Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
Olen saanut paljon apua enkeleiltä mutta joskus tuntuu, ettei kukaan kuule. Kun laitan silmät kiinni ja kuvittelen erään paikan, tuntuu, kuin suuri valo tulisi "kuvaan" . Tuleeko enkeli silloin lähelleni? Ja kuka hän on? Tiedän, että on auttajaenkeleitä, opettajaenkeleitä jne.
Miksi enkelit eivät näyttäydy minulle? Haluaisin niin kovasti uskoa, mutta..välillä minusta tuntuu, että elämälläni olisi joku suurempi, ennaltamäärätty tarkoitus, mutta tässä sitä junnataan.
Miten voi pari kuukautta sitten kohtuun kuollut sisarentyttäreni? Miksi niin piti tapahtua?
Olenko löytänyt oikean miehen?
Ole kiltti ja vastaa :/ t. 43. Olen hukassa
Paasenko haluaamaani kouluun? Saanko toita? Kosiiko poikaystavani?
Miten saan Ystäväni auttamaan minua lahdutuksessa?
Onhan kaikki hyvin lapsillani juuri nyt ?
Hei. Koska saan helpotuksen/hoidon sairauteeni?
Huuhaapelle huijaa ihmisiä. Enkeleitä juu paskanvitut. Ne on kaikki perkeleestä älkää kutsuko enkuleita. Nää on taas näitä New Age hömppää. Rukoilkaa Jeesusta älkääkä palvoko enkeleitä.! Rauhaa veljet.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:05"]
Toivunko tulevasta toimenpiteestä, onko enkelit rinnallani? Suojellaanko lapsiani?
[/quote] Toivut täysin. sinun ja lastesi vierellä ollaan koko ajan.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:54"]
Minulle luvattiin ystävä yli kaksikymmentä vuotta sitten. Missä hän on?
Kiitos <3
[/quote]
Olet tavannut hänet, mutta jotenkin hukkasitte toisenne. Pyydä enkeleiltä apua siihen, että tapaisit hänet jälleen, ettekä enää kadottaisi toisianne. Sinulla on läheinen ystäväsielu jonka kanssa olette olleet yhdessä monen monta elämäänne, eri rooleissa.
ap
[/quote]
Voi ei :( Tätä pelkäsinkin. Onko ystäväni se tumma, pitkä ja ulkomailla nyt? Miten enkelit voisivat auttaa ja onko tässä mitään tehtävissä.
Anteeksi kun kyselen lisää ja suuret kiitokset sinulle sekä enkeleillesi. Kysyn koska olen jo pyytänyt apua mutta toivottomalta tuntuu :(
[/quote] Pyydä apua enkeleiltäsi, he voivat johdattaa teidät yhteen. Enkelit eivät näe kuka ystäväsi on, mutta sanovat hänen olevan monella tavalla lahjakas sielu.
ap
Olen koittanut kysyä enkeleiltä ohjausta, onko minun erottava miehestäni vai teenkö väärin jos sen teen?
Kuka auttaa lapsiani, tein niin tai näin?
Tähän toivoisin kipeästi heidän ohjaustaan.
Olenko oikealla tiellä, kun haluan jättää entisen ammattini ja opiskella uuden?
Ja 52 jatkaa. Mieheni ehkä näki enkelin? Mikä on se tapauksen selitys?
Kysäisin edellisessä ketjussa, kumpi mies..?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:06"]
Minkälainen enkelini on? Olen monesti tuntenut hänen läsnäolonsa, joskus jopa fyysisesti, ja tämä on kirvoittanut minua palaamaan "henkiselle polulleni" Entä lapseni enkeli?
Saanko anteeksi abortit, missä kuolleet lapseni ovat, pitääkö mummovainaani heistä huolta?
[/quote] Enkelisitykkää eniten esiintyä nuoren naisen hahmossa. Olet tuntenut tosiaan hänen läsnäolosi, ja nähnytkin merkkejä hänestä, et vain ole niitä täysin noteerannut, koska mielesi ei ole ollut siihen vielä valmis. Lapsesi ei ole vielä valmis näkemään enkeliään eikä tuntemana hänen läsnäoloaan, mutta ehänen enkelinsä kulkee hänen vierellän häntä auttaen, ja tulee aika jolloin lapsesi tiedostaa hänet.
Kuolleiden lastesi ja mummosi sielut ovat kukin tahollaan, osa uusissa elämissä, osa vielä henkimaailmassa. Tulette tapaamaan kaikki toisenne eri rooleissa tulevissa elämissä, tässäkin elämässä tulet vielä tapaamaan heistä yhden, ja tunnistat hänet.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:13"]
Missä on kadonnut henkilö? Mitä hänelle on tapahtunut? Vieläkö apu ehtii jos etsimistä jatketaan?
[/quote] Ei halua tulla löydetyksi.
ap
Mitä kerrottavaa enkeleillä on juuri minulle?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:15"]
Miten rakkauselämäni käy?
[/quote] Enkelit eivät näe tulevaisuuteen, joten tähän en voi vastata sen tarkemmin,kuin että ole oma itsesi, älä esitä muuta kuin olet, jos et sellaisena riitä toiselle, ei hän ole sinulle oikea, muista se. Yksi tärkeimmistä asioista suhteessa on voida olla oma itsensä.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:19"]
Miksi enkelit eivät näyttäydy minulle? Haluaisin niin kovasti uskoa, mutta..välillä minusta tuntuu, että elämälläni olisi joku suurempi, ennaltamäärätty tarkoitus, mutta tässä sitä junnataan. Miten voi pari kuukautta sitten kohtuun kuollut sisarentyttäreni? Miksi niin piti tapahtua? Olenko löytänyt oikean miehen?
[/quote] Et ole vielä henkisest valmis siihen. Pyydä heitä siirtämään höyhen merkiksi läsnäolostaan, kun kävelet ulkona, se vahvistaa uskoasi heihin. Elämälläsi on suurempi tarkoitus, mutta olet ennen tätä elämääsi valinnut tämän elämäsi, jossa et ihan heti tule löytämään elämäntehtävääsi. Halusin etsin kehittyä sieluna. Kun on oikea aika, enkelisi asettaa tilaisuuksia eteesi, ja silloin tiedostat ne. Ole huoleti, sinusta pidetään huolta.
Sisarentyttäresi sielu voi hyvin, joskus käy niin, että sieu ei haluakaan syntyä uudelleen, joko hän haluaa viettää vielä aikaa henkimaailmassa, tai sitten hän keksii tulevassa elämässään/läheisissään jonka takia haluaa palata takaisin.
Enkelit eivät näe tulevaisuuteen, mutta mies on sinulle oikea juuri tässä elämänvaiheessasi, hän opettasa sinulle niitä henkisiä asioita joita tarvitset kehittyäksesi sieluna eteenpäin. Huomaat sen jälkikäteen.
ap
Ap, no olenkin tässä usein miettinyt, että kun sellainen ihme kylmän tunne, että kuka minua oikein katsomassa käy? Se taitaa sitten ollakin sisareni luultavasti. Kuulostaa mukavalta. Tosin tuo sisar ei ole minulle biologisesti mitään, mutta kuitenkin pidän häntä sisarenani silti, vaikken ole häntä koskaan edes nähnytkään.
Ap, jaksatko vielä? Olen myös murheissani siitä millaiseksi koen suhteeni biologiseen sisareeni muuttuneen? Koen, että hän on etääntymässä minusta ja sitä en haluaisi. Voi kun vielä lähentyisimme.