Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään

Vierailija
17.08.2021 |

Siis aikuinen n. 30 v. mies ajaa töiden jälkeen vanhempiensa luokse ja äiti antaa aina ruokaa mukaan. Miehen ei tarvitse itse kokata. Turn off?

Kommentit (404)

Vierailija
221/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä ois oma kokki, joka tekis joka päivä safkat niin sehän ei tietenkään olisi ongelma ollenkaan?

Eihän tuo ole sama asia ollenkaan. 

Vierailija
222/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä vastaava tapaus (Serkkuni). Mies on kohta 50 ja ei ole löytänyt puolisoa. Äiti huolehtii ruoat ja pyykit. Muutama vuosi sitten olivat serkku porukalla eräällä mökillä juhlimassa veljeni polttareita. Porukka oli mennyt kauppaan tarkoituksena ostaa yhdessä valmistettavat ruoat ja ruokalasku oli tarkoitus jakaa yöpyjien kesken. Tämä serkkuni oli kauhistunut siitä, että joutuisi maksamaan ruoasta noin paljon ja oli ostanut omat ruoat. Oli lämmittänyt mikrossa roiskeläppäpizzaa, maksalaatikkoa ja hiillosmakkaraa sillä aikaa, kun muu porukka oli kokkaillut yhdessä sisäfilepihvejä, wokkia, poronkäristystä jne. En yhtään ihmettele että hän on sinkku on napanuora on katkaisematta.

Kauheaa kun joku ei saakaan elämyksiään ruoasta. Ruoka on vain pakollista polttoainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran viikossa niin mies on taloudellisesti älykäs jos joka päivä niin mies on mieslapsi. Lisää kysymyksiä?

Vierailija
224/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 40+ miehen joka käy syömässä porukoillaan ja rasioilla tuo vielä ruokaa kotiinsa. Ei tollaseen mahdu parisuhde, liian tiivis on vanhempien pihtiote.

Kenen intresseissä se on, että tuon ikäinen sinkkumies elää koko elämänsä yksin syöden? Onhan se nyt paljon kivempää syödä seurassa. Missään muussa maassa ei taida perheen kanssa syöminen olla näin tuomittua kuin Suomessa?

Paremmin tuollainen kykenee parisuhteeseen kuin 18 vuotiaasta asti yksin asunut. Hän ei ole oppinut tai on siis oppinut pois siitä jakamisesta ja sosialisoimisesta toisin kun he, jotka vieläkin huomioivat perhettään ja viettävät aikaa perhemuodossa.

Vierailija
225/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off!! Useinhan nämä on niitä poikamiehiä, joilta oma parisuhde tai perhe jäänyt. Tietyllä tavalla helppo tie, kun ei tarvitse itse huolehtia perustarpeistaan.

Tunnen niin monia tuollaisia poikamiehiä. Lähemmäs 50-vuotiaille ukoille äiti tuo ruuat kaappiin ja pesee pyykit. Siivoamassakin äiti muutamalla käy. Ei kyllä herätä sitten mitään mielenkiitoa sellaiset, enää. Typeränä joskus yrittänyt parisuhdetta sellaisen kanssa ja pian huomasin olevani pelkkä luuta. 

Yhtäkään sellaista naista en muuten tunne vaikka kuin yritän muistella...

Vierailija
226/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä viikonloppuvierailut ymmärrän täysin. Mutten sitä päivittäistä, mikäli mitään vastapalveluksia ei tehdä/hoideta.

Vierailija
227/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien tekemä ruoka on parasta !

Vierailija
228/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että mies on tyhmä. Hyväksikäyttää äitiään tuolla tavoin. Ei kenenkään luokse mennä syömään ilman kutsua ellet satu olemaan LAPSI. Ja tällä tarkoitan 0-18-vuotiasta tai muuten kotona asuvaa nuorta.

Mistä päättelet, että hän käy äidillään ilman kutsua?

Vierailija
229/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole sika. Missä olit biologian tunnilla?

Vierailija
230/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 40+ miehen joka käy syömässä porukoillaan ja rasioilla tuo vielä ruokaa kotiinsa. Ei tollaseen mahdu parisuhde, liian tiivis on vanhempien pihtiote.

Kenen intresseissä se on, että tuon ikäinen sinkkumies elää koko elämänsä yksin syöden? Onhan se nyt paljon kivempää syödä seurassa. Missään muussa maassa ei taida perheen kanssa syöminen olla näin tuomittua kuin Suomessa?

Paremmin tuollainen kykenee parisuhteeseen kuin 18 vuotiaasta asti yksin asunut. Hän ei ole oppinut tai on siis oppinut pois siitä jakamisesta ja sosialisoimisesta toisin kun he, jotka vieläkin huomioivat perhettään ja viettävät aikaa perhemuodossa.

Voihan sinkkumies kokkailla omassa kotonaan ja kutsua vanhemmat luokseen syömään. Varmaan äitikin tykkäisi, kun pääsisi kerrankin valmiiseen pöytään.

Vierailija
231/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan vähän hellyyttävää ja sinänsä järkevääkin, jos äiti asuu lähellä ja haluaa auttaa aikuista poikaansa, mutta toisaalta voi kertoa siitäkin, että poika luottaa hiukan liikaa äidiltä saamaansa tukeen arjen perusasioissa. Hankala sanoa miten on, kun ei tiedä ihmistä. Asiat eivät yleensä ole täysin mustavalkoisia. 

Vierailija
232/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mother in law to be

Vierailija
233/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mother in law to be

Vierailija
234/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks nä tulee tuplana?

Vierailija
235/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks nä tulee tuplana?

Vierailija
236/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhekeskeinen mies..mitä lihapulla siellä valittaa.mieti asia niin että mikä sinussa on turn off tälle miehelle...et ole täydellinen..kohta lemppaa sut kun löytyy joku jonka kanssa arvot kohtaavat!ja sinä jäät ruikuttamaan että tapaulemani mies ei enää vastaa..

Tais osua...

237/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yksi sukulais mies joka on ollut äidissään kiinni koko ikänsä, tosin sillä on käynyt säkä  siinä mielessä että sillä on vaimo ja pari isoa lastakin. On jo yli 50v  kaikken mahdollisen aikansa äidin luona jopa viikonkin jos mahdollista töiden puolesta..oli työttömyyttä ja lomautuksia välillä., Vaimo oli tiukoilla kun lapset pieniä ja vaimo koko ajan vuorotöissä. ja hoiti lapset tarhaan ja kouluun.. ja mies vain äidin helmoissa. Tosin vie vanhalle äidilleen mennsessään eineksiä joita suurimmaksi osaksi syövät. Vanha äiti ei ole ikänä ollut kokkaus ihminen ja poika ei taida kun kahvit osata keittää. Tätä touhua en ikinä ole ymmärtänyt. Ehkä nyt on tarvetta kun Äiti on jo 80 v että huolehtii. aiemmin en .

Vierailija
238/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhemmat pitää napanuorassa näitä 40+ aikapoikiaan, jotenkin säälittävää sen miesvauvan puolesta, joka tuppereita kiikuttaa eestaas. Kerrostaloissa ei ole edes remppahuolia, joiden takia sinne lounastamaan menis ja samalla auttelisi.

Vierailija
239/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani jäi leskeksi keskellä pandemiaa. Sairastaa myös vakavaa tautia, joten elämä hyvin rajoittunutta nyt. Hän tekee itselleen ja minulle ruuat nyt. On päiviin hänellä edes jotain tekemistä ja saa mielenkiintoa kokeilemalla uusia reseptejä. Muutin kotoa pois 18- vuotiaana ja tähän vuoteen asti olen itse ruokani tehnyt. Olen nyt 50- vuotias. Jos tilanne on potentiaaliselle kumppanille turn off, niin siitä vaan. Noin ymmärtämätöntä ihmistä en elämääni halua.

Vierailija
240/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Mun ex miea kävi äidillään aina lounaalla. Asuttiin parin sadan metrin päässä tästä äidistä. Ei siinä muuten mitään vikaa ollut, mutta kävi myös silloin kun pienet koululaiset olivat omineen esim kesälomalla tms kotona. Lapsiaan ei voinut käydä tsekkaamassa koskaan... ja jos itse olin kotona esim sairaslomalla, niin silti kävi mielummin äidillään kuin esim mun kanssa olis syönyt lounasta. 

Yksi syys iihen miksi on ex :D