Kuka tunnistaa miehensä? Etsii seuraa Tinderistä
Tiedot voi olla täysin tuulesta temmattuja, mutta ilmoittaa olevansa Jussi 33v insinööri Ylivieskasta. Teksti menee tiivistettynä näin: vaimoa kiinnostaa iltaisin enemmän vauva.fi sivusto kuin oma mies, joten etsii nyt vakkari fwb seuraa ja ei pelkkää seksiä vaan tosiystävää. Hyvän löytyessä valmis vaikka suhteeseen.
Pari kuvaa on myös josta toisessa näkyy miehen alastan vartalo ja toisessa makuuhuone. En vaan tiedä voiko tänne lisätä kuvia, kun en tätä sivustoa pahemmin käytä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä Jussit eivät yksinkertaisesti vain eroa ja etsi sitten vasta uutta kumppania? Miksi he ruikuttavat Tinderissä tunnistettavilla tiedoilla kuinka kauheeta on kun vaimo ei anna. Minä käräytin juuri yhden tämmöisen, otin printscreenit ja pistin vaimolle tiedon.
Kyllä se on ihan sen pettäjän omaa tyhmyyttä jos menee tuollaiseen paikkaan jota tuhannet ihmiset selailevat päivittäin.
Juuri näin. Julkinen nöyryytys on jo tapahtunut. Pettäjän toimesta. Pahin nöyryytys petetylle olisi tässä tilanteessa se, että koko naapurusto tietää, mutta hän itse ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä Jussit eivät yksinkertaisesti vain eroa ja etsi sitten vasta uutta kumppania? Miksi he ruikuttavat Tinderissä tunnistettavilla tiedoilla kuinka kauheeta on kun vaimo ei anna. Minä käräytin juuri yhden tämmöisen, otin printscreenit ja pistin vaimolle tiedon.
Kyllä se on ihan sen pettäjän omaa tyhmyyttä jos menee tuollaiseen paikkaan jota tuhannet ihmiset selailevat päivittäin.
Juuri näin. Julkinen nöyryytys on jo tapahtunut. Pettäjän toimesta. Pahin nöyryytys petetylle olisi tässä tilanteessa se, että koko naapurusto tietää, mutta hän itse ei.
No eikö tämä kuvien nettiin levittely nimenomaan johda todennäköisimmin juuri tuohon tilanteeseen?
Voisiko joku kertoa, millä ihmeen logiikalla kasvoton ja feikkinimellä tehty tinderprofiili on julkisempi (tai edes yhtä julkinen) nöyryytys kuin se, että tyypin nimeä ja kuvaa levitetään tuhansille ihmisille, jotka eivät ole edes tinderissä?
Maarit H, miehesi P pettää sinua.
Näin se pitää mielestäni tehdä, jos haluaa tällaisen käräyttää ja jos oikeasti haluaa hoitaa asian petettyä kohtaan hienotunteisesti. Jos tinderissä mätsäät tällaisen ihmisen kanssa, saat kyllä nopeasti tietoosi myös sen puolison henkilöllisyyden. Ei ole mitään syytä levitellä kuvia ympäri nettiä.