Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
Jos sielu syntyy uudelleen, niin miten nekin sielut jotka tänne eivät ehdi kohtua pidemmälle, tulevat kuitenkin perheenjäsenekseksi taivaassa?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:54"]
Minulle luvattiin ystävä yli kaksikymmentä vuotta sitten. Missä hän on?
Kiitos <3
[/quote]
Olet tavannut hänet, mutta jotenkin hukkasitte toisenne. Pyydä enkeleiltä apua siihen, että tapaisit hänet jälleen, ettekä enää kadottaisi toisianne. Sinulla on läheinen ystäväsielu jonka kanssa olette olleet yhdessä monen monta elämäänne, eri rooleissa.
ap
Mihin suuntaan elämäni tulee menemään?
[/quote]
Sitä eivät enkelit osaa kertoa, he eivät näe tulevaisuuteen. Mutta enkelimeditaation avulla pystyt kuulemaan heidän viestejään ajatusten tasolla, he osaavat neuvoa sinua oikeaan suuntaan elämässäsi.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:45"]
Parantuuko tämä rahatilanteeni koskaan?
[/quote]
Et ole teoillasi ansainnut tämänhetkistä taloudellista ahdinkoasi itse, mutta sinun täytyy pyytää konkreettista apua enkeleiltäsi. Enkelit auttavat jos ihminen pyytää heitä aittamaan.
ap
[/quote]
Miten sitä enkeliä puhutellaan? Voiko sitä kutsua jollain nimellä? Miten voi varmistaa, että se kuulee? Ja miten se vastaa? Niinkö, että asiat vain muuttuvat parempaan suuntaan? Vai voiko odottaa jotain vastausta siitä, että pyyntö on kuultu ja käsittelyssä?
Ja minkälainen se mun oma enkeli on? Kiinnostaa hirveästi tietää, minkälainen tyyppi mun seurassani kulkee!
Olen pyytänyt enkeleitä läheisteni turvaksi mutta ymmärtävätkö he viestejä vaikka eivät enkeleihin uskoisikaan? Saanko itse jotain vahvistusta uskolleni että minut on kuultu?
[/quote]
Pyydä lähintä enkeliäsi laittamaan esim. tielle höyhen merkiksi siitä että sinua on kuultu. Höyhenet eivät ole enkelien vaan lintujen, he pystyvät siirtämään niitä paikasta toiseen. Hiljennä mielesi meditoimalla, ja pyydä höyhentä. Kun kävelet ulkona, älä katsele maahan höyhentä etsien, sillä enkelit eivät siedä komentelua. :-) Se ilmestyy eteesi, kun et odota sitä. Siitä tiedät enkelisi olevan lähelläsi ja myös läheistesi turvana olevan enkeleitä joka hetki.
ap
Venäjällä syödään kuulemma pelkkää kaalia voisiko enkelit auttaa.
Olen masentunut ja mietin itsemurhaakin välillä. Mistä saisin valoa elämääni?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:57"]
Jos sielu syntyy uudelleen, niin miten nekin sielut jotka tänne eivät ehdi kohtua pidemmälle, tulevat kuitenkin perheenjäsenekseksi taivaassa?
[/quote] Jokaisella sielulla on sielunperhe, ja tämän parissa useimmat sielut viettävät myös maanpäällisen elämänsä, eri rooleissa. Joskus toi sielut päättävät elää erossa lähimmistä sieluistaan, mutta harvemmin.
ap
Toivunko tulevasta toimenpiteestä, onko enkelit rinnallani? Suojellaanko lapsiani?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]
Mitäs nyt? Onko nukahtanut Jumala?
[/quote]
Jumala on kaikkialla, ei mikään konkreettinen olento, vaan Suuri Valo, Rakkaus, kaiken alku ja loppu. Jokaisella sielulla on oma elämänsuunnitelmansa, ja myös jokaisella planeetalla. Kaikki pyrkii kohti kehitystä, joskus tarvitaan radikaaleja, negatiivisiltakin tuntuvia muutoksia, jotta tämä kehitys olisi mahdollista.
ap
Minulle luvattiin ystävä yli kaksikymmentä vuotta sitten. Missä hän on?
Kiitos <3
[/quote]
Olet tavannut hänet, mutta jotenkin hukkasitte toisenne. Pyydä enkeleiltä apua siihen, että tapaisit hänet jälleen, ettekä enää kadottaisi toisianne. Sinulla on läheinen ystäväsielu jonka kanssa olette olleet yhdessä monen monta elämäänne, eri rooleissa.
ap
[/quote]
Voi ei :( Tätä pelkäsinkin. Onko ystäväni se tumma, pitkä ja ulkomailla nyt? Miten enkelit voisivat auttaa ja onko tässä mitään tehtävissä.
Anteeksi kun kyselen lisää ja suuret kiitokset sinulle sekä enkeleillesi. Kysyn koska olen jo pyytänyt apua mutta toivottomalta tuntuu :(
Minkälainen enkelini on? Olen monesti tuntenut hänen läsnäolonsa, joskus jopa fyysisesti, ja tämä on kirvoittanut minua palaamaan "henkiselle polulleni" Entä lapseni enkeli?
Saanko anteeksi abortit, missä kuolleet lapseni ovat, pitääkö mummovainaani heistä huolta?
Onko vauvana kuolleella sisarellani kaikki hyvin?
Entä miten käy oman elämäni? Tuntuu, etten voi henkisesti nyt kovin häävisti.
Miksi en aina tunne enkelini läsnäoloa? Ajoittain hän on lähelläni ja sitten taas jo poissa.
[/quote] Sisarellasi on kaikki hyvin, hän on vielä henkimaailmassa, ja käy välillä katsomassa sinua. Hän on henkimaailmassa noin 3-4 -vuotiaana lapsena, tyttönä jolla on pitkä mekko ja vaaleat kiharat. Tämän ulkonäön hän on valinnut, koska se on hänestä niin kaunis.
Enkelisi antaa sinulle tilaa välillä, muttei hän jätä sinua koskaan. Pyydä häntä ilmaisemaan läsnäolonsa laittamaan höyhen eteesi kun kävelet ulkona.
ap
Minkä niminen suojelusenkeli minulla on?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
Venäjällä syödään kuulemma pelkkää kaalia voisiko enkelit auttaa.
[/quote]
Niitä jotka kuuntelevat enkeleitään, autetaankin. kaikki eivät valitettavasti halua kuunnella enkeleitään, koska heidän sielunsa ei ole vielä siinä kehitysvaiheessa maan päällä, että he uskoisivat enkeleidensä läsnäoloon. Mutta hekin tulebvat tietoisiksi ennemmin tai myöhemmin, kun aika on kypsä.
Maailman eri kolkkiin kerääntyy eritasoisia, eri kehitysvaiheessa olevia sieluja. jotkut sielut haluavat kehittyä koettelemusten kautta, ja syntyvät siksi vaikeisiin olosuhteisiin.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
Olen masentunut ja mietin itsemurhaakin välillä. Mistä saisin valoa elämääni?
[/quote]
Sinun enkelisi on surullinen koska et kuuntele häntä. Hiljenny kuuntelemaan häntä, ja ottamaan vastaan hänen rakastava läsnäolonsa ja apunsa. Sinua ei voi kukaan muu konkreettisesti auttaa kuin ainoastaan sinä itse, mjutta enkelisi voi auttaa sinua hakeutumaan oikeiden keinojen äärelle. Kuuntele siis, hiljennyt. Selviät.
ap
Kannattaako talon osto? Onko se oikea ratkaisu? Kiitos ❤️
Parannunko mä ikinä? Tai onko mun olo enää ikinä edes normaali?
Onko vauvana kuolleella sisarellani kaikki hyvin?
Entä miten käy oman elämäni? Tuntuu, etten voi henkisesti nyt kovin häävisti.
Miksi en aina tunne enkelini läsnäoloa? Ajoittain hän on lähelläni ja sitten taas jo poissa.