Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas tytöillä lihaisat grillibileet... Ei taida olla kasvissyöjiä, saati vegaaneja monikaan? Itsekään en ole, sitli tykkään eniten syödä grillattuja kasviksia.
Itse olen kasvissyöjä, mutta oli kiva nähdä, että kerrankin saivat isot määrät ruokaa grillijuhliin. Eli runsasta, täyttävää ruokaa. Kun yleensä noissa villan teemabileissä on ollut vain jotain suolatikkuja ja muuta pikkupurtavaa. Muutenkin ohjelmassa näytetään vaan aamupalojen, iltapalojen ja välipalojen syöntiä. Koskaan ei näytetä lounas- ja illallishetkiä (treffit poislukien).
Pari kertaa on näytetty, kun pojat kauhovat jotain ihme pöperöä (kinkkukiusaus?) siellä "temppelissä". Ei kovin herkullisen näköistä, toisin kuin avocaod-leivät.
Oon ilmeisesti jo liian vanha, kun omaan silmääni myös Mark näyttää kasvoiltaan pikkupojalta. Hänestäkin kyllä näkee, että kolmikymppisenä tulee olemaan tosi vetävä tapaus. Kun tulee enemmän sitä jykevyyttä, miehisyyttä ja karismaa kasvoihin.
Tulispa suomessakin tuonne kesken kaiken joku uskomattoman upea pommi, niin että olisi kaikille houkutus. Nyt tulee ikävästi sanottuna saarelaisten tasoon nähden melko perus naisia ja miehiä, ja parien muodostus on vähän sellasta "voisin mä tonki ottaa, voidaan keskutella hyvin".
Kaikki saarelaiset ja uudet tulokkaat on ollut kauniita ja komeita, mutta valitettavasti tarvittais taloon joku megasuper upea joka kääntäisi kaikkien päät. Eeli ja Sallikin voisi horjua jos saarelle astelisi joku Sallia huomattavasti kauniimpi ja "tasokkaampi" nainen.
Ymmärrettävästi kukaan kun ei ole halukas vaihtamaan "huonompaan"
Veikkaisin, että aika monen villan neidon jalat menisivät veteläksi, jos Mark puhuisi heille vähän ranskaa :)
Olis myös kiva nähdä Markin judoliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain villan naisista vitiligo? En seuraa sarjaa, joten en tiedä kyseisen daamin nimeä. Pisti vain ohimennen silmään.
Oon miettinyt samaa alusta asti. Onko Kretellä vitiligo vai johtuuko läiskät itseruskettavasta, joka on irtoamassa epätasaisesti?
Vitiligolta se ainakin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa suomessakin tuonne kesken kaiken joku uskomattoman upea pommi, niin että olisi kaikille houkutus. Nyt tulee ikävästi sanottuna saarelaisten tasoon nähden melko perus naisia ja miehiä, ja parien muodostus on vähän sellasta "voisin mä tonki ottaa, voidaan keskutella hyvin".
Kaikki saarelaiset ja uudet tulokkaat on ollut kauniita ja komeita, mutta valitettavasti tarvittais taloon joku megasuper upea joka kääntäisi kaikkien päät. Eeli ja Sallikin voisi horjua jos saarelle astelisi joku Sallia huomattavasti kauniimpi ja "tasokkaampi" nainen.
Samaa mieltä! Pitäisi tulla pari supertasokasta valioyksilöä, mieskarkki ja hottiskaunotar. Palkkaisivat edes näyttelijän jostain mallitoimistosta sekoittamaan pakkaa, jos ei ole oikeita tulokkaita!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti molemmat jää, vanhoista ihan sama ketkä lähtee, kunhan lähtee, että saadaan pakkaa sekoitettua.
Mä tykkään talon nykyisistä miehistä enkä toivoisi heidän lähtevän. Naisista Krete pois.
Mark on kuin Barbien poikaystävä Ken.
Siihen kun vielä lisätään mahdoliisuus asua Pariisissa, niin kyllä kiinnostaa!
Mun mielestä Veronican osuudet on ihan turhia. Kaiken informaation voisi aivan hyvin antaa puhelimiin tulevien viestien avulla, se toimii tosi hyvin. Juontajaa ei tarvita. Voisi näyttäytyä ainoastaan 1. jaksossa ja finaalissa
Vierailija kirjoitti:
Selostaja "vitsaili" poikien telttaleiristä, että pysytään budjetissa. Taisi kuitenkin olla totuuden siemen siinä. Ei ollut varaa miesten villaan.
Tylsää tämä halpis versio, love island Suomi ,
jos tuonne on noin vaikeaa saada väkeä, olisivat kutsuneet vaikka pudonneet tyypit.
Olisi pojatkin päästetty johonki huvilaan, tai edes mökkiin,
jossa olisi ollut edes kaksi tyttöä, niinkuin päähuvilaankin tuli kaksi poikaa.
Kaikesta paistaa läpi, pikku budjetti, ei mitään UK n veroista.
Nyt kun taas Kretellä pudotusuhka on todellinen, alkaa vääntää asiaa niin päin että jotenkin Nico sittenkin kiinnostaa..... EI KIINNOSTA! Kyllä se on jo nähty! Ja joskus aiemmin joku kirjoitti että päästäkää Krete kotiin - EI SE HALUA pois tuolta. Ei halua.
Ja se Veronica voisi lähteä samalla koneella eikä takaisin tarvitse tulla. Asiat hoituu kyllä ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun taas Kretellä pudotusuhka on todellinen, alkaa vääntää asiaa niin päin että jotenkin Nico sittenkin kiinnostaa..... EI KIINNOSTA! Kyllä se on jo nähty! Ja joskus aiemmin joku kirjoitti että päästäkää Krete kotiin - EI SE HALUA pois tuolta. Ei halua.
Ei ole kuitenkaan nyt putoamassa mutta tuskin vaihtaa paria kun niin kiinnostaa.
Ei katsojia kovin pitkään pysty vedättämään.
Niin just: Krete pois sieltä - yhtään et enää kiusaa sitä miestä!
Vierailija kirjoitti:
Kehittymätöntä Tinder-ajan ajattelua, että nurkan takana löytyy aina VIELÄ kauniimmat kasvot ja upeampi kroppa... Omaan silmään esim. Salli hipoo täydellisyyttä (keltainen tukka miinusta, mut helpohkosti korjattavissa), mistä löytyisi vielä kaikkien silmään kauniimpi?
Kimi ei ole minusta kasvoista lainkaan komea, silti olisi minulle yksi isoimmista "houkutuksista" tuolla, koska on niin hauska ja rento tyyppi. Sen verran ikää mittarissa jo, että olen nähnyt, miten kauniit ja komeat kasvot rapisee silmissä, kun luonne on huono tai ajattelun taso lapsellinen. Kiinnostus laskee minuuteissa.
JOS tuonne tulisi ns täydellisiä ihmisiä (en kyll usko et on edes kaikkien mielestä täydellistä), niin kyllähän nuo äkkiä huomaisivat, sopiiko luonteet yhteen vai ei. Kiiltokuva-taso ei riitä, ja silloin "houkutus" lakkaa olemasta houkutus nopeassa Tinder-merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Veronican osuudet on ihan turhia. Kaiken informaation voisi aivan hyvin antaa puhelimiin tulevien viestien avulla, se toimii tosi hyvin. Juontajaa ei tarvita. Voisi näyttäytyä ainoastaan 1. jaksossa ja finaalissa
Samaa mieltä! Juontajasta olisi todella helppoa ja ekologistakin säästää.
Oliko niin, että Mark oli kiinnostunut vaaleasta naisesta? Luulen että Salli ei ole lainkaan kiinnostunut ja tuskin Emiliakaan (ainakaan tällä kierroksella), joten joutuu tyytymään Kreteen, jos vaaleaa haluaa.
Mikko on komistunut huomattavasti, kun ajoi naamakarvat ja isoimman ananastöyhtön 👍
Alkaa näyttää ihan mieheltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain villan naisista vitiligo? En seuraa sarjaa, joten en tiedä kyseisen daamin nimeä. Pisti vain ohimennen silmään.
Oon miettinyt samaa alusta asti. Onko Kretellä vitiligo vai johtuuko läiskät itseruskettavasta, joka on irtoamassa epätasaisesti?
Kyllä on vitiligo. Krete myös rapsuttaa ihoaan ja se johtuu siitä, että tulossa olevat läiskät kutiavat.
Tuo Mark ainakin miellyttää ulkonäöltään ja olemukseltaan ylivoimaisesti enemmän kuin kukaan muu miehistä. Tuo Jarokin vaikuttaa leppoisalta tyypiltä. Toivottavasti molemmat jää, vanhoista ihan sama ketkä lähtee, kunhan lähtee, että saadaan pakkaa sekoitettua.