Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkit tuhlanneet Tomahawkeja 10 vuoden varastot

Vierailija
27.06.2026 |

https://yle.fi/a/74-20233537
Ja silti hävisivät sodan🤣 Yhtään tavoitetta ei ole saavutettu. Tyhmeliinit luulevat, että sotiminen on ilmaista ja ohjuksia tuotetaan kuin maitopurkkeja liukuhihnalta. Sotia ei voiteta ohjuksilla vaan tappionsietokyvyllä ja miesylivoimalla. Muistatko kun nolosti uhosit, että jenkit tuhoavat Venäjän joukot Ukrainassa🤣 No USA USA. Jenkit on pumpulia ja USA ei voita jokaista näkyvää eikä näkymätöntä armeijaa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa jenkkien faneja nolottaa🤣

Vierailija
2/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasivat kaikki. Eikä niitä valmisteta ollenkaan, eikä ole valmistettu vuosi kymmeniin. 

Jonkin verran modernisointiin vanhaa tuotantoa 70 luvulta mutta se on nyt loppu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit pakenivat pää kolmantena jalkana Afganistanista.

Vierailija
4/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 NATOn viimeisetkin uskottavuuden rippeet ovat mennyttä.😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi