Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Onkohan Veronica eniten Nicon naistyyppiä? Räväkkä tatuoitu nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ai se olikin Rosa F eikä A, josta Jaro olis kiinnostunut...
Jep!
Seiskassa luki vain Rosa.
Oli aika söpön näköistä kun Kimi piti pitkään käsiään Mikon ympärillä siinä leirinuotiolla. Villapaita sopi hyvin Mikolle, korosti kivasti lihaksia. Ymmärrän täysin, että Kimi halusi halia :)
Tää oli niin arvattavissa, että Nico ja Krete jatkaa vatvomista ja nyt on taas välit lämmennyt vähän...huoh. Ei tule ikinä toimimaan.
Mä olen ruvennut tykkäämään Mikosta.
Onko Tatu liian kiltti ja kunnollinen Emilialle? Haikaileeko enemmän tatuoidun ja särmikkäämmän Nicon perään? Tosin Nicokin on nuori, Tatun lailla. Eikös Emppu kertonut tapailleensa ja viehättyvänsä yleensä vanhemmista miehistä..?
Jaro on ihana, vaatteet päällä!
Jos vain naiset valitsevat niin eivätköhän sovi etukäteen. RosaA luultavasti luopuu Mikosta ja valitsee Markin. Krete puolestaan valinnee Mikon. Joten Nico ja Jaro lähtevät.
Voikun tulis lisää naisia ja Krete ja Emilia lähetettäisiin kotiin
Vierailija kirjoitti:
Jaro on ihana, vaatteet päällä!
Mukava luonne.
Uusia miehiä olisi voinut tulla villalle naisten luo vielä isompi satsi kerralla, jotta olisi ollut enemmän valinnanvaraa ja houkutuksia. Vähintään kolme, mutta mieluiten saman verran kuin naisia on. Sitten parin pvän päästä nuotiopaikalla naiset saisivat päättää pitävätkö nykyisen parinsa vai vaihtavatko johonkin uusista miehistä.
Mullekin tuli Jarosta mieleen joku Haba Haberin nuori sukulaispoika :D
Mikä on noiden Sallin maalamien otsaläikkien tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa Emilia on tehnyt? Miksi hänet pitäisi lähettää kotiin? Enemmän kait Niina on tuolla ollut pahalla tuulella.
Olipas tytöillä lihaisat grillibileet... Ei taida olla kasvissyöjiä, saati vegaaneja monikaan? Itsekään en ole, sitli tykkään eniten syödä grillattuja kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa Emilia on tehnyt? Miksi hänet pitäisi lähettää kotiin? Enemmän kait Niina on tuolla ollut pahalla tuulella.
Se on vaan ärsyttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan ärsyttävä
No eipä tuolta lähdetä se takia että ärsyttää.
Tylsää tämä halpis versio, love island Suomi ,
jos tuonne on noin vaikeaa saada väkeä, olisivat kutsuneet vaikka pudonneet tyypit.
Olisi pojatkin päästetty johonki huvilaan, tai edes mökkiin,
jossa olisi ollut edes kaksi tyttöä, niinkuin päähuvilaankin tuli kaksi poikaa.
Kaikesta paistaa läpi, pikku budjetti, ei mitään UK n veroista.
Miksei Krete valitse Mikkoa jos saa vuoron ennen Rosaa. Nico aikoo valita Emilian jos saa valita ennen Tatua.
Rosa vielä sanoi ettei ole tunteita Mikkoa kohtaan.
No Mikko taas ei ole ihastunut Kreteen.
On tää niin vaikeaa.
Huomattu on. En vaan ajatellut että saisi Mikon parikseen.