Hämmentävä keskustelu eduskunnassa: Arto Satoselta kysyttiin kokemuksia raskaussyrjinnästä
- Onko Arto Satonen joutunut koskaan pelkäämään raskaussyrjintää työelämässä , Minja Koskela täräytti vastauksena Satosen pohdintaan siitä, onko kukaan irtisanomisen helpottamisen kritisoijista itse ikinä työllistänyt ketään:
Kommentit (21)
Onhan sillä raskausvatsa ja nykyään miehelläkin voi olla mensut ja voi synnyttää. Tärkeä kysymys.
Tete Sammallahti vakuutti, että kukaan ei irtisano mielellään tai kevyin perustein:
Vierailija kirjoitti:
Aika asiaton kysymys.
Niinpä. Raskaus on Satosen henkilökohtainen asia. Kuuluu intimiteetin suojaan.
Onhan Satonen varmaan vähintään kahdeksannella kuulla.
Ja ennen kuin kiukuttelette, että niin se vihervassari bodysheimaa, niin en ole vihervassari ja vihaan heitä ihan yhtä paljon kuin vihaan teitä. Kaikki te ootte paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus on jo pitkällä. Onnea Satoselle!
Vierailija kirjoitti:
Aika asiaton kysymys.
Päinvastoin. Erittäin osuva ja tärkeä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamista?
Siltä vaikuttaa.
Väittääkö joku, ettei Satosella olisi pulla jos toinenkin uunissa? Varmasti on pellillinen viinereitä tuloillaan.
Ohho, onko Satoselle tulossa perheenlisäystä 🤣
Ihan näin miehenäkin olen kyllästynyt näihin Satosiin. Tosiasia kun nyt vain on se, että naiset kantavat todella ison vastuun ja taakan lasten hyvinvoinnista, perheistä noin muutenkin. Sitten meillä on kaikenmaailman ylensyöneet syöttöporsaat ja "isännät" leikkimässä jotain jumalaa, koska heille on vehje haarojen välissä.
Mitä vanhemmaksi olen tullut, sen enemmän olen alkanut ymmärtää kuinka paljon naisia vähätellään vaikka he tuovat esiin aivan konkreettisia ongelmia jotka johtuvat heidän sukupuolestaan. Eikä miesten tarvitse koskaan edes tuollaisia asioita miettiä.
m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika asiaton kysymys.
Niinpä. Raskaus on Satosen henkilökohtainen asia. Kuuluu intimiteetin suojaan.
Oliko ne raskaushormoonit mitkä sekoittivat lopullisesti mutruhuulen pään?
Kokoomuksen ylensyöneet pallomahat Tere ja Artsi raskausasioiden äärellä. Hehän ovat käytännössä raskaana läpi vuoden, joten he luulevat olevansa asiantuntijoita.
Kokoomus ja perussuomalaiset korostivat, että kukaan ei irtisano huvikseen:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011604307.html