Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Rosa F näyttää kuvien perusteella hyvältä mut blääh ei taida matchia tulla Muhiksen suhteen. Niina sen kohdalta nähty.
Syvällisyys vai rehellisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa F on 29v. Liian vanha Muhkulle.
Ikä on vaan numeroita. Hänestä varmasti löytyy Muhkun kaipaamaa syvällisyyttä. Muhku kertoi julkkisihastuksekseen Beyonceen (40v).
Voitteko lopettaa jo tuon helvetin "syvällisyyttä" viljelyn? Alkaa nuppi hajoo kohta.
Syvällisyys, syvällisyyttä, syvällinen, syvällisempi, syvällisin, syvällinenkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vaan numeroita. Hänestä varmasti löytyy Muhkun kaipaamaa syvällisyyttä. Muhku kertoi julkkisihastuksekseen Beyonceen (40v).
Voitteko lopettaa jo tuon helvetin "syvällisyyttä" viljelyn? Alkaa nuppi hajoo kohta.
Tää ohjelma on syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma on syvältä.
Syvälle, syvään päätyyn, syväsukellus, syvyys, syvempi, syvällisesti, syvälti, syvältä, syvässä, syvästi, syvään, syvenemä, syvänne, syväys, syvetä, syventyä, syventää, syvyyttää, syvätä, syvähengitys, syvähaastattelu, syväluotaus
Tiedän faktana ninan olleen cheekin kanssa. Tuolle, joka jakkasi onko totta. Seurustelin cheekin sisäpiiriin kuuluvan miehen kanssa. Miten tämä kävi selville oli niin, että erään riitamme ja siitä seuranneen mieheni illanvieton jälkeen tämä nina oli yhtäkkiä ilmestynyt mieheni kavereihin facebookiin ja sitä kun ihmettelin häneltä, meni vaikeaksi ja sanoi poistavansa kyseisen naisen. Tuota episodia ennen oli jo aikaisemmin maininnut tästä ninan ja cheekin jutusta minulle. Noh hän loppujen lopuksi itse halusi poistaa tämän ninan kavereistaan ja alkoikin sitten sen jälkeen yhtäkkiä huutamaan minulle että miksi hänen täytyy cheekin lehdissäkin arvuuteltu "salattu tyttöystävä" poistaa, että mitä hänen kaverinsa jare siitä ajattelee kun hän ei saa olla kaveria cheekin nykyisen naisystävän kanssa. Noh erosimme lopulta keväällä tämän miehen väkivaltaisuuden takia, mutta meinasin saada sydärin kun tämä nina astelee villaan ja kertoo olleensa sinkku 5 vuotta. ETTÄ SE SIITÄ CHEEKIN TYTTÖYSTÄVÄSTÄ 🤣 Tajusin televisioruudun välityksellä että mieheni petti minua hänen kanssaan. Muuta syytä en keksi sille miksi valehteli ninan olevan kaverinsa jaren tyttöystävä. Luin kommentit, joissa sanottiin hänen tykkäävän tuhota suhteita ja vahvisti vaan omat epäilykset. P. S tää porukkahan vaihtelee panojaan
Vierailija kirjoitti:
Tiedän faktana ninan olleen cheekin kanssa. Tuolle, joka jakkasi onko totta. Seurustelin cheekin sisäpiiriin kuuluvan miehen kanssa. Miten tämä kävi selville oli niin, että erään riitamme ja siitä seuranneen mieheni illanvieton jälkeen tämä nina oli yhtäkkiä ilmestynyt mieheni kavereihin facebookiin ja sitä kun ihmettelin häneltä, meni vaikeaksi ja sanoi poistavansa kyseisen naisen. Tuota episodia ennen oli jo aikaisemmin maininnut tästä ninan ja cheekin jutusta minulle. Noh hän loppujen lopuksi itse halusi poistaa tämän ninan kavereistaan ja alkoikin sitten sen jälkeen yhtäkkiä huutamaan minulle että miksi hänen täytyy cheekin lehdissäkin arvuuteltu "salattu tyttöystävä" poistaa, että mitä hänen kaverinsa jare siitä ajattelee kun hän ei saa olla kaveria cheekin nykyisen naisystävän kanssa. Noh erosimme lopulta keväällä tämän miehen väkivaltaisuuden takia, mutta meinasin saada sydärin kun tämä nina astelee villaan ja kertoo olleensa sinkku 5 vuotta. ETTÄ SE SIITÄ CHEEKIN TYTTÖYSTÄVÄSTÄ 🤣 Tajusin televisioruudun välityksellä että mieheni petti minua hänen kanssaan. Muuta syytä en keksi sille miksi valehteli ninan olevan kaverinsa jaren tyttöystävä. Luin kommentit, joissa sanottiin hänen tykkäävän tuhota suhteita ja vahvisti vaan omat epäilykset. P. S tää porukkahan vaihtelee panojaan
Soita Seiskaan, saat massii.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka ottaa hoitonsa fbkaverikseen🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt selittää, miten se Muhkun henkinen kypsyys ilmenee?
Ei riitä, että sanoo olevansa syvällinen ihminen - kyllä se pitää jotenkin myös osoittaa.Millä perusteella Muhku on mielestäsi tilivelvollinen meille katsojille omista tunteistaan? Jos Niina ei ole hänen mielestään tarpeeksi syvällinen hänelle, niin sitten ei ole. Kai hänellä on oikeus olla sitä mieltä, vaikkei hän meidän katsojien mielestä olisi itsekään penaalin terävin kynä.
Miksi itse uskot sokeasti Muhkun sanomisiin? Kommentoija kysyi, miten tämän Muhkun erityinen syvällisyys välittyy katsojille?
Minulle on ihan sama, onko Muhku syvällinen vai ei, tai puhuuko hän omasta syvällisyydestään totta vai ei.
Sillä, onko kaverin syvällisyys välittynyt meille katsojille, ei ole mitään merkitystä hänen ja Niinan suhteen kannalta. Jos ei syty, ei syty.
Ei kai hänen tarvitse Niinan kanssa väkisin roikkua, koska meidän katsojien mielestä Muhku on itse pinnallinen törppö?
En ole nähnyt yhtään kommenttia, jossa sanottaisiin, että Muhkun pitää olla Niinan kanssa. Tai Oonan.
Mitä palstaa sä luet?Joku vaatii täällä "todisteita" siitä, että Muhku on oikeasti syvällinen. Miksi? Mitä väliä sillä on?
Itse Muhku on näin kertonut itsestään.
Onko sillä väliä? Ei. Muhkun kohdalla kun on aivan sama kumpi pää puhuu.
Voi hele mitä keskustelua tänään. Ryhdistäytykää jengi
Uusi Rosa 29 v eli voisiko nyt olla Mikko/Kimi, jotka kiinnostaa? Tatu ja Nico on liian junnuja varmaan, Eeli ei näe kuin Sallin tällä hetkellä. Mutta eiköhän tämä ala kilpasille Muhkusta huh hei..
Vierailija kirjoitti:
Voi hele mitä keskustelua tänään. Ryhdistäytykää jengi
On tää hauskempaa muin kuunnella S Marinin satuiluja.
Kertokaas, kun en itse muista: alkoiko Niina lämmetä Muhkulle sopivasti sen jälkeen, kun Muhku äänestettiin yleisön suosikiksi?
Muhku - sairaan komea ja kivakin, kunhan ei nyt jatka tuota sekoiluaan loputtomiin.
Niina - todella nätti silareineen ja korkeine poskipäineen, mutta silkkoa sisältä.
Oona - kiva, luonteva, rehellinen. Ihanat silmät ja hyvä perse.
Kimi - tosi kiva tyyppi, mutta pelaa ykkösdivarissa, jos muut liigassa.
Krete - viisikymppinen friikki teinien joukossa. Ihan kiva tyyppi silti.
Nico - näyttää kuristuvan kaulatatskaansa. Jutut ok.
Rosa - komea ryhti mutta liian totinen.
Salli - kiltti eloveena, ei ärsytä ketään.
Eeli - Schwarzenegger jr.
Emilia - kaikille yhtälailla kiva ja sosiaalinen, siksi pärjää.
Tatu - söpö poika intona päästyään aikuisten joukkoon leikkimään.
Mikko - viikset tai ei, ihan sama. Ehkä ihan ok jos pääsisi enemmän esille.
Milla - ulkopuolinen tarkkailija, ”lady Whistledown”.
Oliko niitä muita?
Ai niin - Veronica. Who?
Vierailija kirjoitti:
Muhamedilla alkaa rintakarvat puskee?
Ja ne ovatkin ko. herrasmiehen parasta antia. Toivottavasti ei sheivaa pois.
Hahhaa, mä olen itse törmännyt Muhkuun joskus Tinderissä ja tapailtiin hetki. Outo lukea täällä kirjoituksia Muhkun itserakkaudesta, pinnallisuudesta ja muusta, koska niitä en tunnista. Mutta: joku sitoutumiskammon tapainen hällä taitaa olla. Empimiseen ja "vika ei oo sussa vaan mussa" kaatu meidänkin tapailu"suhde". Muuten kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ja tykkää jutella niitä syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin tuolle havainnolle, että Niinan bikinialaosa näyttää vaipata. Ihan totta! Olinkin miettinyt mikä siinä rypytetyssä valkoisessa röyhelötangavirityksessä tökkii. Bimbbi näyttää liian muhkealta ja vaippaefektin vuoksihan tietty näin! :oD
Niin totta!
Naiset. Juuri tällaisia kommentoivat ne, joille ei edes löydy tarpeeksi isoja bikineitä.
Näetkö peilissä sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa, mä olen itse törmännyt Muhkuun joskus Tinderissä ja tapailtiin hetki. Outo lukea täällä kirjoituksia Muhkun itserakkaudesta, pinnallisuudesta ja muusta, koska niitä en tunnista. Mutta: joku sitoutumiskammon tapainen hällä taitaa olla. Empimiseen ja "vika ei oo sussa vaan mussa" kaatu meidänkin tapailu"suhde". Muuten kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ja tykkää jutella niitä syvällisiä.
Tapaillaan ja keskustellaan henkevii...just. Pelimiehet ei uskalla sitoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näissä Muhkuissa suomalaisia naisia viehättää, itse en ottaisi elätettäväksi. Oli pakko eilen katsoa, mikä Muhku. Näitähän kävelee laumoittain meidän raitilla tänä päivänä. Muhku ei halua keskustella ja parempi niin. Komeus? Onko sillä mälli ylähuulessa, näyttää hassulta. Sääli naisia ja muut miehet ikäänkuin kunnioittavat tätä muhamettilaista.
Minua ei yleensä nämä tyypit kiinnosta, mutta Muhkussa on vetovoimaa siksi, että tämä sadun prinssin näköinen henkilö puhuu täydellistä suomea ja on kulttuuriltaan (käytös, arvot, jne) suomalainen. Juuret on Bosnia-Herzegovinassa, mikä on eurooppalaisempi maa kuin lähi-idän alueet, mistä monet Muhkun näköiset tulee. Heihin ei ole mitään kiinnostusta, koska kulttuuri on niin erilainen (nainen alistettu ja uskonto vahvassa roolissa) + huono kielitaito hankaloittaa kommunikointia.
Muhku on itä-Eurooppalainen juuriltaan. Itse en lue enää satuja, mutta ei tuosta möhkäleestä saa prinssiä tekemälläkään.
Tietämättä mitään tyypin luonteesta, saisihan tuosta komean kuoren - miesmalli seuraavasti; Kirurgisesti nenänpäästä puoli senttiä pois, ylähuuleen profiilia tasapainottava implantti tai täytettä ja pohkeisiin implantit.
Luonteesta ei sitten puhutakaan mitään. Kertaköyrintään ok, kun ei tarvitse välittää mistään muusta. Toivottavasti tulevat vuodet jalostavat henkistä puolta aikuisemmaksi.