Miten varmistan, ettei lapseni peri minua?
Eksäni kieltäytyi abortista, vaikka siitä oli etukäteen sovittu, ja niinpä minulla on elätti. Lapsi asuu äitinsä ja tämän uuden miehen kanssa toisella paikkakunnalla. Sain elarit sovittua hyväksyttävälle tasolle ja maksan ne säntillisesti. En kuitenkaan pidä ajatuksesta, että omaisuuteni menee myöhemmin tälle lapselle. Mitä voin tehdä, että hän saa mahdollisimman vähän? Omia lapsia en näillä näkymin hanki.
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:43"]
Miksi et käyttänyt ehkäisyä? Siis kondomia? Kerro!
[/quote]
Kaikissa suhteissa, joissa olen ollut, ehkäisystä on sovittu yhdessä. Välillä se on ollut kondomi, välillä ehkäisypillerit, kerran jopa kierukka. Tuplaehkäisy on tosielämässä harvinainen varokeino. -ap
[/quote]
no ei silloin, jos lapsi ei tule kyseeseen ollenkaan. Kuten tiedät, mikään ehkäisy ei ole 100%. Ja tiesittehän, kun abortti mainittiin. Silloin sun olisi pitänyt lisäksi käyttää kondomia. Ja kyllä kaksinkertainen ehkäisy on ihan normaalia. Minulla on hkierukka, mutta en suojaamatonta seksiä harrastaisi.
[/quote]
Kaikissa suhteissa, joissa olen ollut, ehkäisystä on sovittu yhdessä. Välillä se on ollut kondomi, välillä ehkäisypillerit, kerran jopa kierukka. Tuplaehkäisy on tosielämässä harvinainen varokeino. -ap
[/quote]
Mitä vittua, tuplaehkäisy harvinaista?!? Haloo, ei eletä missään 80-luvulla enää. Mä en ole ikinä tavannut parisuhteessa olevaa ihmistä, joka ei tuplaehkäisis (ok, kaikkien kanssa ei tuu puheeks, mutta niiden joiden kanssa on asiasta juteltu).
Mä en suostuisi aborttiin, jos mies ei olisi halunnut käyttää kondomia. Tosin en suostuisi myöskään seksiin ilman kondomia, että eipä sillä.
Ei sun kannata asiaa vielä miettiä. Elä nyt ihan normaalisti. Et voi vielä tietää mitä sun tai lapsen elämässä tapahtuu tulevien kymmenien vuosien aikana. Sitten vanhana miehenä voit hävittää rahasi tai jos et olekaan enää niin katkera, niin sitten voit jättää tuolle lapsellesi pienen pesämunan. Pointti on se, että nyt sun ei kannata tehdä asian eteen mitään. Jos tässä vaiheessa murehdit tuota, niin silloin keskityt ihan vääriin juttuihin.
[/quote]
[/quote]
Herrasmies ehdottaa aina tuplaehkäisyä. Onneksi kaikissa mun suhteissa on vastapuolena ollut aito herrasmies.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:36"]
Sinällään ymmärrän, että et halua olla lapsen kanssa tekemisissä, mutta tuntuu kummalliselta, että joku oikeasti olisi valmis näkemään vaivaa, ettei se lapsi vaan saa perintöä. Sinuna eläisin elämäni ihan rauhassa ja jos kävisi niin, että lapselle jäisi perintöä niin mitä sitten? Olisiko se oikeasti niin kamala asia?
[/quote]
Olet oikeassa, ei se kovin kamala asia olisi. En myöskään ole valmis näkemään asian eteen kovin paljon vaivaa, mutta jos voin helposti varmistaa rahojeni menevän minulle oikeasti tärkeille ihmisille ja hyvään tarkoitukseen, totta kai sen teen. Tuo lapsi ei merkitse minulle yhtään sen enempää kuin uutkaan tutnemattomat lapset. Asiaan ei vaikuta se, että hän on saanut alkunsa minun siittiöistäni. Ihmisillä on yli 99-prosenttisesti samat geenit. "Verenperimän" jatkumisen mehustelu on naurettavaa ja jotensakin narsistista. -ap
[/quote]:D Ei en vain kestä :D Sitten kun lapsesi etsii sinut aikuisena käsiinsä, voin jo kuvitella miltä hänestä tuntuu kun kerrot tuon saman perustelun. Kuule Eetu-Jadessa, kun meillä ihmisillä on 99% sama geeniperimä ja mun mielestä tää verenperimän mehustelu on niin naurettavaa ja narsistista. Kato iskä on kunnon mies, ei mikään typerä narsisti. Niin, ja se lapsesi tunne. Voi perkeleen perkele onko toi idiootti mut tehnyt??? Varmasti aika typertynyt olo.
[/quote]
[/quote]
Luuletko sä olevas ainoa, jolla on kokemusta "tosielämästä"? Mitä jos mä kertoisin sulle, että todella moni tuplaehkäisee, ja tavallisimmin ne, jotka ovat fiksuja?
Meillä on omaisuus kierrätetty niin tehokkaasti, että miehen edelliseen suhteen kaksi (kolmas jätetty jo perinnöttömäksi rikollisen elämäntyylin vuoksi) lasta tulevat jakamaan meidän yhteisen lapsen kanssa n. 7500€ keskenään. Meidän yhteinen lapsi tulee taasen näillä näkymin saamaan huomattavan perinnön. Kannattaisi exien opetella käyttäytymään niin ei tarvitsisi lähteä tällaisia juttuja tekemään, vaan kun lapset on kasvatettu vihaamaan omaa isäänsä (sekä luonnollisesti äitipuoltaan) niin ei ole paljoa vaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:55"]
Eksäni kieltäytyi abortista, vaikka siitä oli etukäteen sovittu, ja niinpä minulla on elätti. Lapsi asuu äitinsä ja tämän uuden miehen kanssa toisella paikkakunnalla. Sain elarit sovittua hyväksyttävälle tasolle ja maksan ne säntillisesti. En kuitenkaan pidä ajatuksesta, että omaisuuteni menee myöhemmin tälle lapselle. Mitä voin tehdä, että hän saa mahdollisimman vähän? Omia lapsia en näillä näkymin hanki.
[/quote]
Jos tämä ei ole provo, olet aikamoinen...
Vahinkolapsesi ei ole elätti eikä ei-oma lapsi, vaan SINUN lapsesi ikuisesti, halusit tai et. Tee parannus!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:48"]
Viattomiahan lapset ovat syntymäänsä.
[/quote]
Nimenomaan. Lapsen äiti päätti täysin omavaltaisesti, että hän haluaakin nyt vauvan. Itse tein jo alusta alkaen selväksi, että en aio ryhtyä isäksi ja vahinkoraskauden tapauksessa vaadin aborttia. Tämä oli äidille ihan okei, ja hänkin sanoi, että ehdottomasti sitten abortti. -ap
[/quote]
Edelleen, en ymmärrä miten mikään tässä olisi lapsen syytä. Miksi siis "rankaista" lasta hänen syntymästään, josta hän ei edes ole millään tavalla vastuussa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:50"]
Minne kuvittelet sitten omaisuutesi jakavasi jos et aio enää lisää niitä omia lapsia tehdä?
[/quote]
En tiedä, haluanko vielä omia lapsia vai en. Voisin kuvitella testamenttaavani jäljelle jäävän omaisuuteni johonkin minulle tärkeään hyväntekeväisyyskohteeseen. -ap
[/quote]
No kenenkäs lapsi tämä sitten on jos ei sinun? Koita nyt hyvä ihminen tajuta että se on sinun oma lapsesi. Sinä olet sen lapsen yksi ja ainoa biologinen isä. Vaikka provohan tämä on...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:01"]
Varsinaiseen asiaasi vastaamatta kommentoin vain, että pitääkö se kostaa sille lapsellesi, että hänen äitinsä teki mielestäsi väärin pitämällä hänet? Eihän se lapsi ole tehnyt sulle mitään eikä ole hänen vikansa, että hän on olemassa. Kiva kostaa se hänelle. Ymmärtää varmaan, sitten kun on sen ikäinen että tajuaa tai asia tulee kuoltuasi ajankohtaiseksi.
Olen kyllä lapsesi puolesta pahoillani, mutta omapahan on asiasi ja elämäsi. Valitettavasti sinun ja hänen elämänsä ovat jollain lailla sidoksissa. Käytät varmaan jatkossa kumia, ettei tule lisää vahinkoja? Vai kannattaisiko ihan tehdä sterilisaatio?
[/quote]
Ai sekö on kostamisa, että lapsi ei saakaan itselleen vieraan ihmisen omaisuutta? Minä en ainakaan tuntisi tulleeni kostetuksi, jos isä, jonka kanssa en ole tekemisissä ei jätäkään minulle omaisuuttaan, vaan haluaa, että joku hänelle läheinen ihminen saa sen. Tuntisitko sinä oikeasti, että sinulle on jotenkin kostettu, jos olisit AP:n lapsen tilassa, etkä saisikaan ilmaiseksi toisen ihmisen rahoja ja vielä sellaisen ihmisen, joka ei merkitse sinulle mitään tai sinä hänelle? Taidat nyt elellä jossain ydinperhepilvilinnoissa, etkä ymmärrä mitään muita tapauksia.
[/quote]
Siis vaikka lapsi on 50% ap "kallista" spermaperimää, niin on vieras? Ja elareista päätellen isyys on joko tunnustettu tai lapsi syntynyt avioliitossa. Sitä vastaan on turha pyristellä.
[/quote]
Sitä spermaa kuule tuiskahtaa joka päivä, ei siinä mitään kallista ole.
[/quote]
Ainakin ap:n sperma takuuvarmaa" kakkoslaatua". Piuhat poikki vaan. Ihan oikein että lapsi perii. Kivusta ja särystä vähän korvausta, kun bioisä vajakki.
Tee nyt varuiksi se testamentti. Sillä voit estää että saa vain lakiosansa, jos älyää sitä vaatia. Myös sun vanhempien (jos elossa) pitäisi tehdä tällainen testamentti. Muuten jos kupsahdat ennen lasta ja isovanhemmat elävät lapsi perii heidät.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:48"]
Viattomiahan lapset ovat syntymäänsä.
[/quote]
Nimenomaan. Lapsen äiti päätti täysin omavaltaisesti, että hän haluaakin nyt vauvan. Itse tein jo alusta alkaen selväksi, että en aio ryhtyä isäksi ja vahinkoraskauden tapauksessa vaadin aborttia. Tämä oli äidille ihan okei, ja hänkin sanoi, että ehdottomasti sitten abortti. -ap
[/quote]
Lapsenko vika se on, että teitä on kaksi vammaista kieroutunutta harrastamassa seksiä. Yöks.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:12"]
Meillä on omaisuus kierrätetty niin tehokkaasti, että miehen edelliseen suhteen kaksi (kolmas jätetty jo perinnöttömäksi rikollisen elämäntyylin vuoksi) lasta tulevat jakamaan meidän yhteisen lapsen kanssa n. 7500€ keskenään. Meidän yhteinen lapsi tulee taasen näillä näkymin saamaan huomattavan perinnön. Kannattaisi exien opetella käyttäytymään niin ei tarvitsisi lähteä tällaisia juttuja tekemään, vaan kun lapset on kasvatettu vihaamaan omaa isäänsä (sekä luonnollisesti äitipuoltaan) niin ei ole paljoa vaihtoehtoja.
[/quote]
Hyi että en halua tietää sinusta tai miehestäsi tai sinun siittämistä olennoista yhtään mitään enempää!!!! Hyi helvetti, se vanhinkin olisi ehkä kaivannut isäänsä jos on rikoksen poluille joutunut. Jotkut ihmiset vain ovat sellaisia että heille tekisi hyvää niskahalaus köydellä.
Meillä on myös erinäisiä järjestelyjä, joilla miehen lapsi jää ilman perintöä mieheltä. Perustelemme tämän sillä, että mies on lapsesta maksanut noin kolminkertaiset elarit eikä lapsi ole osa perhettämme eikä ollut elämässämme mukana. Olemme aloittaneet yhteiselomme nollataloudella ja lapsiemme kanssa kasvattaneet sitä. Omat lapsemme ovat tinkineet paljosta, kun taas miehen lapsi on tuon kolminkertaisen elarin turvin elänyt yltäkylläistä elämää.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:39"]Meillä on myös erinäisiä järjestelyjä, joilla miehen lapsi jää ilman perintöä mieheltä. Perustelemme tämän sillä, että mies on lapsesta maksanut noin kolminkertaiset elarit eikä lapsi ole osa perhettämme eikä ollut elämässämme mukana. Olemme aloittaneet yhteiselomme nollataloudella ja lapsiemme kanssa kasvattaneet sitä. Omat lapsemme ovat tinkineet paljosta, kun taas miehen lapsi on tuon kolminkertaisen elarin turvin elänyt yltäkylläistä elämää.
[/quote]Puhut asiaa. Kyllä se pleikkari lämmittää paljon enemmän kuin oma isä. Samoin ne merkkivaatteet ja muu tavara. Lapsihan on suorastaan voittaja tossa kuviossa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:39"]
Meillä on myös erinäisiä järjestelyjä, joilla miehen lapsi jää ilman perintöä mieheltä. Perustelemme tämän sillä, että mies on lapsesta maksanut noin kolminkertaiset elarit eikä lapsi ole osa perhettämme eikä ollut elämässämme mukana. Olemme aloittaneet yhteiselomme nollataloudella ja lapsiemme kanssa kasvattaneet sitä. Omat lapsemme ovat tinkineet paljosta, kun taas miehen lapsi on tuon kolminkertaisen elarin turvin elänyt yltäkylläistä elämää.
[/quote]
Jep, lapselta varmaankin on kysytty haluaako hän olla osa isänsä perhettä, tosin tuollaisen luuserin kannssa ei ehkä olisi kannattanutkaan. Hyi että ihminen on paska!
[/quote]
[/quote]
Ainakin minun ystäväpiirissäni kaikki käyttävät tuplaehkäisyä, muusta ei voisi olla puhettakaan. Mutta emme olekaan mitään white trashia, vaan ymmärrämme tilastolliset riskit.