Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmiset näin köyhiä!?

Vierailija
10.09.2014 |

Luulin olevani köyhä, sillä oon matalapalkkainen yh ja kaikenlisäksi kohta jäämässä työttömäksi. Olen muuttamassa uuteen kaupunkiin ja minulla on turhia huonekaluja sekä muuta tavaraa, jotka ajattelin dumpata roskalavalle lähtiessä.

Satuin kuitenkin laittamaan tori.fi ilmoituksen eräästä hyllystä, että annan sen ilmaiseksi. Olen saanut vuorokauden sisällä 50 harrasta pyyntöä saada hylly! Hylly, jonka meinasin oikeasti heittää vain roskiin, sillä en tee sillä mitään eikä minulla ole edes omaa autoa kuskata sitä kaatopaikalle. Antamisesta tulee hyvä mieli, mutta mua myös kauhistuttaa se, etten aikaisemmin tullut ajatelleeksikaan että vanhat tavarani voisi kelvata oikeasti jollekin.

Tästä viisastuneena ajattelin laittaa muutakin tavaraa toriin ilmaiseksi. 

Ajattelin vain kirjoittaa, en tiedä oikein miksi. Ehkä siksi, että toisen roska voi olla toisen aarre. Pahoittelen provosoivaa otsikkoa, halusin asialle huomionne. :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:40"]

Kyllä sinäkin helpommalla pääsisit kun noudattaisit noita helppoja ohjeistuksia ja antaisit vaan sen hyllyn sille jolle olet alustavasti luvannut. Jos ei pääsekään hakemaan niin sitten ilmoitusta uusiksi.

[/quote]

Jos se tyttö ei tulekaan hakemaan, eiköhän noista 50 kyselijästä joku sen ota, joten ei sitä ilmoitusta siellä enää kannata roikuttaa. Jos tyttö tekee oharit, sitten vaan tekstaria/puhelua jollekin muulle niistä kyselijöistä.

[/quote]

Joo totta muuten. kiitti vinkistä! Otin ilmotuksen pois :)

ap

Vierailija
42/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te saatte tällaisestakin aiheesta riidan aikaiseksi!!?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on muitaki kokkolasta ;-)

Vierailija
44/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 15:38"]

Siis miten te saatte tällaisestakin aiheesta riidan aikaiseksi!!?!!

[/quote]

Siten että aina tulee joku ainakin mielestään viisaampi joka tietää miten asiat pitää hoitaa ja ei voi olla sanomatta sitä toiselle ilkeähköön sävyyn. Toinen osapuoli sitten tietenkin vastaa herneet nenässä vieläkin vihaisemmin ja soppa on valmis. perusvuorovaikutusta AV-mammojen kesken..

Vierailija
45/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex.-miehelläni on entiseen kotiinsa vielä avaimet ja hän saa aina välillä asiakkailta huonekaluja. Jos pakettiautossa on tilaa ja on työkaverinsa kanssa töissä + on vähän ylimääräistä aikaa, hän tuo huonekalut aina minulle. Olohuoneessa on todella iso kolo. Laitan aina ne samana päivänä huuto.nettiin, lähtöhinnaksi 0, minimikorotus 0,50 euroa ja annan sen olla viikon. Jos ei mene, sitten laitan ilmoitukseen annetaan ilmaiseksi.

Tähän mennessä kaikki huonekalut ovat menneet, halvin taisi olla 3 euroa ja kallein oli todella kallis.

Ex.n asiakkaat ovat juuri muuttamassa, hän tekee viimeiset vedot vanhassa toimistossa ja monta kertaa huonekaluille ei ole mitään paikkaa. Niitä on tarjottu jo monille, kukaan ei ole huolinut. Tai tutut asiakkaat voivat soittaa suoraan ja kysyä huolitko, täällä olis vaikka mitä. Pari kertaa on päässyt ns hyville apajillekin.

Minusta kyllä se kertoo jotain jos kaikki huonekalut menevät kaupaksi, hinnasta huolimatta.

Kuulun meidän ja naapurialueen FB.ryhmään ja kyllä lähes kaikki mitä sinne laitan menee jossain vaiheessa kaupaksi.

Vierailija
46/47 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 08:32"]

Luulin olevani köyhä, sillä oon matalapalkkainen yh ja kaikenlisäksi kohta jäämässä työttömäksi. Olen muuttamassa uuteen kaupunkiin ja minulla on turhia huonekaluja sekä muuta tavaraa, jotka ajattelin dumpata roskalavalle lähtiessä.

Satuin kuitenkin laittamaan tori.fi ilmoituksen eräästä hyllystä, että annan sen ilmaiseksi. Olen saanut vuorokauden sisällä 50 harrasta pyyntöä saada hylly! Hylly, jonka meinasin oikeasti heittää vain roskiin, sillä en tee sillä mitään eikä minulla ole edes omaa autoa kuskata sitä kaatopaikalle. Antamisesta tulee hyvä mieli, mutta mua myös kauhistuttaa se, etten aikaisemmin tullut ajatelleeksikaan että vanhat tavarani voisi kelvata oikeasti jollekin.

Tästä viisastuneena ajattelin laittaa muutakin tavaraa toriin ilmaiseksi. 

Ajattelin vain kirjoittaa, en tiedä oikein miksi. Ehkä siksi, että toisen roska voi olla toisen aarre. Pahoittelen provosoivaa otsikkoa, halusin asialle huomionne. :)

[/quote]

Vierailija
47/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kierrätyskeskus ja seurakunnan kirpparit hakee ehjän tavaran ihan ilmaiseksi sisältä asti, ei tarvitse edes kantaa roskikseen. Olen monta kertaa soittanut sinne ja kuormasta päässyt eroon nostamatta muuta kuin kännykän korvalleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän