Miten muotoilette pitkiä, paksuja ja raskaita hiuksia?
En jotenkin osaa tehdä näille mitään vaan hiukset roikkuu kauheana kuontalona naaman edessä. Kiinni niitä ei voi ainakaan kesäaikaan pitää, koska mulla on niin ruma pää, kaula ja leukalinja.
Apua.
Kommentit (16)
Leikkautat hyvään lyhyeen kuosiin.
Mä laitan pesun jälkeen päälaelle pari ptukkapaplaria. Saa mukavat kiharat.
Kokeile puoliponnaria, jos et voi täysin kiinni pitää!
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tuollainen ongelma.
T. Muutama liukas hius
Olispa normaalipaksuiset hiukset molemmilla.
Ap
Mene ensimmäisenä osaavalle kampaajalle, joka keventää tuota sun tukkaa, esim. leikkaa jonkinmoisin kerroksia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lyhyt ja se vasta kauhealta näyttikin :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene ensimmäisenä osaavalle kampaajalle, joka keventää tuota sun tukkaa, esim. leikkaa jonkinmoisin kerroksia.
Tuota ehdotin, mutta ropisi alapeukkuja.
Hyvä hiusmalli ja ei tarvitse leikkauttaa lyhyeksi. Mulla on myös luonnonkiharaa. Ei ole ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tietäisi mistä sellainen löytyy. Kampaajat eivät osaa keventää riittävästi tai vaihtoehtoisesti pätkivät hiukset ihan erimittaisiin osioihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko olla lyhyt tukka. En ikinä suostuisi tuohon.
Ei se paksuus ole mikään ongelma, vaan se, ettei niitä ilmeisestikään ole leikattu kuin latvoista suoraan katki. Ne pitäisi leikata kerrostamalla, että niihin tulisi elävyyttä ja liikkuvuutta.
Itse en kyllä tiedä ainuttakaan kampaajaa, joka osaisi leikata kerroksia pitkään tukkaan, siihen kokonaispituuteen kajoamatta. Itsellekin on kampaaja sanonut, että jos hän leikkaa kerroksia pitkään tukkaan, niin sitten tarvii koko pituudesta leikata myös pois. Juu, ei tarvi. Amerikassa, jossa pitkätukkaisia on paljon, osataan tämä pitkän tukan kerrostaminen ihan hyvin. Mutta meillä semmoisia on niin harvassa, ettei (juuri) kukaan osaa. Suurin osa pitää pitkän tukkansa tasapituisena.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikään ehdotus ei kelpaa.
Kun en suostu leikkaamaan lyhyeksi niin se tarkoittaa sitä, ettei mikään muotoiluehdotus kelpaa?
Ap
Harjaan ja pistän ponnarille. Ei mullakaan kaunis pää/naama ole, mutta helpointa näin. En välitä siitä, mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Harjaan ja pistän ponnarille. Ei mullakaan kaunis pää/naama ole, mutta helpointa näin. En välitä siitä, mitä muut ajattelevat.
Mä en vaan pysty, kun on jotenkin kiusallinen olo koko ajan. Enkä halua enää koskaan kuulla kommentteja tyyliin "onko kukaan sanonut, että sulla on tosi pitkä kaula/litteä takaraivo/pieni pää?"
Ap
Olisipa tuollainen ongelma.
T. Muutama liukas hius