Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
4821/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhkun naisen pitää siis olla poikkeuksellisen kaunis ja syvällinen. Mitäköhän muita toiveita on, esim. ammatin suhteen? Riittääkö että on korkeakoulutettu vai pitääkö olla rikas ja johtavassa asemassa jo parikymppisenä? Ja tärkein kysymys: mitä Muhku meinaa antaa vastineeksi tälle täydelliselle naiselle, muuta kuin noin kasipuolen ulkonäkönsä?

TÄMÄ!

Lenita Airisto.

Vierailija
4822/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt selittää, miten se Muhkun henkinen kypsyys ilmenee?

Ei riitä, että sanoo olevansa syvällinen ihminen - kyllä se pitää jotenkin myös osoittaa.

Naisten ilmaisutaidot on saarella 0/5. Eivätkä nämä kasvaneet kotona vaan jossain perhekodissa? Jos, niin ymmärrän kyllä että nämä lastenkotilapset ei osaa ilmaista itseään. Miehet kuulostavat fiksulta ja kypsältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, että sanoo olevansa syvällinen ihminen - kyllä se pitää jotenkin myös osoittaa.

Naisten ilmaisutaidot on saarella 0/5. Eivätkä nämä kasvaneet kotona vaan jossain perhekodissa? Jos, niin ymmärrän kyllä että nämä lastenkotilapset ei osaa ilmaista itseään. Miehet kuulostavat fiksulta ja kypsältä.

Olethan itse kasvanut kotona ja et osaa kuin nälviä, kritisoida ja vi*tuilla.

Vierailija
4824/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhkun naisen pitää siis olla poikkeuksellisen kaunis ja syvällinen. Mitäköhän muita toiveita on, esim. ammatin suhteen? Riittääkö että on korkeakoulutettu vai pitääkö olla rikas ja johtavassa asemassa jo parikymppisenä? Ja tärkein kysymys: mitä Muhku meinaa antaa vastineeksi tälle täydelliselle naiselle, muuta kuin noin kasipuolen ulkonäkönsä?

TÄMÄ!

Lenita Airisto.

Ai Muhku?

Vierailija
4825/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun älykkyysosamäärä on 0/5. Oot aikamoinen luuseri. Et oo tainnut kouluja paljoa käydä? Luuseri mikä luuseri

Vierailija
4826/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä jo keskusteltu: miksi Zlatan Ibrahimonovic on talossa?

Naiset tykkää..isoista...

Vierailija
4827/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa poitsuille uusi mimmi.

Vierailija
4828/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa F:n ikä on suuri turn off

Vierailija
4829/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ikä mutta noille pojille liian vanha. Ainoastaan Kimi kävisi.

Vierailija
4830/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa poitsuille uusi mimmi.

Aivan liian vanha

Vierailija
4831/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ikä mutta noille pojille liian vanha. Ainoastaan Kimi kävisi.

Tuskin sitäkään samanikäinen kiinnostaa, kun on mahollisuus kuusi vuotta nuorempaan Oonaan

Vierailija
4832/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia muutenkin liikaa. Kohta puuttuu kahdelta pari.

Vierailija
4833/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa, mä olen itse törmännyt Muhkuun joskus Tinderissä ja tapailtiin hetki. Outo lukea täällä kirjoituksia Muhkun itserakkaudesta, pinnallisuudesta ja muusta, koska niitä en tunnista. Mutta: joku sitoutumiskammon tapainen hällä taitaa olla. Empimiseen ja "vika ei oo sussa vaan mussa" kaatu meidänkin tapailu"suhde". Muuten kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ja tykkää jutella niitä syvällisiä.

Eli perus pleijeri/panomies, jolla ei ole ollut mitään aikeitakaan sitoutua. Osaa sanoa just ne oikeat sanat ja naiselle menee kaikki läpi. Noita tyyppejä kyllä riittää.

Vierailija
4834/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotte, että Rosa F on liian vanha, kun tuolla on ja on ollut miehiä, jotka ovat lähes yhtä vanhoja tai vanhempia (Kimi, Mikko, Rafael). Kukaan ei sano heistä, että liian vanha. Vai pitääkö naisen olla aina alle 25?

Vierailija
4835/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanotte, että Rosa F on liian vanha, kun tuolla on ja on ollut miehiä, jotka ovat lähes yhtä vanhoja tai vanhempia (Kimi, Mikko, Rafael). Kukaan ei sano heistä, että liian vanha. Vai pitääkö naisen olla aina alle 25?

Eelikin menis kolmekybäsestä habituksen perusteella

Vierailija
4836/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko kävisi hyvinkin. Sen unohdin.

Vierailija
4837/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kun vielä tukka harvenee, niin viiskymppisestä. Ja Salli kaljuuntuu - kiitos vetyperoksidin - samaa vauhtia.

Vierailija
4838/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näissä Muhkuissa suomalaisia naisia viehättää, itse en ottaisi elätettäväksi. Oli pakko eilen katsoa, mikä Muhku. Näitähän kävelee laumoittain meidän raitilla tänä päivänä. Muhku ei halua keskustella ja parempi niin. Komeus? Onko sillä mälli ylähuulessa, näyttää hassulta. Sääli naisia ja muut miehet ikäänkuin kunnioittavat tätä muhamettilaista.

Minua ei yleensä nämä tyypit kiinnosta, mutta Muhkussa on vetovoimaa siksi, että tämä sadun prinssin näköinen henkilö puhuu täydellistä suomea ja on kulttuuriltaan (käytös, arvot, jne) suomalainen. Juuret on Bosnia-Herzegovinassa, mikä on eurooppalaisempi maa kuin lähi-idän alueet, mistä monet Muhkun näköiset tulee. Heihin ei ole mitään kiinnostusta, koska kulttuuri on niin erilainen (nainen alistettu ja uskonto vahvassa roolissa) + huono kielitaito hankaloittaa kommunikointia.

Muhku on itä-Eurooppalainen juuriltaan. Itse en lue enää satuja, mutta ei tuosta möhkäleestä saa prinssiä tekemälläkään.

Tietämättä mitään tyypin luonteesta, saisihan tuosta komean kuoren - miesmalli seuraavasti; Kirurgisesti nenänpäästä puoli senttiä pois, ylähuuleen profiilia tasapainottava implantti tai täytettä ja pohkeisiin implantit.

Luonteesta ei sitten puhutakaan mitään. Kertaköyrintään ok, kun ei tarvitse välittää mistään muusta. Toivottavasti tulevat vuodet jalostavat henkistä puolta aikuisemmaksi.

Toivon vuosien jalostavan myös sinun luonnettasi. Tuollainen ihmisen ulkonäön pilkkominen pieniin korjattaviin osasiin on äärimmäisen lapsellista. 

Vierailija
4839/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa, mä olen itse törmännyt Muhkuun joskus Tinderissä ja tapailtiin hetki. Outo lukea täällä kirjoituksia Muhkun itserakkaudesta, pinnallisuudesta ja muusta, koska niitä en tunnista. Mutta: joku sitoutumiskammon tapainen hällä taitaa olla. Empimiseen ja "vika ei oo sussa vaan mussa" kaatu meidänkin tapailu"suhde". Muuten kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ja tykkää jutella niitä syvällisiä.

Oliko teillä seksiä, saako udella?

Vierailija
4840/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta neljäkybäsestä :/

Ketju on lukittu.