Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen välit exään ahdistaa...

Vierailija
09.08.2014 |

Ollaan nyt seurusteltu 3 vuotta, minä iältäni 23 ja mies 25. Meillä on ollut aina avoin ja rehellinen suhde toisiimme. Molemmilla omat harrastukset ja kaverit, matkat ja illanvietot. Ikinä en ole epäillyt mitään ja kaikesta voitu puhua.. Suhde toiminut todella hyvin ja seksikin ihanaa.

Nyt viimeaikoina mies on kuitenkin alkanut näkemään useammin exänsä kanssa (1-2 kertaa vk., ennen kerran kuussa). Myös whatsapp laulaa ja viestit sinkoilee. Kysyin mieheltä onko mulla syytä olla huolissaan tai tahtooko hän kertoo jotain. Sanoi että ei tietenkään ja ärähti "lopeta kyyläys".. En haluaisi nalkuttaa, koska on hänellä oikeus valita kaverinsa eikä koskaan ole (jäänyt kiinni ainakaan että olisi) pettänyt. Tämä exä on vieraillut meidän grillibileissäkin miehen kutsumana. Illan aikana tuntui koko ajan olevan tällä yritys päällä ja totesekin että"vanha suola janottaa"...

Inhottaa... En tahdo olla mikään katkera ämmä, mutta voiko tuo olla vain kaveeruutta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siis totesi että vanha suola janottaa ja missä tilanteessa?

Vierailija
2/2 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä onko mulla syytä olla huolissaan tai tahtooko hän kertoo jotain. Sanoi että ei tietenkään ja ärähti "lopeta kyyläys"..

Enpä voisi olla miehen kanssa joka sanoisi minulle noin. Varsinkin tuollaisesta asiasta hänen olisi pitänyt olla sinulle mahdollisimman avoin, mutta vastauksellaan hän teki kaiken pahemmaksi. Onnea hänelle valitsemallaan tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi