Saan työttömänä 800€ veronpalautusta, vaikuttaako tukiin?
Meneekö Kelalle tieto tuosta, vai voinko jotenkin ottaa rahat itselleni ilman että kela saa tietää?
Kommentit (18)
Tottakai. Olet ilmoittanut tulosi väärin. Joudut maksamaan ylimääräiset tuet takaisin kolminkertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Olet ilmoittanut tulosi väärin. Joudut maksamaan ylimääräiset tuet takaisin kolminkertaisena.
En ole, tuo veronpalautus tulee tuista, en ole maksanut mitään veroja itse.
ap
Jollet saa toimeentulotukea tai et ole ulosotossa niin veronpalautuksen voit huoletta pitää itselläsi. Mene vaikka jonnekin lomalle.
Veronpalautukset vaikuttavat toimeentulotukeen
Riippuu ihan siitä mitä tukia saat.
Toimeentulotukee vaikuttaa, yleistukeen tai asumistukeen ei.
Vaikuttaa ainoastaan toimeentulotukeen eli jos saat toimeentulotukea niin euroakaan et saa tosta pitää vaan sen vähennetään kokonaisuudessaan toimeentulotuesta. Mihinkään muuhun ei vaikuta. Älä kuuntele muiden paskanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulosotto vie ne
Kerkeänkö äkkiä siirtämään ne vaikka kaverin tilille, ennen kuin ulosotto tai kela pääsee niihin käsiksi?
ap
Etpä kerkeä. Ne rahat ei ole sun käytettävissä jos on ulosotossa saatavia tai toimeentulotuen saaja. Veronpalautukset eivät edes tule sun tilille.
Vierailija kirjoitti:
Konala ja Puppa👴🏻💗🎉🥳🥸🥩💜
Oot niin hauska et pissaan sun mumman housuihin aina näitä kommentteja lukiessa
Riippuu tuista. Saa tietää. Asia ei muutu vaikka siirrät ne paavin tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, tuo veronpalautus tulee tuista, en ole maksanut mitään veroja itse.
ap
Kai jokainen huolehtii itse veroprosentistaan?!
Normipoisto.