Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Onhan miehetkin saaneet valita kaksi kertaa peräkkäin. Valinnat nyt etenee sen mukaan miten taloon saadaan uusia miehiä tai naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun niin moni sanoo täällä, että Eelin ja Sallin juttu olisi feikkiä. Omaan silmään se näyttää aidolta tutustumiselta ja rakkauden alulta ❤️
Jos itse on kieroilija, kuvittelee helposti muutkin samanlaisiksi.
? Ei tuo E&S minustakaan feikiltä näytä, vaikkei kovin vahvalta tai kiinnostavaltakaan suhteeen alulta. Minusta lässyttävät liikaa, mutta ihmiset on erilaisia, jotkut haluaa lässyttää, ja mikä minä olen heitä tuomitsemaan. Ei liity kieroiluun mitenkään.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloon tulee tänään Vili. Ikää 24v.
Onko jossain esittely?
Applikaatio.
Juu, huomasin just viestin laitettuani, että siellä on tiedot. Eli onkohan tulossa vielä sinkkutyttö/-tyttöjä tälle viikolle. Nythän pitäisi olla miesten valintavuoro parivalinnassa. Saa nähdä, saako Vili valita ekana. Nytkö tulee se Emilian odottama "kiusaus".
Yleensä saa valita ekana jos tulee vain yksi.
Mikäli tulee kaksi uutta taloon niin eivät saa valita ekana. Ihan hyvä käytäntö näin mutta melko turhaa valita Emilia.
Olisi aika kauheaa jos kukaan ei pelastaisi Tatua.
Mielestäni Tatu ja Emppu on hyvä pari. Päivälläkin Emppu kaulailee Tatua. Näyttää luontevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloon tulee tänään Vili. Ikää 24v.
Onko jossain esittely?
Applikaatio.
Juu, huomasin just viestin laitettuani, että siellä on tiedot. Eli onkohan tulossa vielä sinkkutyttö/-tyttöjä tälle viikolle. Nythän pitäisi olla miesten valintavuoro parivalinnassa. Saa nähdä, saako Vili valita ekana. Nytkö tulee se Emilian odottama "kiusaus".
Yleensä saa valita ekana jos tulee vain yksi.
Mikäli tulee kaksi uutta taloon niin eivät saa valita ekana. Ihan hyvä käytäntö näin mutta melko turhaa valita Emilia.
Olisi aika kauheaa jos kukaan ei pelastaisi Tatua.
Kyllähän tuo on aika tekemätön paikka. En usko, että lähtee Emppua/Sallia valitsemaan. Kretehän ilmoittaa heti olevansa nyt Nicon pauloissa. Joten tummat työt jää jäljelle, Jasmine voisi olla helpoin valinta näin aluksi..
Mikä on Rosa F:n Instagram? Onko tullut ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso enää. Syy Krete. Hyvämielen ohjelma oli mulle, mutta tuo narsku pilaa kaiken. Näen hänessä ihan liikaa narsistituttavaani. Harmi jos Nico ei nää, miten häntä viedään kuin kuoriämpäriä.
Sama.
Ahdistaa katsoa kun näkee ”maskin” taakse. Kaikki eivät onneksi (tai epäonneksi) näe, mut kun on yhden livenä tavannut, tietää.
Love Islandiin eivät kuulu tällaiset häiriöt!
En aio seurata Kreten touhuja villassa. Lopetan sarjan seuraamisen tästä päivästä eteenpäin.
Sääliksi käy Nicoa ja itse asiassa koko porukkaa! Tämän kauden pilaaja (=Krete) onnistui pilaamaan paitsi hyvän katsojakokemuksen, mut myös osallistujien loman ja muutaman terveen parisuhteen villassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso enää. Syy Krete. Hyvämielen ohjelma oli mulle, mutta tuo narsku pilaa kaiken. Näen hänessä ihan liikaa narsistituttavaani. Harmi jos Nico ei nää, miten häntä viedään kuin kuoriämpäriä.
Sama.
Ahdistaa katsoa kun näkee ”maskin” taakse. Kaikki eivät onneksi (tai epäonneksi) näe, mut kun on yhden livenä tavannut, tietää.
En aio seurata Kreten touhuja villassa. Lopetan sarjan seuraamisen tästä päivästä eteenpäin.
Sääliksi käy Nicoa ja itse asiassa koko porukkaa! Tämän kauden pilaaja (=Krete) onnistui pilaamaan paitsi hyvän katsojakokemuksen, mut myös osallistujien loman ja muutaman terveen parisuhteen villassa.
Hyvin tulevat toimeen Kreten kanssa. Instassa makoilee Muhkun kainalossa.
Ei ole pilannut kenenkään parisuhdetta.
Rosalla ja Mikolla menee hyvin ja Nico ei Jasminesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Rosa F:n Instagram? Onko tullut ilmi?
Ei ole mainittu ja en ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Hyvin tulevat toimeen Kreten kanssa. Instassa makoilee Muhkun kainalossa.
Ei ole pilannut kenenkään parisuhdetta.
Rosalla ja Mikolla menee hyvin ja Nico ei Jasminesta tykkää.
Yllätys, yllätys: Muhkun kainalossa... Samanlaisia!
Osallistujat ovat nuoria ja suurin osa heistä on varmasti tullut tasapainoisista perheistä (mielenterveys kunnossa).
Eivät sellaiset nuoret ja sinisilmäiset ihmiset näe vaaraa tai ymmärrä ryhtyvänsä jonkun kieron hovipelleksi.
Ihmiset uskovat toisistaan hyvää.
Vain psykiatri voi diagnosoida!
Narsistiseen persoonallisuushäiriöön (NPD) on liitetty ylimielinen käyttäytyminen, jatkuvan huomion ja ihailun tarve, korostunut itsetunto ja empatian puute.
Narsisteja ajatellaan olevan kahdenlaisia: mahtailevia ja huomionhakuisia sekä herkkiä ja haavoittuvaisia, jotka murtuvat pienestäkin kritiikin murusesta.
Näiden tyyppien erot näkyvät tutkijoiden mukaan esimerkiksi parisuhteessa. Kummallakin on taipumusta aiheuttaa tahallaan mustasukkaisuutta kumppanissaan, mutta eri syistä.
Haavoittuvaa narsistia motivoi epävarmuus ja hän haluaa pönkittää itsetuntoaan, kun taas mahtaileva narsisti tekee niin vallan saamiseksi ja manipuloidakseen kumppaniaan.
Tutkijoiden mukaan tulokset viittaavat siihen, että aidot narsistit ovat epävarmoja ja haavoittuvaisia, kun taas omaan mahtavuuteensa uskova narsismi voidaan ymmärtää paremmin psykopatian ilmentymänä.
– Tätä käsitystä tukee se, että henkilöillä, joilla on voimakkaita psykopaattisia piirteitä, on taipumus ajatella itsensä muiden yläpuolelle.
Jaa, uutta miestä kiinnostaa Salli ja Jasmine.
Talossa on muitakin kuin Krete niin olisi kiva jos muistakin keskusteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näet?
Mulle näkyy vaan esittely.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Tatu ja Emppu on hyvä pari. Päivälläkin Emppu kaulailee Tatua. Näyttää luontevalta.
No jaa.
Jaron mukaa pussailevat koko yön.
Päivällä Tatu vitsailee ja Emilia sanoo "mmmm" ja "joo" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näet?
Mulle näkyy vaan esittely.
Löysin.
Vaikuttaa puheliaalta toi Vili.
Vierailija kirjoitti:
Saa Eelikin vähän huolestua. Ovatkin olleet turvassa koko ajan.
Mikähän viestin uusi Saarelainen saa? First lookissa näkyi.
Miten niin tippuisi kun Nico valitsee Kreten.
Ei Nico Kreteä pudota. Sohvalle ovat menossa nukkumaan.