Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kenellä ei muka oo älypuhelinta?

Vierailija
09.09.2014 |

Mietinpä vaan....

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Työssä käyvä perheen äiti olen.

Vierailija
62/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli älypuhelin mutta luovuin siitä kun huomasin ettei siinä ollutkaan älyä. Puhelimella voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Herätyskello ja laskin samassa laitteessa ovat hienoja ominaisuuksia, kaikki muu olisi entropian omaehtoista lisäämistä. Kiitos ei entropialle.

T. m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muinaisnokialainen, jolla voi soittaa ja tekstata. Kotona on Ipad.

Vierailija
64/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:50"]

Mulla ei, tai siis on, mutta tuo on tommonen puoliälykäs, enkä käytä sitä älyllistä puolta.

[/quote]

Samma här!

Vierailija
65/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:54"]

Neljän lapsen puhelimet maksoivat yhteensä 500 euroa, puhelinlaskuissa on säästynyt vuodessa 700 euroa ja lisää säästöä tulee koko ajan. Ei tarvitse käydä Lidlissä.

[/quote]

Ai sä taidat olla näitä statuskuluttajia, jotka tarvii kaikki uudet pelit ja ettei vaan kukaan luule köyhäksi. Kun ei edes Lidliin kehtaa mennä, ettei vaan kukaan kuvittele köyhäksi. Ja sitten uskotellaan itselle, että kyllä tää kannattaa, kyllä tässä pidemmän päälle säästöä tulee :D 

[/quote]No en ole. Penskoilla on halvat lumiat tai samsungit, yksi osti kytkyllä iphonen. Itselläkin vain lumia 620.

Vierailija
66/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:52"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:40"]Minulla! Ja olen ylpeä siitä!   [/quote]Miksi? Eniten rakastan mobiilipankkia, pankkiasiat voi hoitaa missä vaan. [/quote] Kuinka hirveästi sulla on pankkiasioita, jos et ehdi niitä kotoa hoitamaan? [/quote] Mä mietin ihan samaa :D Kyllä mulle vaan riittää pankkiasioiden hoitamiseen,että maksan koneella nettipankissa laskut ehkä kerran kuussa,en tosiaan käsitä mikä peruste tuo mobiilipankki olisi puhelimen vaihtamiseen.Tuttuni,joilla on älypuhelin,käyttävätkin sitä tosi älykkäästi:jos ollaan vaikka melomassa,pitää kesken reissun laittaa facebookkiin puhelimella päivitys että olen melomassa,ja kuva. Jep,hyödyllinen kapistus näkyy olevan. [/quote]Sinulla ei taida olla opiskelevia lapsia jotka pyytävät rahaa lainaksi vaikka ysiltä illalla? Minä inhoan tietokoneen aukaisua kotona koska vietän koko työpäiväni koneen ääressä. Samaten lasten treenikyytiryhmät ja ajat ovat näppärästi whatsapissa, wilman voi tsekkaa vaikka illalla sängyssä jos on tiedossa joku retki ja tarvitaan kirjallinen lupa. Säästää paljon aikaa ja hermoja.

[/quote]

Tabletti on tähän hommaan paljon mukavampi.

Vierailija
67/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:54"]

Neljän lapsen puhelimet maksoivat yhteensä 500 euroa, puhelinlaskuissa on säästynyt vuodessa 700 euroa ja lisää säästöä tulee koko ajan. Ei tarvitse käydä Lidlissä.

[/quote]

Sinähän olet kuin vanha mainos: "mistä näitä senttejä oikein tulee". :D

Et sinä kuitenkaan niin fiini ihminen ole, kuin luulet olevasi. ;)

Vierailija
68/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Saunalahti Tikka, hinta 4,90 €/kk. Sisältää 3000 minuuttia puheluita Saunalahden ja Elisan numeroihin ja ilmainen netti. Netin nopeutta voi lisämaksusta nostaa.

Vierailija
69/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole älypuhelinta, vaan ihan tavallinen, vanha Nokialainen. Se on tominut tähäkin asti oikein hyvin. Niin kauan kun se pelittää, en uutta hanki.

Tarvitsen puhelinta ainoastaan puheluihin ja tekstareihin. Kotona läppärillä saan hoidettua muut tarvittavat yhteydenpidot.

Vierailija
70/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te, joilla on älypuhelin! Kauanko meni, että totuitte kirjoittamaan kosketusnäytöllä ja lataamaan akun joka päivä?

T:olosuhteiden pakosta älypuhelimen ostoa suunnitteleva

Vierailija
71/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla opiskelevia lapsia jotka pyytävät rahaa lainaksi vaikka ysiltä illalla? Minä inhoan tietokoneen aukaisua kotona koska vietän koko työpäiväni koneen ääressä. Samaten lasten treenikyytiryhmät ja ajat ovat näppärästi whatsapissa, wilman voi tsekkaa vaikka illalla sängyssä jos on tiedossa joku retki ja tarvitaan kirjallinen lupa. Säästää paljon aikaa ja hermoja.

[/quote]

En ole ylempi, mutta itse olen ainakin opettanut omille lapsilleni että minä en ole mikään pikavippifirma. En todellakaan hyppäisi keskiyöllä siirtelemään rahaa sinne sun tänne. Kyllä omalla tilillä on opittava pitämään sen verran reserviä, että pärjää edes seuraavaan päivään. Isommissa hankinnoissa avustan, mutta niitä ei tehdä noin impulsiivisesti tehdä.

Vierailija
72/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:54"]

[/quote]

Ai sä taidat olla näitä statuskuluttajia, jotka tarvii kaikki uudet pelit ja ettei vaan kukaan luule köyhäksi. Kun ei edes Lidliin kehtaa mennä, ettei vaan kukaan kuvittele köyhäksi. Ja sitten uskotellaan itselle, että kyllä tää kannattaa, kyllä tässä pidemmän päälle säästöä tulee :D 

[/quote]No en ole. Penskoilla on halvat lumiat tai samsungit, yksi osti kytkyllä iphonen. Itselläkin vain lumia 620.
[/quote]Ja olen yksinhuoltaja, ekologinen sellainen. En todellakaan näytä rikkaalta.

Vierailija
73/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ja toivottavasti ei sellaista ikinä tarvitse hankkiakaan. Perus Nokia ilman älyä riittää. Miehelläni on älyluuri, mikä vastailee itsekseen puheluihin ja toisaalta myös hylkää puheluita, kun taskussa on. Ja sitten on myös se erittäin ärsyttävä asia; puhelinta hiplataan ja räplätään aamusta iltaan, luetaan muka tärkeitä Iltalehden uutisia tms. ja vessassa menee helposti 45minuuttia kerralla kolme kertaa päivässä,jeee! Älypuhelimet on itse saatanan kapistuksia!!!

Vierailija
74/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:04"]

No en ole. Penskoilla on halvat lumiat tai samsungit, yksi osti kytkyllä iphonen. Itselläkin vain lumia 620.

[/quote]

Ihan vimpan päälle merkkipelit kuintenkin. Ei esim. halvemmat ZTE:t sun muut itämaiset kelvanneet, kun ei ole niin hieno brändi.

Vierailija
75/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wilman voi tsekkaa vaikka illalla sängyssä jos on tiedossa joku retki ja tarvitaan kirjallinen lupa.

[/quote]

Wilman voi tsekata, sanoo suomalainen.

Miksi sinä sängyssä tarvitset puhelinta? Onko hienompaa käyttää sitä sängyssä kuin puoli tuntia aikaisemimn keittiön pöydän ääressä? Outo ihminen.

Tämä yksilö on taas näitä, jotka ovat olevinaan niin hirmuisasti trendien harjalla eikä tavallinen tavallisten ihmisten elämä kosketa heitä millään tavalla. He ovat yksinkertaisesti parempia kuin muut, he ovat löytäneet Graalin maljan.

Vierailija
76/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä ap nyt oikeen haet? Ihmettelet (=vähättelet) ihmisiä, joilla ei ole älypuhelinta. Teilläkin kuitenkin kaikilla halvimmat mallit ja halvimmat liittymät. Joten siitä älypuhelimesta on sitten hyötyä, koska...?

Vierailija
77/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Wilman voi tsekata, sanoo suomalainen.

[/quote]

Wilman voi tsekkaa, sanoo helsinkiläinen.

Vierailija
78/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut eikä tule koskaan olemaan. Ne ovat rumia ja epäkäytännöllisiä silloin, kun pitäisi soittaa. Ne ovat epäergonomisia. Minulla on erikseen tietsikka, kamera ja puhelin. En koskaan halua lukea esim. lehtiä sellaiselta kärpäsen paskan kokoiselta näytöltä, jossa teksti on kirpun paskan kokoista. Ja hei, en edes lähettele tekstiviestejäkään juuri koskaan.

Vierailija
79/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:43"]

En halua käyttä kaikkea mahdollista "väliaikaani" esim. bussissa, bussipysäkillä ym. puhelinta näpräten. Roikun täällä kotona muutekin netissä turhan tiedon ympärillä, joten se turhan tideon infoähky vain lisääntyisi, jos koko ajan lääppisin puhelintani.

Soitan ja lähetän tekstareita tavallisella puhelimellani. Ja nettiä käytän tästä läppäristä kotona.

[/quote]

Se älypuhelinko pakottaa sut näpläilemään itseään? Eikö sulla ole lainkaan tahdonvoimaa?

Vierailija
80/128 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis muka" esimerkiksi mulla. Mulla kaikki äly on korvien välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan