Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, uutta miestä kiinnostaa Salli ja Jasmine.
Vili tietää varsin hyvin, että Sallilla on varsin kiinteä parisuhde. Onkohan lähetetty rikkomaan sitä? Näyttää aika hintelältä kaverilta, joten siinäkin mielessä sopisi huonosti Sallin pariksi.
Kyllä tuolla on mahdollista hajottaa vahvakin pari jos uskaltaa siihen ruveta.
Tällä kaudella ei ole pelastajia.
Jasmine on melko närkästynyt Nicoon ja tykkään kun uskaltaa näyttää asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän viestin uusi Saarelainen saa? First lookissa näkyi.
Olisiko vaan treffit?
Vili sanoo huh huh eli voisiko olla vakavampaa eli valita pari heti.
En ymmärrä, miksi joillakin on kauhea into erottaa Eeli ja Salli. He ovat poikkeuksellisen hyvä pari, ja rakkauttahan tuonne mennään etsimään.
Eeli on kauppakorkeassa ja Salli opiskelee liiketaloutta. Molemmat viihtyvät salilla ja pitävät itsestään huolta. Kumpikin on avoin ja ystävällinen. Lisäksi he sopivat ulkonäöllisesti yhteen.
En haluaisi Nicoa pois vaikka ihan veijari onkin ja ei ole niin vakavissaan mutta on kuitenkin persoona.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi joillakin on kauhea into erottaa Eeli ja Salli. He ovat poikkeuksellisen hyvä pari, ja rakkauttahan tuonne mennään etsimään.
Eeli on kauppakorkeassa ja Salli opiskelee liiketaloutta. Molemmat viihtyvät salilla ja pitävät itsestään huolta. Kumpikin on avoin ja ystävällinen. Lisäksi he sopivat ulkonäöllisesti yhteen.
Ei ole kellään mitä intoa hajottaa heidän suhdetta mutta eivät ole mikään pari jotka saavat olla turvassa aina.
Se on nyt vaan niin että Viliä kiinnostaa Salli.
Ei sun tarvitse meille kertoa mitä opiskelevat.
Osataan kyllä lukea heidän esittelyt.
Krete ei vaikuta kovin tasapainoiselta nuorelta naiselta. Sotkee omat ja ennen kaikkea muiden asiat.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että Vili valitsee Sallin.
Joutui Oonakin pois.
Hyi hitto miten likaiset nuo isot säkkityynyt on tuolla 🤢 luulis että olis helppo pestä vaikka sunnuntaisin kun on noin pitkä vetoketjukin päällisessä. Antaa jotenkin nuhjuisen kuvan
Näyttää, että Kreten on tosi vaikea ilmaista tunteitansa tai kiintymystä. Luulen, että oikeasti pitää ja on kiinnostunut Nicosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto miten likaiset nuo isot säkkityynyt on tuolla 🤢 luulis että olis helppo pestä vaikka sunnuntaisin kun on noin pitkä vetoketjukin päällisessä. Antaa jotenkin nuhjuisen kuvan
Joo ja katsoin jo alun alkaen, että juntisti vedetty nuo tekonurtsimatot tuonne "temppeliin". Näkyy rakoja ja peittämätöntä maapintaa. Halvan ja suttuisen näköistä. Voin vaan kuvitella miltä nuo matot haisevat helteellä... yh.
En ymmärrä kun niin monen mielestä Eelin ja Sallin suhde näyttää epäaidolta tai liian onnelliselta. Siis mitenniin? Tuollehan suhteen alku aina näyttää.
Ei me ainakaan puolison kanssa riidelty ollenkaan ensimmäiseen puoleen vuoteen ja senkin jälkeen vain hyvin harvoin ja nekin vähäiset sovitaan samantien. Ei meillä ole mitään tarvetta kehitellä draamaa/ongelmia mitä ei ole kuten esim Muhku.
Osa varmaan tykkää ns. draamasuhteista, joissa negatiivisia ja positiivisia tunteita näytetään runsaasti, mutta osa tykkää rauhallisesta ja turvallisesti rakastavasta suhteesta, kuten Salli ja Eeli.
Tuonne tarvis jonkun Muhkun tyylisen naisen vähän rikkomaan tuota Muhku&Niina paria. Ei kai tämä kausi voi olla vaan Kreten ja Nicon vänkäämistä?! Rosa A. oli jotenkin totinen omaan makuun, ihan hyvä kun lähti. Olisin toivonut Mikon jäävän ja hänelle jotain uutta naista. Kimi ja Rosa F on tuollainen tyypillinen peluri-naiivi ymmärtäjä-pari. Mies tekee mitä lystää ja nainen mököttää pari päivää. Joutaisivat ulos.
Olen itse yllättynyt, mutta suosikkiparini on Emppu ja Tatu. Lähinnä Tatun takia, mutta toivon, että Empun tunteetkin on syventyneet. En sietänyt heitä aluksi ollenkaan, olivat liian lapsellisen oloisia. Nyt ovat hellyttäviä, mutta myös tasapainoisin pari.
Eeli ja Salli on kiva pari myös, ehkä he etenevät vähän varovaisemmin. Näen heissä potentiaalia.
Monet on kirjoittaneet, että haluavat pitää Kreten, koska hän tuo edes jotain draamaa, ja se on kyllä totta. Kaikki muut parit täysin toisiinsa sitoutuneita ja tulevat sinkut eivät pakkaa sekoita. Veikkaan, että kun Krete nyt päättää olla onnellisesti Nicon kanssa, niin katsojat kääntyvät häntä vastaan ja joutuu Nicon kanssa pihalle. Mitähän sitten. Jos Muhkulle ei tule uutta naista, niin voisivat Niinan kanssa tippua.
Tina 51v kirjoitti:
On kyllä surullista, jos ohjelman "kantava voima" on henkilö/henkilöt, jotka käyttäytyvät huonosti muita kohtaan. Toivottavasti nuorisomme ei ota oppia. Itse olen jo 51 ja lapseni p27v & t25v. Miniä ja vävy ovat tolkun ihmisiä. Isoäitikin jo olen.
Jossain vaiheessa pidin Nicoa fiksuna, en eilisen jälkeen.
Rosa F ikäänkuin sukelsi suoraan edellisen saappaisiin. Halusi heti alussa, kun pariutuivat, sohvalla kirjoitella Kimin käteen....tiesi, että se näyttää "hyvältä" ja tämä osuus näytetään katsojille. Laskelmoitua.
Mä taas uskon, että Nico ei nyt laskelmoi, vaan on oikeasti ihastunut Kreteen ja hyväksyi tämän "anteeksipyynnönt". Jasminen kuvittelin olevan hänelle vähän laastaria haavoihin. Rosa F:stä täysin samaa mieltä, ja luulen, että hänen näyttelemisensä ei mene läpi Kimillekään, on sen takia niin vaisu ehkä. Vaikea sanoa, oliko ihastunut Oonaankaan, tullut sellainen tunne, että kaverit on Kimille tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Osallistujat ovat nuoria ja suurin osa heistä on varmasti tullut tasapainoisista perheistä (mielenterveys kunnossa).
Eivät sellaiset nuoret ja sinisilmäiset ihmiset näe vaaraa tai ymmärrä ryhtyvänsä jonkun kieron hovipelleksi.
Ihmiset uskovat toisistaan hyvää.
Tuo on niin totta! Pätee muuhunkin kokemushistoriaan, mm päihderiippuvaisen puolison kanssa elämiseen. Oma lapsuuskotini oli raitis eikä nuoruuteeni kuulunut alkoholi. Näin olin täysin sinisilmäinen avioitumaan alkoholin suurkuluttajan kanssa. Avioliitto yli 30 vuotta, nyt päättynyt. Tämä meni aiheesta ohikin, mutta juuri tuo valmistautumattomuus persoonallisuushäiriöihin tai riippuvuuksiin asettaa nuoret vaikeaan tilanteeseen manipuloivan henkilön pelatessa peliään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun niin monen mielestä Eelin ja Sallin suhde näyttää epäaidolta tai liian onnelliselta. Siis mitenniin? Tuollehan suhteen alku aina näyttää.
Ei me ainakaan puolison kanssa riidelty ollenkaan ensimmäiseen puoleen vuoteen ja senkin jälkeen vain hyvin harvoin ja nekin vähäiset sovitaan samantien. Ei meillä ole mitään tarvetta kehitellä draamaa/ongelmia mitä ei ole kuten esim Muhku.
Osa varmaan tykkää ns. draamasuhteista, joissa negatiivisia ja positiivisia tunteita näytetään runsaasti, mutta osa tykkää rauhallisesta ja turvallisesti rakastavasta suhteesta, kuten Salli ja Eeli.
Näin juuri. Eniten tykkään ja samaistun juuri Eelin ja Sallin sekä Tatun ja Empun suhteisiin. Tietysti on hyvä, että siellä on erilaisia pareja joilla draamaa on, mutta ei Salli ja Eeli ole feikkejä. Oikeastaan vaikuttavat tosi aidoilta, eivät esitä mitään suuria tunteita tässä vaiheessa, mutta läheisyyttä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Katsotte LOVE island nimistä ohjelmaa ja ahdistutte siitä että joillain pareilla on hyvä meininki ja asiat välillä "täykkyy"? Temptation island on erikseen, jossa formaattiin kuuluu viettely, p*skan puhuminen ja pa*kat fiilikset.
Voihan noista osa feikata, ainakin jossain määrin mutta en ymmärrä miksi esimerkiksi Sallin ja Eelin iloisuus menee niin ihon alle. Eivät kuitenkaan ole teeskennelleet naimisiin tuolla menevänsä, ihan ovat keskustelleet että ulkomaailman parisuhdetilanne katsotaan sitten ulkomaailmassa. Miksi se on niin kamalaa että heillä on yleisesti ottaen positiivinen asenne asioihin, eivätkä draamaile tai kiukuttele? Kyllä noillakin on varmasti huonot päivänsä ja hetkensä mutta eivät pura niitä muihin ihmisiin.
Toi nyt oli jo vähän uhriutumista. Saahan sitä sanoa, jos ei usko, että joku pari on aito. Sehän on sen jonkun näkemys asiasta, ei sillä mitään tekemistä tarvitse olla jonkun Sallin ja Eelin iloisuudenkaan. Joku ei näe heitä parina, ja syitä voi olla monia, ilman, että näin ajatteleva olisi katkera ja kateellinen. Itsekään en näe heitä parina, ja siihen on vaikuttanut itselläni ennemmin Salli, josta minun vaistoni sanoo, että hän ei ole ihan niin ihastunut. Hän hymyilee paljon, ja jotkut näkevät sen merkkinäs siitä, että on ihastunut, mutta hänhän hymyilee koko ajan muutenkin. En ole myöskään huomannut heidän välillään sellaista läheisyyttää kuin esimerkiksi yllättäen Muhkun ja Niinan välillä.
Olisiko vaan treffit?