Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oona on nyt niissä tapaamisissa. Siellä on myös Rafael, Tobias ja Markus. Tytöistä Melinda.En huomannut oliko Salli.
Miten niin Salli?!?!
Anteeksi kovasti. Piti kirjoittaa Milla.
Ja mä jo toivoin, että Salli olis heivattu talosta ulos....
Tobias tehnyt ruuat ja jälkkärit koko porukalle.
Eikös nämä tippuneet illanvietossa olevat jo tiedä kuka lauantain jaksossa putoaa? Tämän illan jakso on kuvattu eilen, joten luulis, että pudonnut (Jaro?) on saanut oman puhelimen eilen käyttöön ja ilmittanut LIS-sisäpiirin whatsapp-ryhmässä, että täältä tullaan kohti Suomea. Vai onko tänään edes pudotusta?
Missä se illanvietto oli? Eikö nuo ole ihan ympäri Suomea kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
satunnainen katsoja kirjoitti:
Miesten vartalot on kaikilla aika hyvässä kunnossa, mutta naiset vaikuttaa kaikki vähän "löysiltä".
Mistähän mahtaa johtua? 🤔
Löysiltä? Missä vaiheessa naiselta on alettu vaatimaan yhtä lihaksikasta ja rasvatonta kroppaa kuin miehiltä? Tätä en käsitä. Naisella saa olla vähän "löysää". Nainen saa näyttää naiselliselta. Erittäin hyväkroppaisia ovat kaikki naiset tuolla.
Viimeistään Madonnan Blond Ambition -tourin jälkeen. Siinä on kroppa mitä tavoitella.
Madonna on transgender, tottakai sellaisella on enemmän lihaksia ja vähemmän rasvaa kuin normi naisilla.
En ole vielä koskaan seurannut love islandia, tämä on eka kausi, jota olen seurannut. Kauanko tätä vielä on jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Missä se illanvietto oli? Eikö nuo ole ihan ympäri Suomea kaikki?
Helsingissä. Melinda asuu Tampereella. Rafael asuu Porissa. Muut asuu Helsinki,Espoo, Kerava.
Ei siis mitään pitkiä matkoja kellään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä tippuneet illanvietossa olevat jo tiedä kuka lauantain jaksossa putoaa? Tämän illan jakso on kuvattu eilen, joten luulis, että pudonnut (Jaro?) on saanut oman puhelimen eilen käyttöön ja ilmittanut LIS-sisäpiirin whatsapp-ryhmässä, että täältä tullaan kohti Suomea. Vai onko tänään edes pudotusta?
Jaro ei nyt edes tunne noita jotka on jo tippuneet.
Mikko on kokenut silminnähden hyvää oloa Rosa A.n lähellä. Enkä ihmettele sillä Rosassa on tasapainoista levollisuutta. Jos sitä on täällä joku luonnehtinut tylsyydeksi, niin olisin itse mielelläni noin nuorena ollut 'tylsä'. Useimmat meistä kiihtyvät ihan turhasta ja ihan liian usein.
Rosa varmasti viihtyy ilman Mikkoakin, mutta on ollut lempeä ja järkevä häntä kohtaan. Saa nähdä miten ilta etenee. Tulevatko Jasmine ja viidakon valtiaat villaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan tietävät kuka putosi. Melkein vois luulla Markuksen heitosta,että Kimi on tulossa. Mutta eihän Rosa F vaihda esim. Jaroon,hänhän on niin lätkässä Kimiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan hyvä jos Rosa vaihtaa paria kun ei ole tunteita Mikkoa kohtaan.
Mark ja Rosa näyttää hyvältä yhdessä.
Krete ja Nico voi myös erota. Ei niistäkään tule mitään.Jos Krete ottaa parikseen Mikon, tuskin heistäkään mitään tulee. Mikko ei varmaan jaksa pidemmän päälle sitä Kreten negatiivisuutta, angstia ja lapsellisuutta, vaikka hyvin ymmärtäväinen ja pitkäpinnainen onkin.
Kyllä ne tulee toimeen. Ei Krete kiukkuile Mikolle. Ongelma on se läheisyys ja tunteet kun Mikko ei ole kiinnostunut Kretestä.
Muhku sanoi että Krete on hyvin kiltti Mikolle.
Tuskin kestää Kreten "kiltteys" kovin pitkään, vaikka olis kuka prinssi uljas parina..
Markin mielestä Muhku voisi ehkä vaihtaa paria. Itse taas olen sitä mieltä ettei vaihda kun ei kukaan ole riittävän kaunis Muhkulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaro ei nyt edes tunne noita jotka on jo tippuneet.
Tuotannon luulisi luovuttavan kaikille osallistujille toistensa yhteystiedot, jotta voivat pitää yhteyttä tippumisen jälkeen. Eiköhän heillä ole jokin yhteinen FB-/Whatsapp-ryhmä, jonne otetaan myös kaikki uudet mukaan. Tuskin Jaroa, Markia, Jasminea ja muita tulevia uusia sinkkuja suljetaan ulkopuolelle vaan kaikki pääsevät mukaan keskusteluihin ja illanviettoihin.
Jahas, taas on tekninen ongelma ja jakson toimitus myöhästyy. Arvioitu aika jakson julkaisulle 21:00.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, taas on tekninen ongelma ja jakson toimitus myöhästyy. Arvioitu aika jakson julkaisulle 21:00.
Taas. Kolmas kerta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on ollut koko tuotantotiimi kosteassa perjantai-illanvietossa eilen ja tänään ei ole krapuloissaan ehditty laittaa jaksoa pakettiin ajoissa? Pepe sai taas houkuteltua työryhmän sinne lähi-tabernaan!
Millä mittarilla Jaro on pullea?
Uutta jaksoa odotellessa tässä on jaksokuvaus:
"Rosalle paljastuu, että Mikko on salaillut häneltä asioita ja hän joutuu puntaroimaan tunteitaan miestä kohtaan. Uusi sinkkunainen Jasmine pääsee tuplatreffeille. Illan parinvalinnassa päätösvuorossa ovat villan naiset. Parinvalinnan aikana nähdään ennennäkemätön käänne, joka jättää yhden saarelaisista nuoleskelemaan haavojaan."
Millaa tarkoitin.
Hyvissä väleissä näyttävät kaikki olevan.