Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Punttirosa on jotenkin koominen, kun hölkkäilee ja trenailee taukoamatta lähes pakkomielteisesti rinnat kurkussa. Tulee mieleen joku syömishäiriöinen, jonka on pakko pysyä liikkeessä, että kaloreita kuluu...
Sovelluksessa on klippi Tatun ja Emilian keskustelusta. Emppu kertoo Tatulle, että Niina oli paljastanut hänelle olevansa vähän ihastunut Muhkuun. Niina ei kuitenkaan halua kertoa asiasta vielä Muhkulle. Tatu lupasi olla puhumatta tästä muille. Minusta tuo oli ihan hyvä keskustelu tältä parilta. Keskusteluja voisi näyttää enemmänkin eikä keskittyä pelkkään hempeilyyn.
Odotin myös, että tämä Niinan Empulle kertoma salaisuus olisi ollut jokin isompi tai yllättävämpi juttu. Ei tuo ihastus tunnu kovin merkittävältä, kun ovat jo pari ja tekevät kaiken aikaa pariskunta-asioita.
Enkä tiedä onko Niinan tunteet edelleenkään aitoja vai sanooko ihastuneensa vain ohjelman vuoksi. Kaikki osallistujat varmasti tietävät, että voittopottiin pääsee käsiksi vain sellainen pari, joiden välillä katsojat ajattelevat olevan tunteita. Eli Niinan ja Muhkun on pakko ihastua tai esittää ihastuneita, jos haluavat voittaa tai päästää edes finaaliin (pidempi loma). Myös Eeli ja Salli saattavat hyvinkin esittää, koska molemmat ovat erittäin, erittäin voitontahtoisia.
Luulis, että muita rupeais pikkuhiljaa vituttamaan tuo Sallin ja Eelin järjetön kilpailuhenkisyys.
Kylläpä fitness-Rosalla on hyvä perä! Näkyi tuossa lusikkarallissa kivasti.
Ja Krete on kiehtova hankaluudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä fitness-Rosalla on hyvä perä! Näkyi tuossa lusikkarallissa kivasti.
Ja Krete on kiehtova hankaluudessaan.
Emilian bylly hytkyi ja rytkyi (kilpaa pulloposkien kanssa), kun roikkui Tatun reppuselässä.
ssaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt katson eilistä ja kiinnitti huomiota, miten Sallin hiukset näytti paksummilta. Käyttääköhän siis jotain lisälettiä?
Ja huh miten keltaiset!! Nyt on käyty tipuväripurkilla oikein huolella.
Joka asiasta jotku jaksaa täällä valittaa ja arvostella :D Platinablondi ei oo ainoa vaalean sävy ja kaikki ei halua sen väristä tukkaa. Eikä Sallin hiukset ees oo keltaset, tosi nätit on mun mielestä!
Jep, kusiblondi on niin kaunis sävy hiuksissa!
Appin mukaan Villan väkevin mies-finaalissa ovat vastakkain Tatu ja Nico.
Miksi se jo nyt kerrotaan?
Haha mikä aikuisteini tuo Krete. Vähän alkoi naurattamaan kun lopussa haastiskopissa märmätti "wääwääwää Nico ei vaan ymmärrä mua!!"
Mulla jäi toi vaihe pois 16 vuotiaana kun faija kerran imitoi mua samalla tavalla, alkoi hävettämään ja naurattamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa mutta taitaa Tatu voittaa. Ei kait toi Nico sviittiin halua.
Vierailija kirjoitti:
Krete itse sanoi jakson alussa Mikolle, että näyttää siltä, että Rosa ei ymmärrä sinun huumoria ja saattaa olla liian rauhallinen sinulle. Sen jälkeen meni kaakattamaan kaikille muille paitsi Rosalle, että "Mikko sanoi...". Laittoi omat sanat Mikon suuhun. Epämiellyttävää käytöstä. Vaikka Krete olisi kiinnostunut Mikosta, niin tuollainen valheellinen juoruilu ja epävarmuuden kylväminen ei ole ok.
Onko Krete unohtanut että on TVssä ja kamerat käy? Ei tullut sitten mieleen että Rosa voi katsoa jaksot jälkikäteen. No Krete varmaan ajattalee että kavereista viis, meni miestä ja pääpalkintoa hakemaan tuolta. Toisaalta kuka nainen edes haluaisi noin kieroa ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krete itse sanoi jakson alussa Mikolle, että näyttää siltä, että Rosa ei ymmärrä sinun huumoria ja saattaa olla liian rauhallinen sinulle. Sen jälkeen meni kaakattamaan kaikille muille paitsi Rosalle, että "Mikko sanoi...". Laittoi omat sanat Mikon suuhun. Epämiellyttävää käytöstä. Vaikka Krete olisi kiinnostunut Mikosta, niin tuollainen valheellinen juoruilu ja epävarmuuden kylväminen ei ole ok.
Onko Krete unohtanut että on TVssä ja kamerat käy? Ei tullut sitten mieleen että Rosa voi katsoa jaksot jälkikäteen. No Krete varmaan ajattalee että kavereista viis, meni miestä ja pääpalkintoa hakemaan tuolta. Toisaalta kuka nainen edes haluaisi noin kieroa ystävää.
Sä et oo vissiin vielä kuullut, joten: "Its not frend ailänd - its löööööööööv ailänd". Eli ei sinne mennä ystävystymään. Mua rasittaa nämä "girls' girl -jutut". Akat puukottaa selkään heti mahdollisten eturistiriitojen tullen, joten parempi mennä vaan röyhkeästi omat intressit edellä ja viis veisata muista bitcheistä.
Vierailija kirjoitti:
Punttirosa on jotenkin koominen, kun hölkkäilee ja trenailee taukoamatta lähes pakkomielteisesti rinnat kurkussa. Tulee mieleen joku syömishäiriöinen, jonka on pakko pysyä liikkeessä, että kaloreita kuluu...
Nätti nainen, mutta tosiaan jotenkin koominen kuitenkin. Semmonen jäyhä jököttäjä 😆 jotain miesmäistä liikaa omaan makuun, mutta eipä tässä minun maulla olekaan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se jo nyt kerrotaan?Ei se haittaa mutta taitaa Tatu voittaa. Ei kait toi Nico sviittiin halua.
Mä taas en halua sinne Tatua ja Emiliaa pussailemaan.
Tahdon, että sviittiin pääsevät Känkkäränkkä ja Kaunis poika!
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämää te "hyvän mielen" vonkaajat elätte? Elämässä ei aina ole hyvä mieli joten miksi se pitäisi koko ajan olla teennäisesti myöskään TOSIteeveessä? Pistäkää ovet ja ikkunat kiinni ja hautautukaa poteroihinne, jos hyvää mieltä kaipaatte ettekä kestä mitään muuta.
Jokaisella on kurja mieli ja harmittaa ja ärsyttää joskus, kyllä. Se ei silti tarkoita, että huono käytös olisi hyväksyttävää. Krete ei vain osaa käyttäytyä, ei mieti mitä suustansa päästää, ja ennen kaikkea hänellä ei tunnu olevan piirunkaan vertaa itsereflektointi-taitoja. Hän on aina oikeassa, ja kun HÄNTÄ ärsyttää, niin vika on sitten muissa. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että nämä kaksi. Mä olisin veikannut, että siellä olisi loppuviivalla nämä punttijampat Eeli ja Mikko eikä talon nuorimmat pojat. Myös Mikiä veikkasin, koska hän on pärjännyt aiemmissa kisoissakin hyvin, vaikka on pienikokoisempi. Sitkeä terrieri.
Krete muistuttaa Iina Kuustosta.
Tulis jo se Tobbe taloon. Jotain silmänruokaa kaipais...... rakkaudesta viis.
Nicolle uus pari. Hitto että tuo Krete on töykeä sille! Hällä saaren komein ja vieläpä tosi mukavalta vaikuttava mies ja silti jatkuvaa kitinää ja vittuilua.
ssaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt katson eilistä ja kiinnitti huomiota, miten Sallin hiukset näytti paksummilta. Käyttääköhän siis jotain lisälettiä?
Ja huh miten keltaiset!! Nyt on käyty tipuväripurkilla oikein huolella.
Joka asiasta jotku jaksaa täällä valittaa ja arvostella :D Platinablondi ei oo ainoa vaalean sävy ja kaikki ei halua sen väristä tukkaa. Eikä Sallin hiukset ees oo keltaset, tosi nätit on mun mielestä!
Minun telkkarissa se poninhäntä näyttää keltaiselta ja päänahan tukka valkoisemmalta. Varmaan riippuu ruudustakin, et minkä väriseltä näyttää =)
En ymmärrä kommenttiasi. Emilia oli, kuten Rakkaussaaren muutkin naiset, ekana päivänä pyntätty juhlakuntoon. Heti seuraavana päivänä Emilia oli luonnollisessa lookissa, eli hän ei käytä meikkiä arkena/kotonaan. Aina kun talossa on juhlat tai parinvalinta tulipaikalla, Emilia ehostaa itsensä edustuskuntoon (meikki, juhlavammat vaatteet). Monesti ehostaa myös kilpailuja/päiväohjelmaan varten. Nämä ovat ne ohjelman hetket, jotka varmuudella päätyvät päivän jaksoon. Muuna aikana Emilia (ja Rosa A.) on ilman meikkiä luonnollisessa lookissa. Koska se on heille arkea.
Miksi muutenkaan pitäisi olla meikkiä silloin kun ottaa auringoa tai treenaa? Välimeren ilmastossa meikki turhaa. Emilialla on kaunis nuoren naisen iho, ei edes tarvitse meikkiä.
Jos Emilia olisi Big Brother -talossa, uskon, että tuolloinkin hän ehostaisi itseään vain taloon saapumista varten, juhliin sekä sunnuntain suoraa talk show -lähetystä varten. Kulkisi varmasti muuten talossa ilman meikkiä, koska se on pitkäkestoisen ohjelman arkea.
Eli ei tämä ehostamattomuus liity mielestäni mitenkään Emilian parisuhdestatukseen.