Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
6661/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete voisi olla tämän juontaja! Olisi siihen sopiva, ei varmasti kaveeraisi liikaa ja säilyttäisi auktoriteetin. Kannujen kisan juonto kävi käden käänteessä ja villasta voisi poistua juontojen jälkeen, jos muu olisi liikaa. Sopisi tuohon! :-D

Vierailija
6662/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monni, Pilli ja Pulla... aamun naurut sain vertauksesta :D

Tämä oli kyllä loistava vertaus. Tulispa noille saarelaisille se aktiviteetti (joka ollut ainakin muiden maiden versioissa), jossa luetaan katsojien kommentteja ja saarelaiset arvaa kenestä on kyse. Siellä voisi tulla tuo kommentti, olisi hauska nähdä Emilian ja Niinan ilmeet ja reaktiot kun kuulevat sen. Tuskin ovat itse sen tarkemmin ajatelleet miten tuo "kauhukolmikko" oikeastaan toimiikaan.

Krete nyt saattaisi jopa ottaa imarteluna, hän on joukon johtaja ja toiset on selvästi alempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huikeat kropat juu Eelillä ja Mikolla, mutta nää pojat käyttää myös hormoneja.

Nuoret, pysykää niistä mömmöistä erossa!

Et oo vissiin ikinä puntilla käyny? Eelin ja Mikon kropat on kaukana hormonisaliärjyn kropasta. Valoja päälle nyt siellä päässä vähän.

Vierailija
6664/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku, niinkö, niinku, niinku,  kyllä on ilmaisu  köyhää ja verbaliikka kadoksissa. 

Vierailija
6665/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme uutta vaikuttavat tosi kivoilta. Harmi kun heitä piti odottaa niin kauan, sillä muu porukka on jo alkanut taktikoida parinvalintaa kisan kannalta. Pidetään vanhasta kiinni, sillä katsojille tutun parin kanssa välttyy toden näköisesti putoamiselta. Niinakin on ihan paniikissa, jos Muhku löytääkin jonkun toisen ja hän joutuu lähtemään. Saarella pysyminen on priotiteetti myös Kimille, Rosa A:lle, Kretelle ja Mikolle., ei parin lötäminen.

Jos saarelaisille julkaistaan lista, jossa heidät on laitettu järjestykseen katsojien suosion perusteella, ei varmasti kukaan valitsisi listan pohjalla olevaa parikseen, vaikka kuinka nyt kuheltelisi kameroille.

Nico on jo vähän kypsähtänyt koko touhuun, toivottavasti asiallisesti häntä kohteleva Jasmine parantaa fiilistä. Salli ja Eeli vaikuttavat sille, että lähtisivät mielellään jo kahdestaan pois kokeilemaan seurustelua ilman kameroita. He taisivat jo voittaa toisensa.

Vierailija
6666/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Jasmine itsevarma tuolla joella! Heti vastaili ja kyseli. :)

Nyt tuli tuottariin sitä kaivattua erilaisuutta, kun joelta löytyy saarelaisia! :D

Vierailija
6667/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Mark juurikaan lueskellut katsojien mielipiteitä saarelaisista ja käänteistä? Sanoi tuossa alkujakson haastattelussa että jos nyt pitäisi valita niin valitsisi tod näk Kreten. Sehän olisi käytännössä suora menolippu takaisin Suomeen (tai Ranskaan tai mihin nyt menisikään), kun tuskin Krete enää kovin hyvin pärjää yleisöäänestyksissä vaikka vähän tsemppaisikin, mihin en taas oikein usko.

Vierailija
6668/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa Nicolla ja tällä uudella tytöllä lähtisi synkkaamaan!   Peukut pystyyn!   Pääsisi näkemään Kreten naaman (ja käytöksen...).

Parempi olisi kun Jasmine valitsisi Muhkun, mutta voi olla, että tyytyy Nicoon. Krete valitsee silloin Mikon. Mark havittelee RosaF:ää mutta joutunee tyytymään RosaA:han. Muut valitsevat entiset ja Jaro lähtee.

Vierailija
6669/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin etä Jaro voisi hieman karvaisempana ja pulleampana olla Kreten mieleen, mut ei tainnut ollakaan?

Vierailija
6670/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete: "kun mä joskus puhuin Mikolle siitä (pariutumisesta tms), niin sano ettei sitä kiinnosta niin paljoa".

Emilia: "musta tuntuu et hmm kyl mä hmm luulen et kyl se silti on kiinnostunu".

Helppoa tuo parinvalinta kun ei riitä että sanoo ettei kiinnosta, kyllä sitä varmasti silti kiinnostaa.

Sitten Krete heti kiirehti muistuttamaan kuinka Rosa A on Mikolle liian rauhallinen ja ei ymmärrä Mikon vitsejä.

Emilia ja Niina yhteen ääneen: "joo Rosa on kyllä liian rauhallinen Mikolle ja joo ei se kyllä ymmärrä Mikon vitsejä!"

Todellakin Monni, Pilli ja Pulla. Onneksi tuo Rosa A vaikuttaa aika itsevarmalta, tai siis siltä että on sinut itsensä kanssa. Ei välttämättä ota itseensä noita kauhukolmikon puheita.

Vierailija
6671/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useilla avopurenta, huomaa ettei hammashoito ole enää primaa lapsuudessa.

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Oma kokemukseni on, että lasten purentaan puututaan todella helposti, omista kahdella ollut raudat, ja tyyliin joka toisella lasten kaverilla on.

Kreten kohdalla ymmärrän, koska Virossa tuskin on niin hyvä hammahoito kuin täällä, mutta entä muut?

Vierailija
6672/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesipallokisassa RosaA:lla oli uimapuku ilman push uppeja ja rinnat olivat ihan normaalin näköiset.  Kiva!  

Mark oli kyllä vahva kun jaksoi kantaa ja vielä juosta tyttö sylissä, koska Rosa A:n lihakset ei ole ihan kevyet...

Vierailija
6673/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli actionia kyllä, kun sukat pyörii :) Tosi kiva. Toisaalta toivoisin Kretelle ja Nicolle jatkoa, mutta ehkä se on mahdotonta nähdä käytöksen muuttuvan pitkässä juoksussa. Miksi? Uskon hömppäsatuihin romanttisena, mutta kun olen itse tapaillut Kreten kaltaista henkilöä, se oli kyllä vuoristorataa kuukaudesta toiseen.

Vierailija
6674/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Mark juurikaan lueskellut katsojien mielipiteitä saarelaisista ja käänteistä? Sanoi tuossa alkujakson haastattelussa että jos nyt pitäisi valita niin valitsisi tod näk Kreten. Sehän olisi käytännössä suora menolippu takaisin Suomeen (tai Ranskaan tai mihin nyt menisikään), kun tuskin Krete enää kovin hyvin pärjää yleisöäänestyksissä vaikka vähän tsemppaisikin, mihin en taas oikein usko.

Joo mutta kun tuolla nimenomaan pitää ottaa se kiinnostavin henkilö. Oli yllättynyt, että kuva henkilöstä olikin ihan erilainen. Mainitsi kuitenkin silti, että on kiinnostunut Rosista.

Vierailija
6675/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä varmaan Niinalla,Rosa F:llä ja Kretelle ilmeet,kun pojat palaa metsäretkeltä Jasminen kanssa. Ja varsinkin Kretellä voi alahuuli tippua lattiaan,kun ja jos Jasmine ilmottaa olevansa kiinnostunut juuri Nicosta.

Vierailija
6676/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete: "kun mä joskus puhuin Mikolle siitä (pariutumisesta tms), niin sano ettei sitä kiinnosta niin paljoa".

Emilia: "musta tuntuu et hmm kyl mä hmm luulen et kyl se silti on kiinnostunu".

Helppoa tuo parinvalinta kun ei riitä että sanoo ettei kiinnosta, kyllä sitä varmasti silti kiinnostaa.

Sitten Krete heti kiirehti muistuttamaan kuinka Rosa A on Mikolle liian rauhallinen ja ei ymmärrä Mikon vitsejä.

Emilia ja Niina yhteen ääneen: "joo Rosa on kyllä liian rauhallinen Mikolle ja joo ei se kyllä ymmärrä Mikon vitsejä!"

Todellakin Monni, Pilli ja Pulla. Onneksi tuo Rosa A vaikuttaa aika itsevarmalta, tai siis siltä että on sinut itsensä kanssa. Ei välttämättä ota itseensä noita kauhukolmikon puheita.

Tämä nimenomaan. Rosa ei ole hetkahtanut puheita. Itse jopa kotisohvalla hetkahdin, että nyt jo analysoivat toisten suhteita! :D

Vierailija
6677/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nähdä aitoja tunteita viidakkotreffeillä <3

Vierailija
6678/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uus muija...onko siskonsa Fatima H.? Tampereelta, somali taustaa?

Vierailija
6679/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Markilla yhtään ranskalaista aksenttia puheessaan ja näyttääkin aivan tusina suomalaiselta mieheltä😁

Vierailija
6680/12627 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kun tuolla nimenomaan pitää ottaa se kiinnostavin henkilö. Oli yllättynyt, että kuva henkilöstä olikin ihan erilainen. Mainitsi kuitenkin silti, että on kiinnostunut Rosista.

Ei voi valita sitä kenet haluaa. Siinä käy yleensä huonosti. Ei tule tunteita ja kylmät välit kun valittu suuttuu kun menettää sen itsellensä oikean parin.

Ketju on lukittu.