Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin kiusallinen ja myötähäpeää aiheuttava tilanne, kun Krete puhui seksikokemuksistaan ja riisui puseron miesten vieressä.
Ei noin 🙈Niinpä. Vain halpa tekee noin 🤦
Luulen että oli ihan vahinko ja oli kuuma eikä ajatellut asiaa ja noin sitten kävi.
Kretellä aika isot rinnat.
Oli kateellinen kun Eeli analysoi ihastustaan Salliin liian korkealentoisesti, niin päätti iskeä tiskiin ainoat asiat, millä arvelee voivansa päihittää Sallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin kiusallinen ja myötähäpeää aiheuttava tilanne, kun Krete puhui seksikokemuksistaan ja riisui puseron miesten vieressä.
Luulen että oli ihan vahinko ja oli kuuma eikä ajatellut asiaa ja noin sitten kävi.
Kretellä aika isot rinnat.
Melkoiset meijerit nuorella naisella. Ihme, että ryhti on huono ja kävely kuin vetelällä Hessu Hopolla. Kannattaisi alkaa pikkuhiljaa vääntäytyä treenipaikalle vartalon tukilihaksia harjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ylläri, että Krete ja Niko -pari oli sijoitettu äänestyksen alkuun ylimmäs 1. pariksi, joka kiinnittää heti äänestäjien huomion. Ja Niina pareineen sijoitettu heti siihen viereen ylös samasta syystä. Taas tuotanto tahtoo pelastaa Niinan. Seuraavana sitten muut vahvat parit. Kaikkein alimmaksi äänestykseen on laitettu Kimi ja Rosa (joille on annettu muutenkin vähiten ruutuaikaa viime päivinä), heitä ennen on Jasminen ja Jaro. Eli näin äänestysasetelmalla viestitään ketä "kuuluu" tuotannon mielestä äänestää. Kimi&Rosa tai Jasmine&Jaro tippuu, selvä peli. Höh :(
Juu kiinnitin samaan asiaan huomiota. Krete on muutenkin ollut joka ikisessä jaksossa näkyvästi esillä. Tässä jaksossa Emilia ja Tatua ei näytetty juuri ollenkaan. Tuli kyllä vahvasti esille se, että Niina ja Muhku ovat rakastumassa. Mä syön kyllä saappaat, jos Niina tai Krete joutuu tuolta lähtemään ennen finaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kretellä aika isot rinnat.Sattumoisin myös avaruusasussa Kreten rintavako oli eniten tyrkyllä. Mutta eipä tuonut vetskarin avaaminen miehiltä voittoa vaan atleettisuus arvotettiin korkeammalle.
Sillä on isot rinnat niin niitä ei oikein piiloon saa.
Onko Kretellä silikonit vai aidot?
Oi kun mulla on niin hyvä mieli taas tänään kun katoin Löööööööööööv Ailändin. Ihanan ihquu kun kaikki rakastaa ja pusittelee ja on niin onnellista. Linnut laulaa, aurinko paistaa ja lovelovelove. Salli on ihana ja kaikki on niin ihania voi että mä ihan läkähdyn. Hyvän mielen ohjelmat on ihan parhaita!! Eihän pilata tätä fiilistä vaan ollaan kaikki onnellisia ja häpihäpi. Rakkaus on ihanaa. Elämä on ihanaa! Uuuuuuuuuuu!
Tippuisipa Krete ja Nico. Koska olisi mielenkiintoista nähdä miten ilmapiiri villalla muuttuisi, jos talon matriarkka jättäisi tilukset ja hovi jäisi nyyhkimään perään. Krete on todella hallitseva hahmo talossa, kaikkien keskipiste. Ilman häntä voisi olla helpompi hengittää.
Niinan olemuksesta tulee hiukan mieleen Frendien Monica. Samalla tavalla laitettuna voisi olla hyvin saman näköinen :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Muhku vähän kiinnostunut Kretestä? On usein Kreten seurassa ja nyt huuteli Kretelle sänkyyn, että ota ne rinsikat pois ja sitten kuvattiin Muhkun viipyilevää katsetta. Krete on vaaleahiuksinen eli Muhkun tyyppiä.
Huomasin saman.
Muhku ei saanut silmiään irti Kretestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kretellä silikonit vai aidot?
En tiedä. Ainakin näyttävät pehmeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo krete mauton ämmä mutta ei haittaa :)
Onneksi on kerta kaikkiaan täydellinen prinsessa Jasmine <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kretellä aika isot rinnat.Melkoiset meijerit nuorella naisella. Ihme, että ryhti on huono ja kävely kuin vetelällä Hessu Hopolla. Kannattaisi alkaa pikkuhiljaa vääntäytyä treenipaikalle vartalon tukilihaksia harjoittamaan.
Sitähän se Nico ehdotti yhdessä keskustelussa. Krete alkoi tiuskia että ''ei kiinnosta, sä oot niin ärrrrrsyttävä, v.....u ''
Jos tuotanto suunnittelee Oonan kutsumista takaisin Espanjaan, silloin eivät varmaan anna Kimin tippua vielä. Mutta jos Oona ei tule, niin saattavat antaa Kimin ja Rosan mennä. Heitä on pikkuhiljaa muutenkin hivutettu pois. Samoin tehtiin Rosalle ja Mikolle ennen pudotusta.
Vauvalla pitää olla tuttipullo sängyssä.
Niin liikkuvat noi Kreten rinnat että luulisi olevan omat.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ylläri, että Krete ja Niko -pari oli sijoitettu äänestyksen alkuun ylimmäs 1. pariksi, joka kiinnittää heti äänestäjien huomion. Ja Niina pareineen sijoitettu heti siihen viereen ylös samasta syystä. Taas tuotanto tahtoo pelastaa Niinan. Seuraavana sitten muut vahvat parit. Kaikkein alimmaksi äänestykseen on laitettu Kimi ja Rosa (joille on annettu muutenkin vähiten ruutuaikaa viime päivinä), heitä ennen on Jasminen ja Jaro. Eli näin äänestysasetelmalla viestitään ketä "kuuluu" tuotannon mielestä äänestää. Kimi&Rosa tai Jasmine&Jaro tippuu, selvä peli. Höh :(
Höpö höpö nyt taas.
Edellisessä äänestyksessä Emilian ja Tatun kuva oli viimeisenä, ja he olivat suosituin pari.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuotanto suunnittelee Oonan kutsumista takaisin Espanjaan, silloin eivät varmaan anna Kimin tippua vielä. Mutta jos Oona ei tule, niin saattavat antaa Kimin ja Rosan mennä. Heitä on pikkuhiljaa muutenkin hivutettu pois. Samoin tehtiin Rosalle ja Mikolle ennen pudotusta.
Oona päivitti juuri instaa eli ei taida olla tulossa.
Ei ole silikonia.
Hyvä ne on. Tissi tiskiin vaan, pojat tykkää ja katsojilta tulee ääniä. Minulta ainakin.
Sattumoisin myös avaruusasussa Kreten rintavako oli eniten tyrkyllä. Mutta eipä tuonut vetskarin avaaminen miehiltä voittoa vaan atleettisuus arvotettiin korkeammalle.