Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Oona tuli mustasukkaiseksi kun Rosa kiinnostunut Kimistä. Huolettaa varmaan sekin jos Rosa saa valita ekana ja valitsee Kimin.
Mutta pitäähän Kimillä olla nyt mahdollisuus katsoa Rosa-kortti siinä, missä Oonalla oli mahdollisuus katsoa Muhku-kortti senkin uhalla, että Oona putoaa.
Hassua miten nuo ei kärttäneet enempää tietoja Eelin ja Sallin lemmenyöstä, toisin kuin Kimiltä ja Oonalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coffeeshop manager?😁
Coffee Shop Managerina eli kahvilapäällikkönä kannat kokonaisvaltaisen vastuun kahvilan toiminnasta, tuloksesta ja henkilöstöstä eli vastaat sekä kahvilan operatiivisesta että sen henkilöstön johtamisesta.
Kopsattu Espresso Housen sivulta =)
No wauuuuuu...
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten nuo ei kärttäneet enempää tietoja Eelin ja Sallin lemmenyöstä, toisin kuin Kimiltä ja Oonalta...
Ai se meni läpi, ei heti näkynyt niin luulin et yhdyntä - sana oli liikaa :D
Villassa kaksi naista päällikköinä.
Uudella naisella oli unohtunut tissit kotiin?
Annika Saarikko nakuna. siinäs saitte!
Onko tuo toisten petipuuhista kiinnostuminen käsikirjoitettua vai olenko muka ainoa, jota ei voisi vähemmän kiinnostaa?
Voi jee Oonan ilme,kun Rosa F mainitsi Kimin..
Vierailija kirjoitti:
Tätä en tajua ollenkaan. Miksi sviittiyön tapahtumat pitäisi kiinnostaa muita saaren asukkaita, joilla jokaisella on omat kuviot?
Kaikki saarelaiset on musta kivoja. Kiva formaatti muutenkin, kun bileissäkin ilmeisesti viinan määrä on rajallinen, ei tule ylilyöntejä. Känniörvellykset on niin nähty.
P.s. Kaduttaa kun sanoin Kreteä viisikymppiseksi friikiksi. Anteeksi! Kaunis nuori nainenhan hän on.
Joo Kimi vois nyt tehdäOonalle samat kun Oona hänelle
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo toisten petipuuhista kiinnostuminen käsikirjoitettua vai olenko muka ainoa, jota ei voisi vähemmän kiinnostaa?
Ei nuoria ihmisiä tarvitse käsikirjoittaa puhumaan petipuuhista kaveriporukassa. Muistelepas omaa nuoruuttas.
Kimillä liikkuu lantio ja patjalla kieriskelykin sujuu ketterästi
Vierailija kirjoitti:
Uudella naisella oli unohtunut tissit kotiin?
Jo toinen lauta peräjälkeen.
Ai että mä nauttisin, jos parinvalinta toteutettaisiin niin, että uusi nainen sais valita ensin ja valitsis Kimin. Sitten Muhkun pitäis valita viimeisenä ja vaihtoehtoina ois Niina, Oona ja Milla. Miettikää, Kimin pitäis tehdä valinta Oonan ja Niinan väliltä ja toinen lähtis kotiin! Kummankohan valitsis?
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nauttisin, jos parinvalinta toteutettaisiin niin, että uusi nainen sais valita ensin ja valitsis Kimin. Sitten Muhkun pitäis valita viimeisenä ja vaihtoehtoina ois Niina, Oona ja Milla. Miettikää, Kimin pitäis tehdä valinta Oonan ja Niinan väliltä ja toinen lähtis kotiin! Kummankohan valitsis?
Tarkoitin siis että MUHKUN pitäis tehdä se valinta viimeisenä ja lähettää toinen kotiin!!! Ai ai ai 😂
Vierailija kirjoitti:
Kimillä liikkuu lantio ja patjalla kieriskelykin sujuu ketterästi
Ja makkarakin tottuneesti suussa juuri sopivasta kohtaa suussa.
Seuraavaksi voisi tulla 2 asukasta kerralla
Ei kelpaa villan hidalgoille. Kimikin vitsillä heitti jotain myönteistä.