Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten omat fantasiat

Vierailija
07.09.2023 |

Tälleen miehenä kiinnostaa, että millaisia ajatuksia ja haaveita teillä arvon naisilla päähän tulee, kun vaikkapa näette tai kohtaatte jossain jonkun kiihottavan miehen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kerrankin kokea villejä seksileikkejä, niin että mies ottaa 100% ohjat ja mm. sitoisi minut kiinni sänkyyn, tuoliin tai pöytään. Pitäisi minua seksi objektinaan ja "pakottaisi" pukeutumaan vaikka koko viikonlopuksi pelkästään seksihepeneisiin. Veisi esim. mökille ja piilottaisi kaikki muut vaatteet, jolloin joko olisin alasti tai seksivaatteisiin pukeutuneena.

Tällaista olisi kiva päästä kokeilemaan edes kerran elämässä.

Fantasioiva N36

Vierailija
2/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kerrankin kokea villejä seksileikkejä, niin että mies ottaa 100% ohjat ja mm. sitoisi minut kiinni sänkyyn, tuoliin tai pöytään. Pitäisi minua seksi objektinaan ja "pakottaisi" pukeutumaan vaikka koko viikonlopuksi pelkästään seksihepeneisiin. Veisi esim. mökille ja piilottaisi kaikki muut vaatteet, jolloin joko olisin alasti tai seksivaatteisiin pukeutuneena.

Fantasioiva N36

Lähtisitkö mökille mun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioiva N36

Oletko puhunut toiveistasi miehellesi ?

Vierailija
4/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani liittyvät aika usein tuttuihin tai kulloinkin päivän aikana tapaamiini miehiin - tässä elämäntilanteessa lähinnä naapureihin ja työkavereihin. Muistelen jotain tositilannetta jossa ollaan oltu, mutta mietin siihen erilaisen jatkon. Jos oltaisiinkin työkaverin kanssa lähdetty firman bileissä hotellihuoneeseen jatkoille tai töissä kahvittelun ja pitkien katseiden jälkeen vahingossa päädytty samaan aikaan kopiohuoneeseen. Naapureiden kanssa ehkä kuvittelen enemmän tilanteita, että nähtäisiin jossain muualla kuin kotikulmilla, vaikka työmatkalla tai yökerhossa. Fantasioideni tutut miehet on tuikitavallisia nelikymppisiä, mutta kaikissa on jotain puoleensa vetävää, vaikken aina osaakaan sitä edes selittää. Liekö jotain kemiaa vaan tai sitten olen vain niin puutteessa, että kenen tahansa vähän pidempi katse saa mielikuvituksen laukkaamaan.

Vierailija
5/34 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ainakin minulla on fantasioita vaikka kuinka paljon. Vanhoja ja uudempia.

Yksi viimeaikaisista suosikeistani on fantasia, jossa Suomeen on avattu vähän sallivampi kylpylä ja olemme menneet sinneet lomalla mieheni kanssa. Jostakin syystä päädyn kuitenkin yhteen kylpylän monista höyrysaunoista yksin - ja ainoa ihminen lisäkseni on sitten tuntematon mies, joka istuu hiljaa lauteilla. Sauna on pyöreä, ei kovin suuri ja siinä on jonkinlainen suuri pilari keskellä. Istun lauteille miestä vastapäätä. Olen huomannut, että hän katselee peittelemättä rintojani, jotka oikeassakin elämässä ovat kookkaat. Aluksi istun ryhdikkäästi ja jalat siveästi yhdessä. Huomaan kuitenkin, ettei mies istu lainkaan samalla tavoin, vaan jalat levällään kädet polvien päällä. Jalkojen välissä roikkuu melko kookas ja pitkä penis. Katsomme miehen kanssa toisiamme silmiin ja mies ymmärtää ajatukseni. Sen, että minua ei haittaisi lainkaan, vaikka mies ottaisi peniksensä käteen. Ja niin mies tekeekin. Hitaasti, silmillään minua samalla arvioiden. Juoksisinko karkuun ja tekisinkö hälytyksen? 

En juokse, enkä huuda. Vaan katselen uteliaana, kuinka miehen vahva kämmen alkaa hiljalleen liikkua edestakaisin peniksen varrella, haudaten välillä peniksen jykevän ja paljaan pään miltei kokonaan kämmenen sisään. Pian miehellä on täysi erektio. Minunkin haluni ovat jo heränneet, joten nostan jalkani lauteille ja levitän reiteni niin, että mies näkee tekemiseni. Minäkin alan masturboida. 

Lopusta minulla on useampia variaatioita. Nousen kuitenkin aina, kun näen miehen lähestyvän huippuaan. Toisinaan kävelen miehen luo ja kumarrun ottamaan häneltä suihin. Yleensä käännyn kuitenkin suihin ottamisen sijaan miehen edessä ja nojaan sitten käsilläni saunan keskeltä kohoavaan pylvääseen. Silloin mies aina nousee ja työntyy sisääni takaapäin. Kiihkeästi ja vaativasti. Uros ottaa halukkaan naaraan kyselemättä. Fantasiassa laukean aina heti, kun tunnen tämän vieraan miehen laukeavan sisääni.

Toinen viimeaikaisista suosikkifantasioistani liittyy lapseni koulukaverin vanhempiin tai koulukaverin isään. Versiosta riippuen päädyn saunan tai jonkin muun sopivan jutun kautta vuoteeseen joko molempien kanssa (pariskunnassa äitikin on todella mukava...) tai sitten vain miehen kanssa. Mies on kivan näköinen, mutta vatsakas - aivan niin kuin todellisessa elämässäkin. Kaikkein eniten hän on kuitenkin hauska ja ystävällinen. Eli juuri sellainen lämmin tyyppi, jolle on kiva antaa...  :) Joskus olemme rannalla jostakin syystä vain kahdestaan ja siellä sitten katselen hänen simmareidensa etumusta, joka kätkee huonosti kookkaat pussit ja paksun kalun - aivan kuten todellisessakin elämässä...   :) Lopulta tämä mies sitten ottaa minut himokkaasti uimarannan polttopuuliiterissä seinää takaapäin kontillaan pyyhkeen päällä. Mies on kestävä ja saa minut laukeamaan yhä uudelleen. Kunnes laukeaa sisääni ja kuten aina fantasioissani, tälläkin miehellä sperman määrä on todella suuri...  :)

Noilla kahdella olen tehnyt itseni monta kertaa tyytyväiseksi viime kuukausina. Toki muitakin fantasioita on, mutta nuo kaksi ehkä ne käytetyimmät juuri nyt.

Vierailija
6/34 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan miettiä, miltä vastaan tuleva mies näyttää ilman paitaa tai saadessaan.

Mielikuvissani yleensä erittäin hyvältä.

Vierailija
7/34 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioiva N36

Mika Moring? Ei kai sentään?

Vierailija
8/34 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihmisten ulkonäkö sellaisenaan ei ole kiihottava tekijä, joten seksiin liittyvät ajatukset tulevat ihan muista suunnista. Usein haaveilen samankaltaisista asioista kuin ensimmäinen kirjoittaja mutten yhdistä niitä kehenkään tiettyyn henkilöön.

Vierailija
9/34 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioiva N36

Ei toiminut.

Terv.

Kenraali Koskela

Vierailija
10/34 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi viimeaikaisista suosikeistani on fantasia, jossa Suomeen on avattu vähän sallivampi kylpylä ja olemme menneet sinneet lomalla mieheni kanssa. Jostakin syystä päädyn kuitenkin yhteen kylpylän monista höyrysaunoista yksin - ja ainoa ihminen lisäkseni on sitten tuntematon mies, joka istuu hiljaa lauteilla. Sauna on pyöreä, ei kovin suuri ja siinä on jonkinlainen suuri pilari keskellä. Istun lauteille miestä vastapäätä. Olen huomannut, että hän katselee peittelemättä rintojani, jotka oikeassakin elämässä ovat kookkaat. Aluksi istun ryhdikkäästi ja jalat siveästi yhdessä. Huomaan kuitenkin, ettei mies istu lainkaan samalla tavoin, vaan jalat levällään kädet polvien päällä. Jalkojen välissä roikkuu melko kookas ja pitkä penis. Katsomme miehen kanssa toisiamme silmiin ja mies ymmärtää ajatukseni. Sen, että minua ei haittaisi lainkaan, vaikka mies ottaisi peniksensä käteen. Ja niin mies tekeekin. Hitaasti, silmillään minua samalla arvioiden. Juoksisinko karkuun ja tekisinkö hälytyksen? 

En juokse, enkä huuda. Vaan katselen uteliaana, kuinka miehen vahva kämmen alkaa hiljalleen liikkua edestakaisin peniksen varrella, haudaten välillä peniksen jykevän ja paljaan pään miltei kokonaan kämmenen sisään. Pian miehellä on täysi erektio. Minunkin haluni ovat jo heränneet, joten nostan jalkani lauteille ja levitän reiteni niin, että mies näkee tekemiseni. Minäkin alan masturboida. 

Lopusta minulla on useampia variaatioita. Nousen kuitenkin aina, kun näen miehen lähestyvän huippuaan. Toisinaan kävelen miehen luo ja kumarrun ottamaan häneltä suihin. Yleensä käännyn kuitenkin suihin ottamisen sijaan miehen edessä ja nojaan sitten käsilläni saunan keskeltä kohoavaan pylvääseen. Silloin mies aina nousee ja työntyy sisääni takaapäin. Kiihkeästi ja vaativasti. Uros ottaa halukkaan naaraan kyselemättä. Fantasiassa laukean aina heti, kun tunnen tämän vieraan miehen laukeavan sisääni.

Toinen viimeaikaisista suosikkifantasioistani liittyy lapseni koulukaverin vanhempiin tai koulukaverin isään. Versiosta riippuen päädyn saunan tai jonkin muun sopivan jutun kautta vuoteeseen joko molempien kanssa (pariskunnassa äitikin on todella mukava...) tai sitten vain miehen kanssa. Mies on kivan näköinen, mutta vatsakas - aivan niin kuin todellisessa elämässäkin. Kaikkein eniten hän on kuitenkin hauska ja ystävällinen. Eli juuri sellainen lämmin tyyppi, jolle on kiva antaa...  :) Joskus olemme rannalla jostakin syystä vain kahdestaan ja siellä sitten katselen hänen simmareidensa etumusta, joka kätkee huonosti kookkaat pussit ja paksun kalun - aivan kuten todellisessakin elämässä...   :) Lopulta tämä mies sitten ottaa minut himokkaasti uimarannan polttopuuliiterissä seinää takaapäin kontillaan pyyhkeen päällä. Mies on kestävä ja saa minut laukeamaan yhä uudelleen. Kunnes laukeaa sisääni ja kuten aina fantasioissani, tälläkin miehellä sperman määrä on todella suuri...  :)

Noilla kahdella olen tehnyt itseni monta kertaa tyytyväiseksi viime kuukausina. Toki muitakin fantasioita on, mutta nuo kaksi ehkä ne käytetyimmät juuri nyt.

Ooh! Hyvin kuvailtu👌 Tosi kiihottavaa luettavaa miehenä. Fantasioiden tyylit, nainen vain vastapuolena, tuntuvat omistani tutuilta. Nyt kyllä haluaisin kuulla lisää näitä!😋

Vierailija
11/34 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reaalielämän puolella aika kova luottamus saa olla naiseen, että mies laittaa maineensa ja elämänsä peliin millään "mies tulee ja ottaa"-kuviolla.

Ei tarvita kuin jälkikäteen mielensä muuttava nainen niin kaikki menee vessanpyttyyn.

Vierailija
12/34 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh....hyvin samankaltaisia mielikuvia itsellänikin on omissa soolohetkissäni, etenkin kun oma mies on poissa työreissuillaan. Minulla tuontapaisessa tilanteessa usein on kaksi miestä, jotka haluavat tyydyttää liian koviksi yltyneet himonsa minuun ja ns 'ottavat' haluamansa kun tavallaan näytän olevani siihen suostuvainen ja valmis.

Vierailija
13/34 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioissani on joku tuttu nuori mies 18-20 v. Ystävän poika tai oman poikani kaveri rai muuten tuttu. Tuo poika katselee minua himoiten, lopulta pyytää seksiä. Yritän vastustella, mutta lopulta kiihotun ja suostun. Saan nopeasti orgasmin, kun ajattelen ikäeroa ja "sopimatonta" tilannetta.

Vierailija
14/34 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla kolmen kimppa, niin että toinen mies olisi mukana ja näkisin kun oma mieheni ottaa häneltä suihin ja toinen mies työntyisi mieheni sisään, itse haluaisin myös saada tuntea vieraan sisälläni ja saada olla nuoltavana. Ollaan joskus kolmenkimpasta puhuttu mieheni kanssa ja kumpikin on bi curious, mutta jostain pitäisi löytyä meitä kumpaakin miellyttävä mies (tai nainen) tähän touhuun. Ehkä joskus kerään rohkeuteni! Ollaan alle 30v joten hyvin ehtii. Usein laukean äkkiä masturboidessani kun kuvittelen kimppatilanteita.

Vierailija
15/34 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan reaalielämän puolella aika kova luottamus saa olla naiseen, että mies laittaa maineensa ja elämänsä peliin millään "mies tulee ja ottaa"-kuviolla.

Ei tarvita kuin jälkikäteen mielensä muuttava nainen niin kaikki menee vessanpyttyyn.

Tämäpä. Itse olen aikoja sitten lopettanut lukemasta tuollaisia naisten -tule ja ota minut kysymättä-juttuja. Ei nykymaailmassa ja nykynaisten kanssa miehen pidä koskaan-ikinä tehdä mitään tuollaista, ei vaikka kuinka yksittäinen nainen tuollaisesta haaveilisi. Ne ajat olivat ja jäivät 1900-luvulle. Naiset ovat petollisia, ei niihin voi luottaa.

Vierailija
16/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vaan vaikutti taas kerran tarinat miesten fantasioinnilta! Luultavasti ap oli jonkun jutun takana? Moneen kertaan seksisivvuilla jauhettua tarinaa!

Vierailija
17/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä. Itse olen aikoja sitten lopettanut lukemasta tuollaisia naisten -tule ja ota minut kysymättä-juttuja. Ei nykymaailmassa ja nykynaisten kanssa miehen pidä koskaan-ikinä tehdä mitään tuollaista, ei vaikka kuinka yksittäinen nainen tuollaisesta haaveilisi. Ne ajat olivat ja jäivät 1900-luvulle. Naiset ovat petollisia, ei niihin voi luottaa.

Ne ovatkin fantasioita. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Vierailija
18/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia toteutetaan vakikumppanin kanssa, höpsöt. Ihan hyvä tosiaan että ette yhden illan hoitojanne käsittele noin. Rajumpiin juttuihin voi sopia turvasanan.

Vierailija
19/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia toteutetaan vakikumppanin kanssa, höpsöt. Ihan hyvä tosiaan että ette yhden illan hoitojanne käsittele noin. Rajumpiin juttuihin voi sopia turvasanan.

Miten vakikumppanuus tai turvasana suojaa naisen ailahtelevaiselta mieleltä?

Vierailija
20/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vakikumppanuus tai turvasana suojaa naisen ailahtelevaiselta mieleltä?

Kuulostat yksinkertaiselta vänkääjältä.

T. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi