
[/quote] En nyt varsinaisesti mitään henkijuttujen olemassaoloa kiellä, mutta tuon kun havaitsee että jossain huoneessa on esim. riidelty hiljattain voi olla kokonaan osittain myös siitä miten ihmisen keho viestii esimerkiksi feromonien tapaisilla jutuilla ja niitä"eritteitä" jää ilmaan leijumaan pidemmäksikin aikaa.

Vierailija
84/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:07"]

Ei, kukaan ei ole oikeasti nähnyt sellaista. Monilla kyllä vahva luulo siitä.

[/quote]

Millainen yli-ihminen voi totena väittää, ettei kukaan oikeasti ole nähnyt haamua? 

[/quote]

Rationaalinen ihminen.
[/quote]

Aivan niin, eli koska sinä et ole koskaan nähnyt henkiä niin niitä ei voi olla olemassa?

Ehkäpä sitten ei ole pyramidejakaan saati inka temppeleitä, koska mä en oo niitä koskaan nähny. Ai niistäkö on kuvia? Kappas kun niin on kummituksistakin.

Se, että sinä pidät itseäsi rarionaalisena ei ole tae sille, että tietäisit totuutta kuitenkaan.
[/quote] Olipa harvinaisen huono vertaus. Pyramidin sisällä voi käydä, kummituksen sisällä ei. Joo, kummituksista on kuvia. Photoahopattu koko sumu siihen vaan, helppoa.

Vierailija
85/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö kuolleille haamuille hautajaisia elävien haamujen toimesta?

Vierailija
86/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:23"]Ja miksihän useimmat ihmiset näkevät kummituksia kuoleman jälkeen? Koska he haluavat nähdä niitä, se lohduttaa. Alitajunta se siellä temppuilee. Luulisi niiden kummitusten hiihtävän täällä ihan arkipäivän tilanteissakin jos niitä olisi..
[/quote]

Tottakai kuoleman jälkeen. En mäkään voi elävänä muuttua kummitukseksi.
Näkyvät pyytämättä. Ei ole mielikuvitusta.
Osa vaan ei näe.

[/quote] Ymmärsit edellisen viestin täysin väärin, tai siis halusit ymmärtää väärin. Läheisen kuoleman jälkeen on rankkaa ja haluaisi edelleen olla yhteydessä kyseiseen henkilöön joten näkee sen mitä haluaa nähdä. Ei siinä sen kummmpaa. Kummituksia ei ole olemassa.
[/quote]

En minä ole halunnut nähdä, ymmärrätkö?
Ne ilmestyvät hetkeksi jos ovat ilmestyäkseen.
Ja sinäkö olet tietäjä? Entä kaikki muut jotka ovat nähneet?
Jos et näe kuin oman nenänpääsi, emme muut voi sille mitään.

Vierailija
87/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:00"] Yritän kovasti uskoa kummituksiin mutta kun en niitä näe.. [/quote] Miksi muuten yrität uskoa niihin? En oikein tiedä mitä hyötyä sellaisesta uskomisesta olisi, joskaan ei haittakaan. Toki siinä mielessä, että jos ennestään ei usko sielun kuolemattomuuteen ja kummituksiin uskomisen kautta uskoisi, voisi se olla lohduttavaa toki uskoa.  Itse olen nähnyt ja uskon, ja oma uskomukseni on että se on jonkinlalinen erityiskyky. Olen muutenkin äärimmäisen herkkä "henkisille" asioille, vaistoan muun muassa fyysisistä tiloista energioita, esim. minun on vaikea mennä tilaan jossa on hiljattain riidelty koska se energia on niin painostavaa. Toisaalta ajattelen että ei tällainen kyky järin hyödyllinen ole, että ihminen voi elää ihan yhtä hyvin ilman vaistomatta kummituksia tai psyykkisiä energioita. Tarkoitus kai tässä elämässä joka tapahtuu fyysisessä todellisuudessa on kai keskittyä fyysiseen eikä "tuonpuoleisiin". [/quote] Vaistoatko riitelyn silloinkin, kun tilassa ei ole enää ihmisiä? :) [/quote] Nimenomaan silloin. Toki vaistoan myös ihmisten eleet ja mielialat helposti kun he ovat paikalla, mutta siinä ei ole mitään kovin ihmeellistä, useimmat muutkin vaistoavat.  Lapsena jo ihmettelin sitä joskus että miksi joskus minulle tuli ilman syytä jossain paikoissa epämiellyttävä ja levoton olo. Muut ihmiset eivät yleensä tuntuneet huomaavan mitään. Aloin oikein tarkkailla asioita ja huomasin, että yleensä nämä olot tosiaan liittyivät siihen että siinä tilassa oli hiljattain ollut esim. surevia, riiteleviä tms ihmisiä. Toisaalta vaistoan myös ympäristöissä olevat rauhan ja rakkauden ja hyvän tunteet. Niitä voi tuntea ihan joidenkin kodeissa, tai matkoilla joissain (minkä tahansa uskonnon) pyhäköissä joissa ihmiset on vuosisatoja olleet hartaissa mielentiloissa. [/quote] En nyt varsinaisesti mitään henkijuttujen olemassaoloa kiellä, mutta tuon kun havaitsee että jossain huoneessa on esim. riidelty hiljattain voi olla kokonaan osittain myös siitä miten ihmisen keho viestii esimerkiksi feromonien tapaisilla jutuilla ja niitä"eritteitä" jää ilmaan leijumaan pidemmäksikin aikaa.

[/quote]

Tätä samaa minäkin olen miettinyt muuten, että voi olla ihan kemiallinen ja biologinen perusta tuolle vaistoamiselle. t. tuon alkuperäisen kirjoittanut tunnetiloja vaistoava

Vierailija
88/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:36"]Ei ole kukaan nähnyt, sillä sellaisia ei ole. Ihmisen mieli kuitenkin pystyy vaivatta loihtimaan sellaisia näkö-, kuulo- ja muista aistihavaintoja, jotka eivät perustu reaalimaailman tapahtumiin. Yksi kuulee ääniä, toinen näkee haamuja, kolmannen amputoitua jalkaa kutittaa. Havainnot ovat niin vahvoja ja varmoja, että ihminen saattaa loukkaantua syvästi, jos hänelle sanoo että kyseessä ovat aistiharhat. [/quote] Uskotko jumalaan?

[/quote]

En.
[/quote]

Ehkäpä et vain uskalla myöntää?

Mutta minua häiritsee tuo miten suppea ajatusmaailma sulla on. Sinusta kummitusten näkeminen ja niiden kanssa keskustelu on aistiharhoja. Kumma kun mulla ei ole koskaan kukaan lääkäri todennut aistiharhoja, vaikka näen henkiä ja joskus myös keskustelen heidän kanssaan. Olenko sinusta siis hullu?

Raaja-amputaatioiden kohdalla taas on tehty laajojakin tutkimuksia, harha-aistimuksista. Näille ihmisille esim amputoidun jalan kivut ovat todellisia ja aitoja. Sinulle ne on jotain muuta.

Et ole hullu, eivät aistiharhat ole hullluuden merkki

[/quote]

Sinä siis edelleen pidät kiinni suppeasta näkemyksestäsi? Noh, häviö on yksin sinun. ;)
Kyse kun ei kohdallani ole aistiharhoista.
[/quote] Mistä sinä sen tiedät, neiti kaikkitietävä?

Vierailija
89/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaksi ystävää kuoli 4v sitten, olivat julkisuuden henkilöitä ja kotonana alkoi tapahtua yliluonnollisia asioita, kynä alkoi liikkua olohuoneen pöydällä itsekseen, paperin rapistusta, jääkaapin ovi aukeni, jne.. tunsin myös, en ole yksin huoneessa, en alkanut pelätä, koska miksi pitäisi, olivat ystäviä. EN kuitenkaan halunnut heiltä merkkejä läsnäolosta, koska olisin saanut niitä VARMASTI!

Vierailija
90/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:00"]Paskapuhetta. Käyttäisitte aikanne johonkin järkevämpään kuin haamuihin uskomisiin.
[/quote]

Jos sulla ei oo mitään tajua/ tietoa tai kokemusta asioista, ei voi mitään. Meillä on.

[/quote] Niin, omia aistiharhojanne ja mielikuvituksen tuotosta. Niitä kokemuksia monella näyttää täälläkin olevan.

Vierailija
91/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kummituksen kuollut haamu???!

Vierailija
92/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:03"]Vaistoaminen on kuvittelua. Läheisriippuvuuden oire. Ja samalla itsensä mitätöimistä.
[/quote]

Onko sinulla jokin pätevyys tehdä tämmöisiä "diagnooseja" toisista? Vai oletko vain kateellinen kun sinä et vaistoa ja koe asioita yhtä herkästi kuin toiset?
Veikkaan vahvasti jälkimmäistä.
[/quote] Miksi olisi kateellinen sille että joillakin on päässä vikaa :D Ja vielä kuvittelette olevanne jotenkin parempia vaikka hörhöjä te olette. Oletko kateellinen meille normaaleille ihmisille, jotka kokevat todellisia asioita eivätkä elä pelkän mielikuvituksen kautta?

Vierailija
93/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:27"]

Minun kaksi ystävää kuoli 4v sitten, olivat julkisuuden henkilöitä ja kotonana alkoi tapahtua yliluonnollisia asioita, kynä alkoi liikkua olohuoneen pöydällä itsekseen, paperin rapistusta, jääkaapin ovi aukeni, jne.. tunsin myös, en ole yksin huoneessa, en alkanut pelätä, koska miksi pitäisi, olivat ystäviä. EN kuitenkaan halunnut heiltä merkkejä läsnäolosta, koska olisin saanut niitä VARMASTI!

[/quote]

Waauuuu! Onko julkkisaaveet jotenkin voimakkaampia kuin tavisaaveet? Jääkö niistä isompia ektoplasmaklönttejä?

Vierailija
94/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:21"]Surullista, että jotkut ihmiset ovat niin kovakalloisia, että kuvittelevat oman kokemuspiirinsä ja ihmisten (ja miettikää miten yksinkertaisia ja rajallisia ihmiset ovat) luoman Tieteen pystyvän selittämään kaiken ja olevan kärryillä kaikesta, mitä maailmankaikkeudessa on. Ja kaikista ilmiöistä, joita maapallolla tapahtuu. 

Itse olen kokenut niin monenlaisia asioita ja kuullut niistä ihmisiltä, että on sangen vaikeaa ajatella, että me ymmärtäisimme edes murto-osaa maailmasta. Tällainen "kummituksia ei ole olemassa" -ihminen osoittaa kommentillaan vain oman ajattelunsa kaavamaisuuden ja oman pienuutensa. Ensinnäkin kummitus: mikä se on? Olisi järkevämpää puhua vain asioista, joita emme ymmärrä ja unohtaa termit. 
[/quote] Ja te erityisen lahjakkaat ihmelapset, yli-ihmiset jotka väitätte näkevänne haamuja vasta idiootteja olettekin.

Vierailija
95/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:27"]Ketjussa on ainakin yksi psykopaattisen persoonallisuuden omaava muitten lyttääjä sekä vähättelijä joka kommenteissa peilaa omia pelkojaan sekä riittämättömyyden tunteitaan.
[/quote] En koe olevani riittämätön vaikken uskokaan hömppään.

Vierailija
96/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:16"]peilistä näkyy, harva se aamu
[/quote]
Minun peilistäni taas näkyy suohirviö

Vierailija
97/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:23"]Ja miksihän useimmat ihmiset näkevät kummituksia kuoleman jälkeen? Koska he haluavat nähdä niitä, se lohduttaa. Alitajunta se siellä temppuilee. Luulisi niiden kummitusten hiihtävän täällä ihan arkipäivän tilanteissakin jos niitä olisi..
[/quote]

Tottakai kuoleman jälkeen. En mäkään voi elävänä muuttua kummitukseksi.
Näkyvät pyytämättä. Ei ole mielikuvitusta.
Osa vaan ei näe.

[/quote] Ymmärsit edellisen viestin täysin väärin, tai siis halusit ymmärtää väärin. Läheisen kuoleman jälkeen on rankkaa ja haluaisi edelleen olla yhteydessä kyseiseen henkilöön joten näkee sen mitä haluaa nähdä. Ei siinä sen kummmpaa. Kummituksia ei ole olemassa.
[/quote]

En minä ole halunnut nähdä, ymmärrätkö?
Ne ilmestyvät hetkeksi jos ovat ilmestyäkseen.
Ja sinäkö olet tietäjä? Entä kaikki muut jotka ovat nähneet?
Jos et näe kuin oman nenänpääsi, emme muut voi sille mitään.

[/quote] Minä näen todellisia asioita, mutta elä sinä vaan rauhassa harhaluuloissasi jos haluat. Ei ole minun ONGELMANI :)

Vierailija
98/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:00"]Paskapuhetta. Käyttäisitte aikanne johonkin järkevämpään kuin haamuihin uskomisiin.
[/quote]
Jos olet sitä mieltä, että kaikki aika pitäisi kuluttaa johonkin järkevään, niin miksi ihmeessä notkut av-palstalla?

Vierailija
99/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tätä yhtä kirjoittelijaa nyt oikein vaivaa? Sinä et tiedä kaikkea mitä on olemassa, joten turhaan haukut mielenvikaiseksi niitä jotka uskovat kummituksiin. Todella kypsää käytöstä sinulta tulla pätemään että juuri SINÄ olet oikeassa, muut jotka toisin ajattelevat ovat väärässä ;)

t. En usko kummituksiin tai muuhun yliluonnolliseen, mutta turhauttaa sinunlaisesi "tietäjät"

Vierailija
100/183 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:31"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:07"] Ei, kukaan ei ole oikeasti nähnyt sellaista. Monilla kyllä vahva luulo siitä. [/quote] Millainen yli-ihminen voi totena väittää, ettei kukaan oikeasti ole nähnyt haamua?  [/quote]   Kuka tahansa länsimaisia kouluja käynyt normaali ihminen. Heille on selvää että moisia satuolentoja ei ole olemassa. [/quote] Ei se kuule liity kouluihin ollenkaan. Miljoonilla ihmisillä on monia kokemuksia ja sä oot kaikkitietävä?

[/quote]

Tietysti liittyy kouluun. Siellä viimeistään opitaan luonnontieteistä että kummituksia ei voi olla olemassa.

Ihmiset ovat saatanan tyhmiä. Kuvitelmat ja harhaluulot kun lähtevät leviämään niin siinä sulle kummitustarinaa ihan riittämiin.