Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
4841/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näissä Muhkuissa suomalaisia naisia viehättää, itse en ottaisi elätettäväksi. Oli pakko eilen katsoa, mikä Muhku. Näitähän kävelee laumoittain meidän raitilla tänä päivänä. Muhku ei halua keskustella ja parempi niin. Komeus? Onko sillä mälli ylähuulessa, näyttää hassulta. Sääli naisia ja muut miehet ikäänkuin kunnioittavat tätä muhamettilaista.

Minua ei yleensä nämä tyypit kiinnosta, mutta Muhkussa on vetovoimaa siksi, että tämä sadun prinssin näköinen henkilö puhuu täydellistä suomea ja on kulttuuriltaan (käytös, arvot, jne) suomalainen. Juuret on Bosnia-Herzegovinassa, mikä on eurooppalaisempi maa kuin lähi-idän alueet, mistä monet Muhkun näköiset tulee. Heihin ei ole mitään kiinnostusta, koska kulttuuri on niin erilainen (nainen alistettu ja uskonto vahvassa roolissa) + huono kielitaito hankaloittaa kommunikointia.

Muhku on itä-Eurooppalainen juuriltaan. Itse en lue enää satuja, mutta ei tuosta möhkäleestä saa prinssiä tekemälläkään.

Tietämättä mitään tyypin luonteesta, saisihan tuosta komean kuoren - miesmalli seuraavasti; Kirurgisesti nenänpäästä puoli senttiä pois, ylähuuleen profiilia tasapainottava implantti tai täytettä ja pohkeisiin implantit.

Luonteesta ei sitten puhutakaan mitään. Kertaköyrintään ok, kun ei tarvitse välittää mistään muusta. Toivottavasti tulevat vuodet jalostavat henkistä puolta aikuisemmaksi.

Toivon vuosien jalostavan myös sinun luonnettasi. Tuollainen ihmisen ulkonäön pilkkominen pieniin korjattaviin osasiin on äärimmäisen lapsellista. 

Paitsi jos kyseessä on Niina.584

Vierailija
4842/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa, mä olen itse törmännyt Muhkuun joskus Tinderissä ja tapailtiin hetki. Outo lukea täällä kirjoituksia Muhkun itserakkaudesta, pinnallisuudesta ja muusta, koska niitä en tunnista. Mutta: joku sitoutumiskammon tapainen hällä taitaa olla. Empimiseen ja "vika ei oo sussa vaan mussa" kaatu meidänkin tapailu"suhde". Muuten kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ja tykkää jutella niitä syvällisiä.

Oliko teillä seksiä, saako udella?

Mua kiinnostaa enemmän oliko syvällisiä keskusteluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa rasittava toi Milla.

Vierailija
4844/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantta tuli taloon.

Vierailija
4845/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, miten nuo pystyy suutelemaan heti aamulla? Mä en pysty kun henki haisee.... Pusu jees, mut ei mikään kielari, yöks. Ainoa neurootikko?

Vierailija
4846/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa, mä olen itse törmännyt Muhkuun joskus Tinderissä ja tapailtiin hetki. Outo lukea täällä kirjoituksia Muhkun itserakkaudesta, pinnallisuudesta ja muusta, koska niitä en tunnista. Mutta: joku sitoutumiskammon tapainen hällä taitaa olla. Empimiseen ja "vika ei oo sussa vaan mussa" kaatu meidänkin tapailu"suhde". Muuten kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ja tykkää jutella niitä syvällisiä.

Tämänhän tuo nainen jo viestissään kertoikin, eli oli syvällisiä.

Vierailija
4847/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!

Kimi kiinnostui!

Vierailija
4848/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ensimmäistä kertaa Love Islandia ja jeesus mikä myötähäpeä osallistujien puolesta. Noihan nolaa ja häpäisee itsensä ihan totaalisesti. Itse en kehtaisi tuollaisen jälkeen näyttää naamaani töissä.

Vierailija
4849/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona pilasi voiton häneltä ja Kimiltä! Olisivat voittaneet ilman tota Muhku-casea.

Vierailija
4850/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonan ilme, kun kuuli, että kerrankin joku on kiinnostunut Kimistä, oli näkemisen arvoinen. Kunpa Kimi olisi valittu treffeillekin.

Vierailija
4851/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin ensimmäistä kertaa Love Islandia ja jeesus mikä myötähäpeä osallistujien puolesta. Noihan nolaa ja häpäisee itsensä ihan totaalisesti. Itse en kehtaisi tuollaisen jälkeen näyttää naamaani töissä.

Ei pidä ottaa liian vakavasti. Esim. noi kaikki kisathan on ihan täysin huumorilla ja pilke silmäkulmassa tehty. Tarkotuksella menee överiks. Mun mielestä hauskaa ja leikkisää :D Pitää osata nauraa itselleen. 

Vierailija
4852/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänhän tuo nainen jo viestissään kertoikin, eli oli syvällisiä.

Mentiinköhän syvään päätyyn asti?

Vierailija
4853/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona tuli mustasukkaiseksi kun Rosa kiinnostunut Kimistä. Huolettaa varmaan sekin jos Rosa saa valita ekana ja valitsee Kimin.

Vierailija
4854/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonan ilme, kun kuuli, että kerrankin joku on kiinnostunut Kimistä, oli näkemisen arvoinen. Kunpa Kimi olisi valittu treffeillekin.

Olisin äänestänyt toisin jos olisin tiennyt että Rosa on 29 vuotta.

Vierailija
4855/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu viini maistuu tällekin Ruusulle. Naama valuu jo.

Vierailija
4856/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coffeeshop manager?😁

Vierailija
4857/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä on vain oma tunne, mut jotenki toi uus Rosa näyttää aikuiselta naiselta verrattuna muihin. Vaikea selittää, mut kantaa itseään ylpeydellä

Vierailija
4858/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Rosa oli kyllä niin herttaisen ja mukava oloinen ja näköinen nuori nainen =)

Vierailija
4859/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua et noi ei udelleet ja kärttäneet Eeliltä ja Sallilta yhdyntätietoja, toisin kuin Kimiltä ja Oonalta...

Vierailija
4860/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coffeeshop manager?😁

Coffee Shop Managerina eli kahvilapäällikkönä kannat kokonaisvaltaisen vastuun kahvilan toiminnasta, tuloksesta ja henkilöstöstä eli vastaat sekä kahvilan operatiivisesta että sen henkilöstön johtamisesta.

Kopsattu Espresso Housen sivulta =)

Ketju on lukittu.