Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Rosa A alkaa avautumaan ja sulamaan tai sitten häntä vihdoinkin näytetään. Hän ei ehkä ole supliikein tyyppi ja hakee sanojaan, mutta vastaavia ihmisiä on todella paljon.
Blaah. Lähes kaikki otti entiset. Uusien saarelaisten olis pitäny saada valita ensin, niin oltais saatu jotain mielenkiintoista katsottavaa hetkeks.
Raivostuttava määrä mainoksia myös C-morella 😡
Kyllä aukes omatkin kyynelkanavat kun Rosa valitsi Mikon, Mikkoa niin jännitti ja näytti olevan jo varmakin ett menettää Rosan!😭❤️
Mitä mieltä olette Kimin ja Rosan (F) tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Ai keiden instassa on materiaalia tippuneiden illanvietosta?[/quote
Ei kiinnosta! Lopeta jo jankkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Kimin ja Rosan (F) tilanteesta?
Oona, Kimi sanoi tykkäävänsä tummista ja luonnollisista naisista.
Villan kunditkin pitää suhdetta hyvänä. Mikkokin just ihaillen sanoi Kimille, että ”hyvää perustaa ootte rakentamassa”.
Hyvä Nico, oikea varmasti helpottava päätös. On aika heittää uudet verkot vesille.
Vierailija kirjoitti:
Tobias tehnyt ruuat ja jälkkärit koko porukalle.
<3 <3 <3 Tobbe <3 <3 <3
Krete oli taas kiva. Liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobias tehnyt ruuat ja jälkkärit koko porukalle.
<3 <3 <3 Tobbe <3 <3 <3
Terkkuja teille pudonneille! Hauskaa iltaa. Toivottavasti ei tule suru puseroon kun katselette. Voimia Oonalle!
Kumman sä haluat, et mua kutsun paikalle?
Muhku jotenkin haikean kateellisena katsoo, kun Nico kertoo sukkien pyörimisestä. Taitaa tajuta oman teennäisen pelinsä Niinan kanssa raskaaksi ja jopa mahdottomaksi.
Omg Kreten ilme, kun luuli, et Nico lähtee.
Onneksi tällä Markilla ei särkynyt sydän!
Siis Krete jäi tuonne vieläkin?? ☹️
Ihanat, aidot Rosa ja Mikko ❤️
Turha kenenkään yrittää kieroilla rikki tuota.