Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
6681/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna ja Patrick hyvä esimerkki siitä ettei kannata rikkoa paria joilla on tunteita.

Siitä vaan ei hyvää seuraa.

Vierailija
6682/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko tulee hyvin toimeen Kreten kanssa mutta vain kaverina. Krete voisi innostua kun saisi Mikon viereensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useilla avopurenta, huomaa ettei hammashoito ole enää primaa lapsuudessa.

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Oma kokemukseni on, että lasten purentaan puututaan todella helposti, omista kahdella ollut raudat, ja tyyliin joka toisella lasten kaverilla on.

Kreten kohdalla ymmärrän, koska Virossa tuskin on niin hyvä hammahoito kuin täällä, mutta entä muut?

Johtuuko tuo Kreten "kalamainen" suun sivuprofiili oikeasti purennasta/hampaista? Mä ajattelin, että efekti syyntyy huulitäytteistä. Ja osittain siitä, eytä Krete kuvataan usein makuuasennossa ja silloin hänellä on kaksoisleuka.

Vierailija
6684/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine sanoi, ettei tykkää "pahoista pojista", haluaa kiltin miehen. Eikö Nico kuitenkin ole villan miehistä eniten sellainen bad boy, ainakin ulkoisesti?

Vierailija
6685/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine voisi sopia hyvin Mikolle. Iän, luonteen, pituuden ja muun ulkonäön perusteella. Olisivat ihana, sympaattinen pari. Ehkä jopa voittajapari. Mikosta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, eikä kyllä Jasminestakaan tämän lyhyen hetken perusteella.

Vierailija
6686/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine sanoi, ettei tykkää "pahoista pojista", haluaa kiltin miehen. Eikö Nico kuitenkin ole villan miehistä eniten sellainen bad boy, ainakin ulkoisesti?

Varmaan valintaan vaikuttaa se että Nicolla menee parinsa kanssa huonosti eli kannattaa valita Nico.

Vierailija
6687/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä kiltti kuin isänsä on?

Vierailija
6688/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine voisi sopia hyvin Mikolle. Iän, luonteen, pituuden ja muun ulkonäön perusteella. Olisivat ihana, sympaattinen pari. Ehkä jopa voittajapari. Mikosta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, eikä kyllä Jasminestakaan tämän lyhyen hetken perusteella.

Miten voit tietää uuden muijan luonteesta mitään?😂

Vierailija
6689/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää sun mielikuvitusta. Et edes tiedä ovatko kiinnostuneita toisistaan.

Vierailija
6690/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Taisi muuttaa mielensä, koska sanoi tehneensä treffivalinnan sillä perusteella kuka oli katsonut häntä eniten silmiin. Muut olivat kai ottaneet vähemmän katsekontaktia. Ja eihän Nico luonteeltaan ole erityisen bad boy.

Vierailija
6691/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Oma kokemukseni on, että lasten purentaan puututaan todella helposti, omista kahdella ollut raudat, ja tyyliin joka toisella lasten kaverilla on.

Kreten kohdalla ymmärrän, koska Virossa tuskin on niin hyvä hammahoito kuin täällä, mutta entä muut?

Virossa olisi pitänyt hampaat oikoa omakustanteisesti. Tiedä sitten missä Krete on lapsuutensa viettänyt.

Vierailija
6692/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää sun mielikuvitusta. Et edes tiedä ovatko kiinnostuneita toisistaan.

No hehän kaikki tapasivat vasta ihan äskettäin Jasminen, joten emme tiedä kukaan. Vain Nico on päässyt treffeille. Muut juttelivat Jassun kanssa vain pari minuuttia, jos sitäkään. Jos Nico sanoo muille, että sukat pyörii treffien jälkeen, uskon muiden miesten perääntyvän. Kun nimenomaan juuri Nicolla on heikoin paritilanne eli tarvisi eniten uutta kumppania. Ja saattoi siksi olla ihan tuotannonkin idea, että Jassu pyytää juuri sopivasti Nicon treffeille.

Vierailija
6693/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virossa olisi pitänyt hampaat oikoa omakustanteisesti. Tiedä sitten missä Krete on lapsuutensa viettänyt.

Neuvostoliiton aikaan oli ilmainen hammashoito kaikille.

Vierailija
6694/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko patukkaa jo näkynyt? Kenellä paras kundeista pullotus? 

Vierailija
6695/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää uuden muijan luonteesta mitään?😂

Jos olisit lukenut tarkemmin, niin kirjoitin, että tämn lyhyen hetken perusteella. Eli se mielikuva mikä syntyi esittelyvideosta, esittelytekstistä, Jasminen saapumisesta ja treffeillä olemisesta. Ensivaikutelman perusteella siis. Mielipide voi muuttua myöhemmin kun häntä näkee enemmän jaksoissa.

Vierailija
6696/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nico on ihan samanlainen kuin kaikki äijät Suomessa" tms. Jep ei tainnut olla eka kerta kun joku mies sanoo Kretelle suorat sanat. Kreten kannattaisi hetki miettiä miksi hän on aina se ketä kukaan mies ei loppujen lopuksi valitse. Syy on Kretessä itsessään.

Joo, ja se kun Krete selitti muille naisille makkarissa Nicon käytöksen syytä "Se tajus, ettei se saa mua, eli nyt se tiuskii!" tms, en muista sanatarkasti.

Tää oli niin läppä :D Krete on todella harhainen, jos hän kuvittelee olevansa jonkinlainen saalis. Syy siihen miksi Nico "ja kaikki miehet ulkomaailmassa" tiuskii Kretelle on se, että miehet kyllästyvät sietämään Kreten paskaa käytöstä.

Fiksu ihminen omaa käytöstavat myös sellaisten ihmisten kanssa joista ei niin pidä. Eikö tuo ole ihan itsestäänselvyys. Työelämässä tulee melkoisia hankaluuksia pärjätä jos käyttäytyy kuin nyt Krete tuolla. Valikoivasti mukava persoona.

Vierailija
6697/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete mielistelee uusia äijiä, jotta saisi jatkopaikan lomareissulle. Rakastuuko Krete renttuihin? Tuollaisia tuskin taloon ei tule. 

Vierailija
6698/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa Tuuli Ikonen Tampere.

Vierailija
6699/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko tuo Kreten "kalamainen" suun sivuprofiili oikeasti purennasta/hampaista? Mä ajattelin, että efekti syyntyy huulitäytteistä. Ja osittain siitä, eytä Krete kuvataan usein makuuasennossa ja silloin hänellä on kaksoisleuka.

En ota kantaa ulkonäköön, mutta tuo on muuten totta, että Kreteä kuvataan aina makuuasennossa. Enemmän kuin muita. On usein menossa tai hänet on juuri herätetty päikkäreiltä, ottaa aurinkoa tai juttekee Pillin ja Pullan kanssa sängyssä. Krete ei treenaa koskaan muiden kanssa. On tullut flegmaattinen kuva.

Vierailija
6700/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko patukkaa jo näkynyt? Kenellä paras kundeista pullotus? 

Katkarapuja kaikki.

Ketju on lukittu.