Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kenellä ei muka oo älypuhelinta?

Vierailija
09.09.2014 |

Mietinpä vaan....

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Vaikea sanoa, eri ihmiset oppii asiat eri vauhdilla. Oma zte blade ainakin tuli tutuksi päivässä. T M47

Vierailija
122/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, n35v. En ole tarvinnut mihinkään eli ei sen kummempia intohimoja puolesta tai vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä joku sossu-työkkärimuija vai mitä ihmettelet ? Ei kaikilla oo kato varaa toisin kuin teillä kultalusikka suussa kasvaneella :)

Vierailija
124/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei älypuhelinta eikä tarvetta. tinderiteinien ja petossivujen juttu.

Vierailija
125/128 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:34"]Minulla ei ole, miehelläni ei ole, äidilläni ei ole, isäpuolellani ei ole, pikkusiskollani ei ole, ystävättärelläni ei ole... voisin jatkaa listaa vaikka kuinka paljon. Läppärillä käytetään nettiä pääasiassa, laskut maksetaan siinä kerran kuussa, ei tarvi missään kauppareissulla tai työmatkalla autoa ajaessa niitä yrittää maksella. Ja minä ainakin inhoan kosketusnäyttöä, olen tyttären puhelinta sen verran kokeillut, että miekäläisen nakkisormilla se hinkkaus on ärsyttävää, aina menee ohi ja väärään paikkaan. Kännykkä on sitä varten että sillä lähetetään tekstiviestejä ja soitetaan, ja joskus otetaan kuvia. Uuden nokialaisen ostin keväällä, maksoi 39€ kun en ottanut halvinta vaan sen joka miellytti eniten. Ja tyytyväinen olen. [/quote]Miksi oletat että niitä kauppareissulla autoa ajaessa maksetaan? On kätevää maksaa vaikka onnibussin lippu siinä asemalla eikä hilpaista kotiin maksamaan, samaten junalippu tulee kännykkään. Ostin lapselle kengät jotka hajosivat, palautin ne kotikaupungin intersportiin ja näytin mobiilipankista korttimaksutositteen. Ei tarvinnut printata mitään ja kuitti oli kadonnut. Kirpparilla maksoin myyjän tilille mobiilipankissa kun ei ollut tarpeeksi käteistä mukana, ulkomailla ei tarvitse mennä nettikahvilaan koneelle, ilmainen wifi on yleinen. Jne.

[/quote]

No vain kauppareissulla olen ilman nettiä, kotona on ja töissä on. Ulkomailla en koskaan käy. Junalla matkustan niin harvoin että pystyn kyllä netistä ostamaan läppärillä lipun ja tulostamaan sen, tai tulostavat asemalla. Bussilla en kulje nykyään koskaan kun en asu enää Helsingissä, täällä pitää olla oma auto. En muista koska viimeksi olisin kauppaan palauttanut mitään, kuitit pidän kuitenkin tallessa, ja nykyään laitteiden takuukuitit on netissä sekä S- että K-korttia käytettäessä. En edelleenkään keksi mitään miksi tarvitsisin netin mukaani kaikkialle. Yleensähän sitä käytetään juuri somen takia aina ja kaikkialla.

Vierailija
126/128 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole älypuhelinta enkä edes halua sellaista.

Mieti ap sitä ihan rauhassa :)

t. tyhymä ja laiska tiskikonepeikko (sekä hänen omistajansa, joka vastaa puhelimesta)

Vierailija
127/128 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on helvetin kallis kannettava, jolla teen kaiken muun paitsi puhun puhelimessa. Nokia vuodelta 2005 toimii edelleen hyvin. Eikä ole tarvetta selata luuria heti kun astuu kotiovesta ulos. Ei se ole mistään osaamisesta kiinni.

http://nyt.fi/wumo/s1305871376518 

Vierailija
128/128 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias korkeakoulutettu pätkätyöläinen. Mulla on tällä hetkellä tuollainen Samsungin 20 euroa maksanut peruspuhelin. Hankin tuon aikanaan hinnan takia, kun edellinen (älytön) puhelin hajosi. Mulla ei ole mitään syytä hankkia älyllistä versiota, koska en tarvitse sitä mihinkään. Tärkeintä on soittaa ja lähettää tekstiviestejä enkä niitäkään käytä kovin usein. Seuraava puhelin tulee olemaan joku Nokian keskihalpa edelleen älytön puhelin, jossa on tavallinen näppis (en tykkää kosketusnäytöllä kirjoittamisesta tabletillakaan). Mulle riittää se, että saan jonkun perusnetin seuraavaan puhelimeen, jolla pääsen tarkistamaan Reittiopasta. Koko ajan mun ei netissä tarvitse olla enkä niitä appsejakaan tarvitse mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän