Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
”mutta joillain ihmisillä vain on isoja käytösongelmia, ja niitä ei rakkaus paranna vaan terapia.”
Tää on niin totta!
Ihmettelen kun niin moni sanoo täällä, että Eelin ja Sallin juttu olisi feikkiä. Omaan silmään se näyttää aidolta tutustumiselta ja rakkauden alulta ❤️
On kyllä surullista, jos ohjelman "kantava voima" on henkilö/henkilöt, jotka käyttäytyvät huonosti muita kohtaan. Toivottavasti nuorisomme ei ota oppia. Itse olen jo 51 ja lapseni p27v & t25v. Miniä ja vävy ovat tolkun ihmisiä. Isoäitikin jo olen.
Jossain vaiheessa pidin Nicoa fiksuna, en eilisen jälkeen.
Rosa F ikäänkuin sukelsi suoraan edellisen saappaisiin. Halusi heti alussa, kun pariutuivat, sohvalla kirjoitella Kimin käteen....tiesi, että se näyttää "hyvältä" ja tämä osuus näytetään katsojille. Laskelmoitua.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina naureskellut sellaisia kirjoituksia että SUOMESSA manipuloitaisiin jonkin reality-sarjan äänestystuloksia.
En naureskele enää, sen puuhan todisti tämän illan jakso. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun niin moni sanoo täällä, että Eelin ja Sallin juttu olisi feikkiä. Omaan silmään se näyttää aidolta tutustumiselta ja rakkauden alulta ❤️
Jos itse on kieroilija, kuvittelee helposti muutkin samanlaisiksi.
Katsotte LOVE island nimistä ohjelmaa ja ahdistutte siitä että joillain pareilla on hyvä meininki ja asiat välillä "täykkyy"? Temptation island on erikseen, jossa formaattiin kuuluu viettely, p*skan puhuminen ja pa*kat fiilikset.
Voihan noista osa feikata, ainakin jossain määrin mutta en ymmärrä miksi esimerkiksi Sallin ja Eelin iloisuus menee niin ihon alle. Eivät kuitenkaan ole teeskennelleet naimisiin tuolla menevänsä, ihan ovat keskustelleet että ulkomaailman parisuhdetilanne katsotaan sitten ulkomaailmassa. Miksi se on niin kamalaa että heillä on yleisesti ottaen positiivinen asenne asioihin, eivätkä draamaile tai kiukuttele? Kyllä noillakin on varmasti huonot päivänsä ja hetkensä mutta eivät pura niitä muihin ihmisiin.
Mä en katso enää. Syy Krete. Hyvämielen ohjelma oli mulle, mutta tuo narsku pilaa kaiken. Näen hänessä ihan liikaa narsistituttavaani. Harmi jos Nico ei nää, miten häntä viedään kuin kuoriämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso enää. Syy Krete. Hyvämielen ohjelma oli mulle, mutta tuo narsku pilaa kaiken. Näen hänessä ihan liikaa narsistituttavaani. Harmi jos Nico ei nää, miten häntä viedään kuin kuoriämpäriä.
Nico ihan feikki, näyttää sanoja suuhun joku laittanut. Nauruun purskahtamassa, kun pokka ei meinaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico ihan feikki, näyttää sanoja suuhun joku laittanut. Nauruun purskahtamassa, kun pokka ei meinaa pitää.
Tää jo toista kertaa täällä. Ei tarvitse toistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta jokainen saa ihastua keneen haluaa ja yrittää lähentyä, mutta Kretessä ärsyttää vilpillisyys. Toisten välien sotkeminen on alhaista.
Muhku on toinen säätäjä.
Niina on tainnut pyytää Muhkulta, että kävisi piristämässä ihailemaansa Kreteä. Yhtäkkiä menee kehuskelemaan häntä altaalle ja kehoittaa pyytämään Nicoa keskustelemaan. Outo käänne muutoin olisi lätsältä, että ihan itse olisi keksinyt mennä säätämään.
Nico tässä alkaa vaikuttamaan varsinaiselta sätkynukelta.
neljä pääsee finaaliin (oletan näin vaikka oliko yhellä kaudella vain kolme) joten vielä on pitkiä vkoja lähteä pelaamaan itteään sinne jos ei tunteita oikeesti ole : Eeli ja Salli sekä Emppu ja Tatu kisaavat takavasemmalta kaartaen nyt voitosta mutta jos niilläkään tunteet ei syvene ,voittopotin tavoittelu on vaikeaa. Omasta mielestäni saarelle ehtis tulla ainakin vielä vähintään 4 asukasta :2 poikaa 2 tyttöä ..kausi vasta puolen välin ylittänyt viime vkon loppuna. Aika raskasta pelata ilman tunteita vielä vajaat 4 vkoa. Muhis näyttää kyllästyneeltä, samoin Kimi.Jos rakkautta on ilmassa niin loppuvkot eivät ole temppu eikä mikään.
Taloon tulee tänään Vili. Ikää 24v.
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso enää. Syy Krete. Hyvämielen ohjelma oli mulle, mutta tuo narsku pilaa kaiken. Näen hänessä ihan liikaa narsistituttavaani. Harmi jos Nico ei nää, miten häntä viedään kuin kuoriämpäriä.[/quote
Muista kanssa lopettaa katselu äläkä vaan uhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vili tykkää blondeista eli mistä sen aikoo löytää kun ainut vapaa on Jasmine.
Krete taas valitsee Nicon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso enää. Syy Krete. Hyvämielen ohjelma oli mulle, mutta tuo narsku pilaa kaiken. Näen hänessä ihan liikaa narsistituttavaani. Harmi jos Nico ei nää, miten häntä viedään kuin kuoriämpäriä.[/quote
Muista kanssa lopettaa katselu äläkä vaan uhoa.[/quote
Kummallinen kommentti. En ole tuo kirjoittaja, jolle päätit kirjoittaa loistavan kehoituksesti :D Mutta mä olen Kreten takia lopettanut kokonaan ohjelman katsomisen. Täällä käyn palstalla tsekkaamassa, josko Krete olisi jo laitettu pihalle, jotta voisin taas alkaa katsoa _hyvän mielen ohjelmaa_ ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain esittely?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain esittely?
Applikaatio.
Ääk, vielä lisää miehiä, kun nyt pitäisi olla kaiken järjen mukaan miesten vuoro valita ja siispä pikemminkin naisia tulla lisää?!?
Tämä ei nyt istu yhtään hartaisiin toiveisiini että miehet saisivat valita, ja nainen (=Krete!) tippuisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain esittely?
Applikaatio.
Juu, huomasin just viestin laitettuani, että siellä on tiedot. Eli onkohan tulossa vielä sinkkutyttö/-tyttöjä tälle viikolle. Nythän pitäisi olla miesten valintavuoro parivalinnassa. Saa nähdä, saako Vili valita ekana. Nytkö tulee se Emilian odottama "kiusaus".
Ihan kiva kun Jasmine ja Jaro jäi. Saavat hekin lomailla. Jarosta näkee että nauttii olla talossa.