Miten varmistan, ettei lapseni peri minua?
Eksäni kieltäytyi abortista, vaikka siitä oli etukäteen sovittu, ja niinpä minulla on elätti. Lapsi asuu äitinsä ja tämän uuden miehen kanssa toisella paikkakunnalla. Sain elarit sovittua hyväksyttävälle tasolle ja maksan ne säntillisesti. En kuitenkaan pidä ajatuksesta, että omaisuuteni menee myöhemmin tälle lapselle. Mitä voin tehdä, että hän saa mahdollisimman vähän? Omia lapsia en näillä näkymin hanki.
Kommentit (150)
"Eksäni kieltäytyi abortista, vaikka siitä oli etukäteen sovittu", mi-mi-mi-MITÄH!? Voin vaan kuvitella tollasen vetelemässä paljaalla ja samaan aikaan *etukäteen sovittelemassa*: "Niin sähät sit teet abortin, jookos?". :'D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:14"]
Kyllä se on eksäni, joka saa vastata vastuuttoman, keskenkasvuisen ja epärehellisen valintansa seurauksista. Olen oman suhtautumiseni tehnyt selväksi suhteen alusta lähtien, mutta nainen teki itse päätöksen isättömän lapsen synnyttämisestä ja kasvattamisesta. En puutu eksäni elämään eikä hän minun. -ap
[/quote]
Raskaus ei ole koskaan raksi ruutuun valinta, raskauden keskeytys vielä vähemmän. Sinun osuus raskaudesta on vielä vahvempi kuin allekirjoitus sopimuksessa ja jos vanhemmat osaisivat kantaa vastuunsa, ei laissakaan tarvitsisi säätää teidän ja vastaavien tilanteiden varalta.
Vetoat jatkuvasti, että olet tehnyt jotain selväksi suhteenne alusta lähtien. Mitä ihmettä olet tehnyt selväksi? Lapsi on elävä todiste aivan muusta. Ei lapsi synny ilman sinun osallisuutta, vaikka selittelet mitä vaan. Jokaiselle kuuluu vastuu teoistaan ja niiden seurauksista.
Vetoat biologiaan ja siihen, että Suomi on täynnä samankaltaisia geenejä. Niin Suomi on täynnä rahaa ja lainojakin. Jokainen, joka allekirjoittaa lainapaperit, on velvollinen hoitamaan omat lainansa, vaikka Suomi olisi pullollaan rahaa. Vielä vahvempi velvollisuus on vanhemmuuteen. Vanhemmuus on vielä henkilökohtaisempaa.
Kanna vastuusi ja lue täällä jo moneen kertaan annettuja neuvoja. Olet isä, joten ala kasvaa vanhemmuuteesi. Luultavasti kukaan muu kuin oma lapsesi ei tule rakentamaan minkäänlaisia odotuksia sinun suhteesi. Ala miettimään elämää myös lapsesi kannalta. Kykenet siihen, kun et ala alisuoriutujaksi.
Voit saada lapseltasi lakiosan poikkeen vain jos hän on syvästi loukannut sinua:) eli esim. yrittänyt tappaa
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:55"]Eksäni kieltäytyi abortista, vaikka siitä oli etukäteen sovittu, ja niinpä minulla on elätti. Lapsi asuu äitinsä ja tämän uuden miehen kanssa toisella paikkakunnalla. Sain elarit sovittua hyväksyttävälle tasolle ja maksan ne säntillisesti. En kuitenkaan pidä ajatuksesta, että omaisuuteni menee myöhemmin tälle lapselle. Mitä voin tehdä, että hän saa mahdollisimman vähän? Omia lapsia en näillä näkymin hanki.
[/quote]
No etpä juuri mitään kun olet mennyt omaksesi tunnustamaankin ellet sitten vaadi isyystestiä jolla todistetaan että kyse ei ole sinun lapsestasi. Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:25"]
Pidä jatkossa mulkkusi kurissa, yksinkertaista.
[/quote]
Kiitos, mutta aion kyllä nauttia seksistä jatkossakin.
Minulla ei ole myöskään mitään sitä vastaan, että tuo mainittu lapsi pärjää elämässään hyvin. Yleisesti ottaeen toivon kyllä kaikille hyvää. Minulla ei ole tapana katkeroitua täyin tuntemattomien ihmisten menestyksestä. -ap
[/quote]
Vaikka kuinka selität, niin kyseessä ei ole mikään "täysin tuntematon ihminen", vaan omaa lihaasi ja vertasi oleva jälkeläisesi.
Lapsesi geeniperimästä puolet tulee suoraan sinulta.
Ja hän on se, joka vie geenejäsi eteenpäin tässä maailman kiertokulussa. Ei kukaan muu, jollet hanki lisää lapsia.
[/quote]
Ei ole tapana katkeroitua tuntemattomien menestyksestä kuhan eivät vaan peri minua OHI SEKTORI. Yhä olet idiootti.
Mummini tuli venäläisen sotilaan raiskaamana raskaaksi (tapauksella oli silminnäkijöitä, joten törkykommentit voi siltä osin jättää) mutta sekä ukkini että hän rakastivat siitä syntynyttä lasta (tätini) aivan yhtä paljon kun muitakin lapsia. Tätini on toistellut usein sitä ettei koskaan joutunut tuntemaan, että ei olisi ollut rakastettu. Sukumme tragedia on muuttanut omaa ajatusmaailmaani. Mä en kykene ymmärtämään, miten jotkut kostaa lapsille asiat, joihin ne lapset on täysin syyttömiä.
Onko sulla joku tietty kohde/ihminen mihin haluat rahasi kuoltuasi antaa, vai ihan muutenko vain uskot, että sua kuolleena kiinnostaa, kuka rahojasi käyttää?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:35"]
Onko sulla joku tietty kohde/ihminen mihin haluat rahasi kuoltuasi antaa, vai ihan muutenko vain uskot, että sua kuolleena kiinnostaa, kuka rahojasi käyttää?
[/quote]
Eläintensuojelutyö on minulle tärkeä asia, samoin Itämeren suojelu. Näihin annan rahaa jo nyt ja mielelläni jättäisin jäljelle jäävän omaisuutenikin sopiville järjestöille. -ap
Olet kyllä älytön kuvatus. Työssäni kohtaan jatkuvasti nuoria jotka kaipaavat isäänsä. On ihan sama mikä tarina syntymän alussa on niin ei ihmistä voi jättää huomiotta. Olemassa se lapsi on joka tapauksessa ja tässä tapauksessa sinun lapsesi. Onpa kiva lapsellasi katsoa muiden lasten isiä kun itsellä oma ei ole tekemisissä. Ja vielä nyt nuorella iällä mietit miten tehdä oma lapsi perinnöttömäksi.