Missä Venäläiset säilyttävät ruokiaan kun heillä ei ole jääkaappeja?
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:00"]
Linkittäkää nyt joku tänne kuve Venäläisestä kolmen jääkaapin keittiöstä.
Tai edes keittiöstä jossa on sähköllä toimiva jääkaappi, niin voidaan lopettaa tämäkin keskustelu.
Jatketaan sitten keskustelua lihavista morsiammista, tamponikoruista, ja kissojen homeopatiasta niin kenellekkään ei tule paha mieli.
[/quote]
lisään, olen 16 vuotias ja minulla tää tuottaa hyvän fiiliksen, pienikin kuisanteko...
[/quote]
Sitäpaitsi en usko että suomen ulkopuolella on elämää ollenkaan. Muualla ei ole jääkaappeja kuin sika rikkailla
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:11"]
Tai edes keittiöstä jossa on sähköllä toimiva jääkaappi, niin voidaan lopettaa tämäkin keskustelu.
Jatketaan sitten keskustelua lihavista morsiammista, tamponikoruista, ja kissojen homeopatiasta niin kenellekkään ei tule paha mieli.
[/quote]
lisään, olen 16 vuotias ja minulla tää tuottaa hyvän fiiliksen, pienikin kuisanteko...
[/quote]
Sitäpaitsi en usko että suomen ulkopuolella on elämää ollenkaan. Muualla ei ole jääkaappeja kuin sika rikkailla
[/quote]
ja että muualla olisi parempaa on vaan VALETTA. Suomi on paras ja kaikki muu on PASKAA
Venäläinen sähköjääkaappi on kuulemma löytynyt.
Kyllä jääkaappi alkaa kaupungeissa olla ihan tavallinen varuste jo.
Maalla on toisin, maalla sähkönsaantikin on epävarmaa joten ihmiset turvautuvat enemmän maakellareihin. ei se ole heille mikään ongelma, venäläiset ovat kekseliästä ja käytännöllistä kansaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:29"]
Venäläinen sähköjääkaappi on kuulemma löytynyt.
[/quote]
hih hih hih! siinäs saivat, paras vitsi päiviin! hih
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:47"]
Eikös venäläisissä kerrostaloissa ole tavallinen ruokakomero, jossa on reikä ulos saakka. Näin venäläinen kansa voi syödä kylmää ruokaa, mutta vain talvella. Jääkappi lienee rikkaiden luksustuote, että jos se löytyy niin on varmasti miljuunia.
Keskipalkka venäläisillä on 600 e, joten sillä paljon kaappeja ostella.
[/quote] Suomalaisissakin kerrostaloissa on ruokakomero, jossa on reikä ulos saakka. Löytyy ainakin vielä 60-luvulla rakennetuista taloista. Voi olla, että on uudemmissakin, mutta ei ole itse tullut uudemmissa asusteltua. Ja se reikä on kyllä korvausilmaa varten...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 07:14"]Mikä idiootti luulee ettei venäläisillä oo jääkaappia? [/quote] Ei ole läheskään kaikilla. Mun isän työkaveri on venäläinen ja hänen vanhempansa asuvat pienessä mökissä, johon heille saatiin vasta toissatalvena puuhella ja näin mahdollisuus laittaa lämmintä ruokaa. Sähköjä heillä ei ole vieläkään. Lämmitys pienellä kamiinalla ja valo kynttilöistä.
[/quote] Et sitten sinäkään ole koskaan kuullut KAASUjääkaapista ja KAASUhellasta.
Kaalia ei tarvitse säilyttää kylmässä. Ne voi pinota parvekkeelle.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:07"]
Kaalia ei tarvitse säilyttää kylmässä. Ne voi pinota parvekkeelle.
[/quote]
Ja suolakurkut säilyy lasipurkeissa lämpimässäkin.
Tuleeko venäjällä taloihin kaasuputket jääkaappeja varten?
Pietarissa on Edelleen sähköttömiä kaupunginosia mutta niissä taloissa joihin tulee kaasu voidaan käyttää kaasujääkaappia.
[/quote]
Jos jaksaisin skannata, voisin skannata kuvan venäläisestä kerrostaloasunnosta, jonka vuokrasin opiskeluaikana 90-luvun puolivälissä. Ihan tavallinen kerrostaloasunto tavallisessa venäläisessä kerrostalossa, mutta kyllä siinäkin kämpässä oli jääkaappi, pyykinpesukone, televisio, lankapuhelin ja liesi/uuni. Tosin kaasulla toimiva, mutta ei kai se siitä huonompaa tee.
Tästä voitte katsoa venäläisiä kämppiä kiinteistövälityksen sivuilla. Pazhaluista!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:02"]Ei niillä ole ruokaakaan joten minkäänlaisia säilytysongelmia ei pääse syntymään. [/quote] Enemmä kuin meillä
[/quote]
Oltermannii ei ainakaan oo. Niitten Oltsut on nimittäin meidän jääkaapissa!
Ihan shokkiuutisena, että Suomestakin löytyy jopa kaupunkiasuntoja, joissa ei ole jääkaappia. Jotkut erityisesti vanhukset taas ei sitä käytä vaikka kuuluisikin varustukseen.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 08:38"]
Tästä keskustelusta kyllä näkee taas kerran, miten fiksua av:n väki onkaan! Älykkyys on mykistävää!
[/quote]
Mä olen kyllä alusta asti ottanut tämän ihan vitsinä. Ei kai nämä nyt tosissaan ole??
[/quote]