Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnistaa miehensä? Etsii seuraa Tinderistä

Joku
18.08.2021 |

Tiedot voi olla täysin tuulesta temmattuja, mutta ilmoittaa olevansa Jussi 33v insinööri Ylivieskasta. Teksti menee tiivistettynä näin: vaimoa kiinnostaa iltaisin enemmän vauva.fi sivusto kuin oma mies, joten etsii nyt vakkari fwb seuraa ja ei pelkkää seksiä vaan tosiystävää. Hyvän löytyessä valmis vaikka suhteeseen.

Pari kuvaa on myös josta toisessa näkyy miehen alastan vartalo ja toisessa makuuhuone. En vaan tiedä voiko tänne lisätä kuvia, kun en tätä sivustoa pahemmin käytä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Jussin touhuta, meidän liitto on jo ohi. En ole vielä kertonut sille, että lähtee menemään. Mun kämppä.

Vierailija
2/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaisin Jussille, että parahin Jussi, kasvappa ensin aikuiseksi ja eroa edellisestä suhteestasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Toivottavasti Jussin vaimo näkee tämän ja tunnistaa miehensä

Vierailija
4/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemessä on myös joku lipevä johtaja noin 40-v., joka pettää vaimoaan. Lapsia jo kahdessa avioliitossa, mutta nykyinenkin liitto vetelee jo viimeisiään ja haluaa taas lisää lapsia jonkun kanssa. Vaimo voisi tsekata Happypancakekin.

Vierailija
5/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et omista Jussia.

Vierailija
6/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia on paljon. Voi oksennus! 

Vierailija
7/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gestapo 😎

Vierailija
8/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki ex oli joka paikassa etsimässä salaseuraa. En tiedä miten paljon on naisia jotka näihin lähtee, joillekin varmasti vaan plussaa että mies on varattu. Omallani syynä oli kuulemma se, että oltiin just silloin riidelty ja tämä oli sitten kosto mulle.

Vierailija
9/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki ex oli joka paikassa etsimässä salaseuraa. En tiedä miten paljon on naisia jotka näihin lähtee, joillekin varmasti vaan plussaa että mies on varattu. Omallani syynä oli kuulemma se, että oltiin just silloin riidelty ja tämä oli sitten kosto mulle.

Ihan oikein sulle, heh heh.

Vierailija
10/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies on sitoutunut perheeseensä. Sitoutuu varmasti minuunkin eli on luotettava.

Vierailija
11/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä tuntemattomien pettäjien käräyttäjät vaikuttavat hieman yksinkertaisilta tai sitten vain ilkeiltä. Näitä on vähän väliä parissa fb-ryhmässäkin, enkä voi ymmärtää, mikä järki tässä on. Ei kai kenellekään ole yllätys, että tinderissä on porukkaa, jotka etsivät pettämisseuraa. Tunnetteko te olevanne jotenkin fiksuja tai hyväntekijöitä, kun paljastelette näitä? Minusta olisi äärettömän nöyryyttävää kuulla joltain kaverilta, että miesystäväni kuva on kiertänyt netissä tuhansien akkojen taivasteltavana. Ettekö ollenkaan ajattele, että petetty ei ehkä halua siitä mitään julkista näytelmää? Ja sitten vielä, jos on lapsia kuvioissa, niin onpa tosi mukavaa. 

Vierailija
12/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis käytännössähän tuo voi olla kuka tahansa Ylivieskalainen. Ehkä eivät valehtele kotipaikkaansa, mutta nimen nyt ainakin ja ehkä iänkin. Ja ihan jokaisella taitaa olla alaston vartalo ja jonkinlainen makuuhuone, joten eipä nämä vihjeet kovin pitkälle vie. 

Vierailija
13/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain seksiä. Yksi ruumiin osa menee toisen sisälle ja hierotaan. Tuntuu hyvältä, auttaa terveyteen, poistaa lihasjumeja, rentouttaa, vapauttaa endorfiinejä,  Miksi sen pitäisi olla vain avioparin välistä?

Vierailija
14/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain seksiä. Yksi ruumiin osa menee toisen sisälle ja hierotaan. Tuntuu hyvältä, auttaa terveyteen, poistaa lihasjumeja, rentouttaa, vapauttaa endorfiinejä,  Miksi sen pitäisi olla vain avioparin välistä?

No eihän ole vain seksiä. Etkö lukenut aloitusta. 

Vierailija
15/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä tuntemattomien pettäjien käräyttäjät vaikuttavat hieman yksinkertaisilta tai sitten vain ilkeiltä. Näitä on vähän väliä parissa fb-ryhmässäkin, enkä voi ymmärtää, mikä järki tässä on. Ei kai kenellekään ole yllätys, että tinderissä on porukkaa, jotka etsivät pettämisseuraa. Tunnetteko te olevanne jotenkin fiksuja tai hyväntekijöitä, kun paljastelette näitä? Minusta olisi äärettömän nöyryyttävää kuulla joltain kaverilta, että miesystäväni kuva on kiertänyt netissä tuhansien akkojen taivasteltavana. Ettekö ollenkaan ajattele, että petetty ei ehkä halua siitä mitään julkista näytelmää? Ja sitten vielä, jos on lapsia kuvioissa, niin onpa tosi mukavaa. 

Kyllä mä ainakin olisin ollut pelkästään kiitollinen ihan kenelle tahansa joka ois kertonut mulle exän kaksoiselämästä, jossa noudatti mun ja niiden muiden naisten tietämättä avointa suhdetta.

Miksi noita pettäjiä suojellaan niin kovasti?

Kyllä mua ainakin nöyryytti enemmän se, että koko kaveripiiri tiesi miehen touhuista ja mua ksetettiin vuositolkulla.

Kumpi aiheuttaa enemmän oikeasti traumoja, saada tietää nyt vai vasta vuosien päästä?

Vierailija
16/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty nimi kai.

Vierailija
17/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä tindereissä sukunimetkin? En tiedä, kun en käytä.

Vierailija
18/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen tarvitsekaan, kun asiasta on yhdessä sovittu.

Yleensä vaan sovitaan yhdessä, että ollaan vaan toistemme kanssa ja toinen rikkoo tämän lupauksen yksipuolisesti.

Vierailija
19/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä oikeastaan kiinnostaisi.

t. 40-vuotias nainen Munkkiniemestä

Vierailija
20/45 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin olisin ollut pelkästään kiitollinen ihan kenelle tahansa joka ois kertonut mulle exän kaksoiselämästä, jossa noudatti mun ja niiden muiden naisten tietämättä avointa suhdetta.

Miksi noita pettäjiä suojellaan niin kovasti?

Kyllä mua ainakin nöyryytti enemmän se, että koko kaveripiiri tiesi miehen touhuista ja mua ksetettiin vuositolkulla.

Kumpi aiheuttaa enemmän oikeasti traumoja, saada tietää nyt vai vasta vuosien päästä?

Siis enhän puhunutkaan siitä, ettei petetylle saisi kertoa. Pointti oli, ettei siitä tarvitse tehdä mitään koko kansan viihdettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan