Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Nyt oli annettava ääni Jasminelle ja Jarolle. Olisi hyvä et lähtijäpari ei olis aina automaattisesti ns.heikko pari. Olisi ehkä herätys muille pareille. Nythän siellä jotkut odottaa jo finaalia..
Vili ja Eveliina olis hyvä pari ❤️
Tuo Kreten riisuutuminen pöydän ääressä... Nam!
Mutta taas sillä oli pusero päällä makuuhuoneessa!
Vierailija kirjoitti:
Vili ja Eveliina olis hyvä pari ❤️
Minusta Jaro sopisi paremmin Eveliinalle.
Onko Muhku vähän kiinnostunut Kretestä? On usein Kreten seurassa ja nyt huuteli Kretelle sänkyyn, että ota ne rinsikat pois ja sitten kuvattiin Muhkun viipyilevää katsetta. Krete on vaaleahiuksinen eli Muhkun tyyppiä.
Krete taas löytämässä märinävaihteen👎
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin kiusallinen ja myötähäpeää aiheuttava tilanne, kun Krete puhui seksikokemuksistaan ja riisui puseron miesten vieressä.
Ei noin 🙈
Niinpä. Vain halpa tekee noin 🤦
Typerä höpinäkohtaus Kreteltä "koeajamisesta" ja samalla stripataan paitaa pois. Tarkoitushan tuossa oli halventaa Eelin pohdiskelut ja vetää huomio itseensä. Taitaa käydä kateeksi Eelin ja Sallin tapaiset ihmiset joiden ei tarvitse muodostaa ihmissuhdetta älyttömällä draamailulla. Selvästi harmittaa myös sen tajuaminen, että Salli on Eelille oikeasti jo tärkeä.
Poikien on varmaan helppo olla Kreten seurassa. Luulen että Muhku pitää ihan kaverina Kreteä.
Mikko sanoi että ei edes halunnut Kreten pariksi että pelkkä kaveri hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Krete taas löytämässä märinävaihteen👎
No mutta lepertely alkaa heti kun saarelaisille luetaan viesti siitä, että paripudotus on tulossa ja katsojat äänestää suosikkiparinsa turvaan. Sitten ollaan taas niin cute lovable couple.
Onhan tuo krete mauton ämmä mutta ei haittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Muhku vähän kiinnostunut Kretestä? On usein Kreten seurassa ja nyt huuteli Kretelle sänkyyn, että ota ne rinsikat pois ja sitten kuvattiin Muhkun viipyilevää katsetta. Krete on vaaleahiuksinen eli Muhkun tyyppiä.
Siltä se vähän vaikutti ja, kun Krete tykkää ja kehtaa seisottaa noita jannuja.
Sori, kun mää nyt otan tässä vaatteet pois. 😆😇
Viaton Eelikin alkoi 'turhautua'.
Kiva jakso ja nyt oli jo oikein panostettukin sisältöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin kiusallinen ja myötähäpeää aiheuttava tilanne, kun Krete puhui seksikokemuksistaan ja riisui puseron miesten vieressä.
Ei noin 🙈Niinpä. Vain halpa tekee noin 🤦
Luulen että oli ihan vahinko ja oli kuuma eikä ajatellut asiaa ja noin sitten kävi.
Kretellä aika isot rinnat.
Heh, ylläri, että Krete ja Niko -pari oli sijoitettu äänestyksen alkuun ylimmäs 1. pariksi, joka kiinnittää heti äänestäjien huomion. Ja Niina pareineen sijoitettu heti siihen viereen ylös samasta syystä. Taas tuotanto tahtoo pelastaa Niinan. Seuraavana sitten muut vahvat parit. Kaikkein alimmaksi äänestykseen on laitettu Kimi ja Rosa (joille on annettu muutenkin vähiten ruutuaikaa viime päivinä), heitä ennen on Jasminen ja Jaro. Eli näin äänestysasetelmalla viestitään ketä "kuuluu" tuotannon mielestä äänestää. Kimi&Rosa tai Jasmine&Jaro tippuu, selvä peli. Höh :(
Vierailija kirjoitti:
Heh, ylläri, että Krete ja Niko -pari oli sijoitettu äänestyksen alkuun ylimmäs 1. pariksi, joka kiinnittää heti äänestäjien huomion. Ja Niina pareineen sijoitettu heti siihen viereen ylös samasta syystä. Taas tuotanto tahtoo pelastaa Niinan. Seuraavana sitten muut vahvat parit. Kaikkein alimmaksi äänestykseen on laitettu Kimi ja Rosa (joille on annettu muutenkin vähiten ruutuaikaa viime päivinä), heitä ennen on Jasminen ja Jaro. Eli näin äänestysasetelmalla viestitään ketä "kuuluu" tuotannon mielestä äänestää. Kimi&Rosa tai Jasmine&Jaro tippuu, selvä peli. Höh :(
Aliarvioit äänestäjiä. Ei ihmiset nyt niin tolloja ole.
Itse äänestin Nico ja Krete.
Olisin kyllä suonut Niinan Muhkulle kun ovat olleet alusta asti mukana.