Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
8041/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika onneton medialukutaito täällä monella. Meidät katsojathan manipuoloitiin leikkauksilla saamaan huonot vibat Kretestä. Ja nyt kun häntä ei enää juurikaan näytetä ja jos näytetään niin positiivisemmassa valossa, talon leikeissä yms. ja kas -nyt hän onkin kiva.

Minun suosikkini ollut koko kauden Krete, toiv ei nyt jää ihan sivuun.

Kuka jaksaa seurata jotain Emppua ja Tatua, Emppu imutteli ihan samalla lailla sitä Tobiasta.

Tai Niina ja Muhku, ei mitään toivoa talon ulkopuolella.... Niina on aika airhead.

Tai sitten se on sun ihmistuntemus joka on onnetonta. Tottakai noita leikataan niin että pienestäkin draamasta saadaan kaikki irti ja leikkauksilla myös henkilöistä voi saada tietynlaista kuvaa, mikä ei aina pidä paikkaansa. Mutta ei kivasta ihmisestä saa millään leikkauksilla tollasta materiaalia mitä Kretestä.

Krete ei ole mikään tyhmä daami, on tajunnut että Nico on hänen ainoa korttinsa saarella pysymiseen. Huomasi tuon "casa amoren" jälkitunnelmissa että uusia miehiä on turha odotella, he ei ole hänestä kiinnostuneita ja Nico taas ei siedäkään ihan kaikkea vaan vihelsi jo kerran pelin poikki. Eipä tuossa siis muuta voi kun pistää hurmurivaihde päälle ja vähän hillitä kiukunpuuskia ja draamailua jos haluaa lomaa jatkaa.

Mulle on ihan sama vaikka voittaisivatkin Nicon kanssa, en jaksa enää ohjelmaa seurata, mutta ei tuo yhtään sen aidompaa ole kuin vaikka Muhkun ja Niinankaan juttu.

Ei yksikään pari ole aidosti ihastunut. Tuskin kenenkään juttu jatkuu villan ulkopuolella Suomessa.

Noinhan on sanottu aiemmillakin kausilla. Kuitenkin aika monen romanssi on jatkunut villan ulkopuolella. Osa on hiipunut mm eri asuinpaikan takia mutta kaksi pari on yhä yhdessä.

Vierailija
8042/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti erityisesti uusia naisia on vaikea saada villaan. Parin viikon aikana on Jasmine ainoa tulokas, kun miehiä on tullut kolme. Voi olla, että joku häädetty nainen tekee paluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa Salli/Eeli, Niina/Muhku ja Emilia/Tatu mietti jo villan ulkopuolista aikaa. Ei ole tainneet Rosa ja Kimi käydä tätä keskustelua sitten ollenkaan ja muutenkin eikö heistä saada parina mitään irti?

Vierailija
8044/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs biisi soi taustalla kun Kersti ja Niksu astelee sviittiä kohti? Joku tunnistaa varmaan?

Vierailija
8045/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä jaksossa Salli/Eeli, Niina/Muhku ja Emilia/Tatu mietti jo villan ulkopuolista aikaa. Ei ole tainneet Rosa ja Kimi käydä tätä keskustelua sitten ollenkaan ja muutenkin eikö heistä saada parina mitään irti?

Tai sitten sitä ei vain näkynyt tuossa jaksossa. 24h tiivistettynä yhteen tuntiin :-)

Vierailija
8046/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisille formaatti on suunnattu??

Vierailija
8047/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä valitusta Kretestä. Ilman häntä, ei tuolla saarella ole ketään, ketä katsoa. Mitä kieroilua myöskään on se, että rehellisesti kertoo asioita, joita pari pohtinut mutta unohtanut kertoa niistä omalle parilleen. Kierohan on sillon esim tässä Rosan ja Mikon tapauksessa Mikko kun Kretelle pohtii Rosan olevan hänelle liian rauhallinen. Krete on suoraselkäinen, ei esitä mitään, eikä pelaa rahan kuvat silmissään niin kuin monet muut parit. Jos toi Kreten touhu saa karvat pystyyn niin katsokaa brittien versio, siellä on sit useempi vielä pahempi Krete. Krete on tuolla kaikille ollut erittäin mukava ja pidetty henkilö. Nicolle oli ärsyttävä mutta uskon että tuskastui Nicon huonoon kommunikaatioon. Itse katson sarjaa vai ja ainoastaan Kreten takia. Yleensä myös Love Islandissa voittaa pari, jolla parhain kehitystarina. Sellaista ei ole kenellekään muista pareista paitsi Kretelle ja Nicolla. Mitä tulee tuohon paikkaan jossa ovat. Tuo on täysin absurdi paikka, jossa ovat. Jos mietitään persoonallisuushäiriöisiä niin eikö kaikella järjellä Krete ole normaali kerta reagoi tuohon paikkaan. Eihän persoonallisuushäiriöinen olis moksiskaan vaan uisi kuin kala vedessä.

Vierailija
8048/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi Kreten touhu saa karvat pystyyn niin katsokaa brittien versio, siellä on sit useempi vielä pahempi Krete.

Ai miten niin "vielä pahempi"?

Vierailija
8049/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että Krete on kieroillut ja vääristellyt muiden sanomisia, mutta hän ei ole joutunut teoistaan mitenkään tilille. Häntä on vain palkittu sviittitreffeillä ja Nicon saamisella takaisin. Joten minua häiritse epäoikeudenmukaisuus. Se, että kierot ihmiset ei jää kiinni vaan saavat palkinnoksi hyvää.

Love Islandiin ei kuulu miekestäni kieroilu. Krete vaikuttaa muutennin tosi itsekkäältä ja huomionhakuiselta ihmiseltä, jolla on tarve olla koko villan keskipiste. Kaikki keskittyy hänen ongelmiin ja onnen juhlistamiseen. Onko Krete koskaan jutellut muiden huolista tai auttanut muita pareja?

Vierailija
8050/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kovasti, että kuinka tulevat pärjäämään, Farmilla, Selviytyjissä, Possessa.... 😆

Vierailija
8051/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, uusi naissinkku Seiskassa esittelyssä.. Eeli, Kimi tai Muhamed kiinnostaa..

Vierailija
8052/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti näistä osallistujista kyllä saisi paljon enemmänkin irti, jos ei oltaisi ohjaajien taholta laiskoja.

Oletetaan heidän ihan itse keksivän sisältöä.

Voisitte tehdä sen Kuka sanoi mitä? Kisan, johon yleisö on kerännyt kunkin jossain vaiheessa kokoamia lauseita.

Salatehtävät voisivat olla vaativampiakin.

Vierailija
8053/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, uusi naissinkku Seiskassa esittelyssä.. Eeli, Kimi tai Muhamed kiinnostaa..

Saa korkeintaan Jaron tai Vilin. Ei kelpaa muille miehille.

Vierailija
8054/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika onneton medialukutaito täällä monella. Meidät katsojathan manipuoloitiin leikkauksilla saamaan huonot vibat Kretestä. Ja nyt kun häntä ei enää juurikaan näytetä ja jos näytetään niin positiivisemmassa valossa, talon leikeissä yms. ja kas -nyt hän onkin kiva.

Minun suosikkini ollut koko kauden Krete, toiv ei nyt jää ihan sivuun.

Kuka jaksaa seurata jotain Emppua ja Tatua, Emppu imutteli ihan samalla lailla sitä Tobiasta.

Tai Niina ja Muhku, ei mitään toivoa talon ulkopuolella.... Niina on aika airhead.

Tai sitten se on sun ihmistuntemus joka on onnetonta. Tottakai noita leikataan niin että pienestäkin draamasta saadaan kaikki irti ja leikkauksilla myös henkilöistä voi saada tietynlaista kuvaa, mikä ei aina pidä paikkaansa. Mutta ei kivasta ihmisestä saa millään leikkauksilla tollasta materiaalia mitä Kretestä.

Krete ei ole mikään tyhmä daami, on tajunnut että Nico on hänen ainoa korttinsa saarella pysymiseen. Huomasi tuon "casa amoren" jälkitunnelmissa että uusia miehiä on turha odotella, he ei ole hänestä kiinnostuneita ja Nico taas ei siedäkään ihan kaikkea vaan vihelsi jo kerran pelin poikki. Eipä tuossa siis muuta voi kun pistää hurmurivaihde päälle ja vähän hillitä kiukunpuuskia ja draamailua jos haluaa lomaa jatkaa.

Mulle on ihan sama vaikka voittaisivatkin Nicon kanssa, en jaksa enää ohjelmaa seurata, mutta ei tuo yhtään sen aidompaa ole kuin vaikka Muhkun ja Niinankaan juttu.

Ei yksikään pari ole aidosti ihastunut. Tuskin kenenkään juttu jatkuu villan ulkopuolella Suomessa.

Et voi tietää. Minusta Emilia ja Tatu ja myös Salli ja Eeli saattavat hyvinkin olla aidosti ihastuneita. Miksi eivät voisi olla? Itse ainakin ihastun todella helpolla, ei olisi vaikea tuollaisessa kuplassa ihastua vaikka kehen =)

Vierailija
8055/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sitä ei vain näkynyt tuossa jaksossa. 24h tiivistettynä yhteen tuntiin :-)

Oikeastaan lähempänä puolta tuntia ;)

Vierailija
8056/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisille formaatti on suunnattu??

En tiedä, eikä kiinnostakaan. Minä 52v seuraan ja tyttäreni 23v myös. Se katsoo ken haluaa, se taas joka ei halua, ei tarvitse katsoa =)

Vierailija
8057/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että Kimi voisi kiinnostua tuosta Seiskassa esitellystä uudesta naisesta. Siitä voiskin tulla uutta mielenkiintosta seurattavaa tähän ohjelmaan.

Vierailija
8058/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on vaan huono kuva, mutta tämän perusteella en kyllä näkisi Eelin, Muhkun tai Kiminkään kiinnostuvan tästä uudesta sinkusta. Kasvoiltaan ja hiustyyliltään vähän sellaista "tangokuningatar-/ iskelmälaulaja- / maatilan emäntä" -tyyliä, mutta liikkuvassa kuvassa voi olla tietysti ihan erilainen.

Toivottavasti Jaro löytäisi hänestä parin. On itse asiassa vähän Rosa F:n näköinen, mutta pari vuotta nuorempi, eli voisi ihan hyvin kiinnostaa Jaroa.

Vierailija
8059/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että Kimi voisi kiinnostua tuosta Seiskassa esitellystä uudesta naisesta. Siitä voiskin tulla uutta mielenkiintosta seurattavaa tähän ohjelmaan.

En usko.

Vierailija
8060/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko uusi nainen jo ennen parinvalintaa? Silloinhan kaikille olisikin parit (7 miestä, 7 naista) eli kukaan mies ei tipukaan?

Ketju on lukittu.