Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Tippuisipa Krete ja Nico. Koska olisi mielenkiintoista nähdä miten ilmapiiri villalla muuttuisi, jos talon matriarkka jättäisi tilukset ja hovi jäisi nyyhkimään perään. Krete on todella hallitseva hahmo talossa, kaikkien keskipiste. Ilman häntä voisi olla helpompi hengittää.
Samaa toivon. Olen myös jotenkin aistinut, että Kim, Eeli ja Tatu ovat välillä aika kypsiä Kreteen,
Harmi, vain et Kretellä on taas vahva äänestyskampanja somessa ja eipä sen vuoksi varmaankaan tipu.
Mikä tämä Eeli/Salli-ongelma nyt oikein oli? Eelin seksuaalinen turhautuminen purkautui ärtymyksenä?
Miksi tuolla saa olla piittaamatta paristaan ja mennä sohvalle bunkkaamaan. Eihän koko parin valinnalla ole mitään merkitystä, jos siitä ei tarvitse välittää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippuisipa Krete ja Nico. Koska olisi mielenkiintoista nähdä miten ilmapiiri villalla muuttuisi, jos talon matriarkka jättäisi tilukset ja hovi jäisi nyyhkimään perään. Krete on todella hallitseva hahmo talossa, kaikkien keskipiste. Ilman häntä voisi olla helpompi hengittää.
Samaa toivon. Olen myös jotenkin aistinut, että Kim, Eeli ja Tatu ovat välillä aika kypsiä Kreteen,
Harmi, vain et Kretellä on taas vahva äänestyskampanja somessa ja eipä sen vuoksi varmaankaan tipu.
Kimillä ja Sallilla on myös. Kreten tuli vähän myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuotanto suunnittelee Oonan kutsumista takaisin Espanjaan, silloin eivät varmaan anna Kimin tippua vielä. Mutta jos Oona ei tule, niin saattavat antaa Kimin ja Rosan mennä. Heitä on pikkuhiljaa muutenkin hivutettu pois. Samoin tehtiin Rosalle ja Mikolle ennen pudotusta.
Oona päivitti juuri instaa eli ei taida olla tulossa.
No voihan se vielä instaa päivittää, jos on tulossa. Huomenna ei tule uutta jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Oi kun mulla on niin hyvä mieli taas tänään kun katoin Löööööööööööv Ailändin. Ihanan ihquu kun kaikki rakastaa ja pusittelee ja on niin onnellista. Linnut laulaa, aurinko paistaa ja lovelovelove. Salli on ihana ja kaikki on niin ihania voi että mä ihan läkähdyn. Hyvän mielen ohjelmat on ihan parhaita!! Eihän pilata tätä fiilistä vaan ollaan kaikki onnellisia ja häpihäpi. Rakkaus on ihanaa. Elämä on ihanaa! Uuuuuuuuuuu!
Laita nyt se korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kretellä on taas vahva äänestyskampanja somessa"
-Missä? minäkin haluan osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kretellä silikonit vai aidot?
Oliko Krete ammatiltaan kauneusalan yrittäjä? Silloin on todennäköistä, että on päätynyt silikoneihin, koska on aika ulkonäkökeskeinen (ripsienpidennykset, jne). Virolaisille silikonit on arkinen juttu. Mutta totta kyllä se, että Kreten avut ei näytä kumimaisilta palloilta. En sitten tiedä saako nykyisin aidomman näköisiä rintatäytteitä. Kretellä on myös tapana korostaa asuissaan rintoja, mikä on tyypillistä ihmisille, joilla on aiemmin ollut pienet rinnat. Sitten kun saa uudet rinnat, niin niitä esitellään oikein ylikorostuen. Ne joilla on luonnostaan suuret rinnat ei ole tarvetta esitellä niitä joka asussa, koska ei ole big deal.
Jos Kimillä on perhosia vatsassa niin sitä ei kyllä huomaa. Ei minkäänlaista katsekontaktia,kun puhui Rosalle,et kiva jatkaa parina. Ja aina näytetään vain Rosan hehkutuksia huvimajassa. Olisikohan tän parin aika lähteä kotimatkalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ainakin näyttävät pehmeiltä.
Vitjamalli aka "Marjatta 48 vee". Saa silikonit näyttämään "aidommilta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ainakin näyttävät pehmeiltä.
Vitjamalli aka "Marjatta 48 vee". Saa silikonit näyttämään "aidommilta".
Voi jessus, kerro lisää!
"Virolaiset vitjamallin silikonit, Marjatta 48"
-ei kuuklella löydy...
Vierailija kirjoitti:
Vauvalla pitää olla tuttipullo sängyssä.
Saan puistatuksia näistä hörppimis- (ja syömis-) äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, vain et Kretellä on taas vahva äänestyskampanja somessa ja eipä sen vuoksi varmaankaan tipu.Kimillä ja Sallilla on myös. Kreten tuli vähän myöhemmin.
Minä en ainakaan seuraa kenenkään sellaisen instaa, josta en ole kiinnostunut. Ihan hassu ajatus, että somessa kampanjointi vaikuttaisi äänestämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kimillä on perhosia vatsassa niin sitä ei kyllä huomaa. Ei minkäänlaista katsekontaktia,kun puhui Rosalle,et kiva jatkaa parina. Ja aina näytetään vain Rosan hehkutuksia huvimajassa. Olisikohan tän parin aika lähteä kotimatkalle?
Vähän pettynyt Kimiin. Näytti kyllä hyvältä sen toisen kanssa jonka nimeä ei saa mainita.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jaro oli nyt ihan valloittava.
Vili on tosi mukavan oloinen kaveri voisi olla mukava kuunnella heitä Kimin kanssa läppää heittämässä.
Nyt on muutoin jäänyt tuo Kimi jotenkin outoon rooliin, josta ei selvästi tykkää eikä tykkää Rosan huonosta näyttelemisestäkään.
Eveliina muistuttaa nuorta Pirkko Mannolaa kasvoiltaan. Niina ja Muhku ryhtyivät tosissaan petraamaan.
Emilia oli hyvin kauniisti meikattu. Eeli on suloinen, muttei taida Sallista hänelle tulla paria, en osaa edes kuvitella kenestä tulisi.
Jasmine sopii hyvin porukkaan.
Jaro on aika perusjuntti. Mukava päällisin puolin, mutta haiskahtaa monissa asioissa aika konservatiiviselta. Ja miten se onkin, että tuo Itä-Suomen viäräleukamurre saa nuoren miehen kuulostamaan jo valmiiksi kuuskymppiseltä äijäreuhkalta...
Otatkohan nyt liian tosissaan viihdeohjelman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kun mulla on niin hyvä mieli taas tänään kun katoin Löööööööööööv Ailändin. Ihanan ihquu kun kaikki rakastaa ja pusittelee ja on niin onnellista. Linnut laulaa, aurinko paistaa ja lovelovelove. Salli on ihana ja kaikki on niin ihania voi että mä ihan läkähdyn. Hyvän mielen ohjelmat on ihan parhaita!! Eihän pilata tätä fiilistä vaan ollaan kaikki onnellisia ja häpihäpi. Rakkaus on ihanaa. Elämä on ihanaa! Uuuuuuuuuuu!
Laita nyt se korkki kiinni.
Tätähän täällä halutaan?!? Ihqun ihanaa positiivista hypeä. Mä rakastan kaikkia enkä ota alkoholia, koska se pilaa mun vartalon ja terveyden. Ihanaa olla humalassa pelkästään elämästä, koska kaikki on niin IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PUSIPUSIPUS! Ollaan kaikki rakkaussaarella <3.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Eeli/Salli-ongelma nyt oikein oli? Eelin seksuaalinen turhautuminen purkautui ärtymyksenä?
Eeli sanoi Sallille, että hänen "ahdistus" oli liittynyt johonkin aiempaan juttuun. Sellaiseen, mistä olivat muiden kanssa keskustelleet yhdessä. En ymmärtänyt mistä oli kyse. Eeli puhui jotain täydellisen parin paineista. En tiedä liittyikö siihen, että heitä aina kehutaan tuolla täydelliseksi pariksi ja sitten ehkä olivat eilen ihmetelleet sitä miksei katsojat olleet äänestäneet heitä suosikkipariksi ja turvaan. Vai liittyikö täydellisen parin paineet johokin muuhun? Typerää näyttää keskustelu, joka liittyy sellaiseen tilanteeseen, jota ei ole ohjelmassa näytetty. Mutta jokin ärtymys-ahdistus Eelillä oli ollut. Ei kuitenkaan kai mikään iso.
Tuo Jaro oli nyt ihan valloittava.
Vili on tosi mukavan oloinen kaveri voisi olla mukava kuunnella heitä Kimin kanssa läppää heittämässä.
Nyt on muutoin jäänyt tuo Kimi jotenkin outoon rooliin, josta ei selvästi tykkää eikä tykkää Rosan huonosta näyttelemisestäkään.
Eveliina muistuttaa nuorta Pirkko Mannolaa kasvoiltaan. Niina ja Muhku ryhtyivät tosissaan petraamaan.
Emilia oli hyvin kauniisti meikattu. Eeli on suloinen, muttei taida Sallista hänelle tulla paria, en osaa edes kuvitella kenestä tulisi.
Jasmine sopii hyvin porukkaan.