Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
4801/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä sanoa, että jos Muhku ei näe Niinassa syvällisyttä, se ei tarkoita että sitä ei hänessä ole, vaan sitä että Muhku ei sitä hänessä näe. Meissä jokaisessa on oma kauneutemme ja meissä on ihmisinä loputonta syvyyttä sille joka siitä on kiinnostunut. Niina, ansaitset jonkun sinulle paremman, olet arvokas, sisukas ja kaunis ihminen!

Ehkä heillä ei sitten synkkaa tarpeeksi, sehän riippuu aina kahdesta ihmisestä, ei yhdesät. Sitä, että joku asettaa itsensä toisen yläpuolelle (Muhku) on taas jo sitten eri keskustelu.

Vierailija
4802/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sssaaakeli en kestä tätä Niinan lähipiiriä joka täällä joka käänteessä on puolustamassa. Niina on itse julkisuustyrkky joten hän kyllä aikuisena tietää julkisuuden sivuvaikutukset. Siihen kuuluu se että ihmiset naureskelevat tyhmälle runolle jonka missikisoissa olet talentistasi päihtyneenä raapustanut.

Luulen että Niinasta viriää keskustelua enemmän verrattuna muihin naisiin, koska hän on aika white trash. Muut naiset kantavat itsensä paremmin ja vaikuttavat olevan sinut oman olemuksensa kanssa, eivätkä aiheuta negaatioita suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa, mä olen itse törmännyt Muhkuun joskus Tinderissä ja tapailtiin hetki. Outo lukea täällä kirjoituksia Muhkun itserakkaudesta, pinnallisuudesta ja muusta, koska niitä en tunnista. Mutta: joku sitoutumiskammon tapainen hällä taitaa olla. Empimiseen ja "vika ei oo sussa vaan mussa" kaatu meidänkin tapailu"suhde". Muuten kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ja tykkää jutella niitä syvällisiä.

Meillä töissä pari homoa ja pitävät meitä naisia kuin kukkaa kämmenellään. Olenkin sanonut,  että siinä menee pari ihanaa miestä ihan hukkaan.

Vierailija
4804/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa F on 29v. Liian vanha Muhkulle.

Ikä on vaan numeroita. Hänestä varmasti löytyy Muhkun kaipaamaa syvällisyyttä. Muhku kertoi julkkisihastuksekseen Beyonceen (40v).

Voitteko lopettaa jo tuon helvetin "syvällisyyttä" viljelyn? Alkaa nuppi hajoo kohta.

Keksi jotain syvällistä.

Vierailija
4805/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin tuolle havainnolle, että Niinan bikinialaosa näyttää vaipata. Ihan totta! Olinkin miettinyt mikä siinä rypytetyssä valkoisessa röyhelötangavirityksessä tökkii. Bimbbi näyttää liian muhkealta ja vaippaefektin vuoksihan tietty näin! :oD

Niin totta!

Naiset. Juuri tällaisia kommentoivat ne, joille ei edes löydy tarpeeksi isoja bikineitä.

Näetkö peilissä sellaisen?

Niinan bikinit näyttää vaipalta. Se, joka on tota mieltä katsokoon peiliin.

Vierailija
4806/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö ihmisille voi haluta hyvää, jos ei kuulu niiden lähipiiriin? Melkoinen maailmankuva, ja ootpa naisvihamielinen. Sekö, että julkisia henkilöitä usein haukutaan, tekee siitä moraalisesti hyväksyttyä. Vau, itse haluan elää kauniimmassa maailmassa, ja myös käyttäytyä sen mukaan. 

Vierailija
4807/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi viesti siis 4807/4811 | tyypille :)

Vierailija
4808/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, Sallilla näkyy olevan Facebook. Ei ole juuri muuta sisältöä kuin "vuosikertakuva". Ainakin yhdessä suhteessa näyttänyt kehitystä tapahtuneen, meinaan melkoiset meloonit mm riparikuvassa. Liekö treenaaminen sulattanut ne?  Salli Leppäkoski | Facebook 

Vierailija
4809/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin vähän aikaa sitten hetken töllöstä, vissiin eilistä jaksoa, missä isot miehet pillittää kuin pikkulikat, kun Markus, jonka ne on tunteneet kaksi viikkoa, joutui lähtemään villasta. Ei jumankauta tätä myötähäpeän määrää! Eihän tollasta pysty selvin päin katsomaan 😂

Vierailija
4810/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija1234567890 kirjoitti:

Ylempi viesti siis 4807/4811 | tyypille :)

Ehkä sitä hyvää ei kannata alkaa kaivelemaan sieltä, missä sitä ei ole. Rehellisyys on suurempi teko kuin tyhjä kehuminen.

Vierailija
4811/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku-sairaan ällöttävä hahmo. Pi***haukka.

Niina- perustyrkky.

Oona- hyvää vauhtia tukevoitumssa. Kiva luonne.

Kimi- vanhan torimyyjän näkönen. Hauska.

Krete- esittää suolasta ämmää.

Nico- liian fiksu tuonne.

Rosa- pönäkkä tuleva kultamitalisti omasta mielestään.

Salli- hihittävä pikkutyttö.

Eeli- tasapainoton jollain tapaa. Yrittää liikaa.

Vierailija
4812/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ois tullu markukselle sopiva misu.

Vierailija
4813/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi:

Niina: on tullut elämässään satutetuksi monia kertoja ja pelkää päästää ihmisiä lähelle. Sisimmältään kiltti ja hyväsydäminen ihminen. On viehtynyt pahoihin poikiin. Alussa Muhku ei kiinnostanut, koska vaikutti liian herrasmieheltä. Muhku alkoi kiinnostaa vasta, kun hänestä tuli "paha poika" vibat. Nyt on kiinnostunut Muhkusta oikeasti.

Muhku: arvostaa naisessa älykkyyttä, tasapainoisuutta ja kauneutta. Muhkulla meni fiilis Niinan alkusekoilujen takia ja ehti sulkea Niina kortin mielessään. Muhkun on ollut vaikea antaa Niinalle uutta mahdollisuutta, koska pelkää Niinan taas ahdistuvan, jos heittäytyy juttuun. Muhku yrittää lopulta suojella itseään. Ei uskalla enää heittäytyä juttuun ja yrittää selittää asiaa "syvällisyyden puutteella", mikä ei ole lopulta oikea syy Muhkun perääntymiseen.

Oona: Kimi ei ole oikeasti Oonan miesmakua, mutta ihan ok jätkä, jonka kaa voi viettää aikaa. Oona ois lähteny Muhku juttuun ihan täysiä, jos ois saanut mahdollisuuden.

Kimi: Kimillä on oikeasti tunteita ja fiiliksiä Oonaa kohtaan. Kimi on syvimmiltään äärimmäisen empaattinen, toiset huomioon ottava, tunneälykäs ja fiksu mies. Ymmärtää et Oona ei oo ihan täysillä jutussa mukana ja se saa vähän miehen mieltä matalaksi.

Rosa: syvimmiltään fiksu ja mukava nainen, mutta teeveessä on vaikea heittäytyä. Näkee Mikossa aidosti potentiaalia.

Mikko: Rosa on saaren naisista kiinnostavin, mutta ei oo aidosti kiinnostunut kenestäkään. Rosan salaperäisyys viehättää. Haluaisi ehkä salaa Kreten pariksi, mutta ei viitsi vaihtaa pariaan.

Salli: rento, kepeä, positiivinen ihminen. Aitoja tunteita ja fiiliksiä Eeliä kohtaan. Voittajapari ainesta.

Eeli: Aidosti tosi innoissaan ja fiiliksissä Sallista. Symppis, herkkä, toiset huomioon ottava mies. Keskittyy yhteen naiseen kerralla 100%.

Krete: on tullut elämässään monesti satutetuksi, taustalla ehkä jotain traumoja. Ei oo ihan tasapainossa itsensä kanssa. Kovan ulkokuoren alla ihminen, joka pelkää tulla satutetuksi. Ei uskalla päästää ihmisiä lähelleen. Nico kiinnostaisi, jos Nico näyttäisi olevan aidosti kiinnostunut Kretestä.

Nico: ei oo kiinnostunut kenestäkään saarella. Nicolla on paljon vientiä saaren ulkopuolella. On tullut saarelle vain julkisuuden ja kokemuksen vuoksi. Ei etsi aidosti rakkautta.

Milla: kokee itsensä ulkopuoliseksi ja erilaiseksi kuin muut. Aito, pirskahteleva, hyväsydäminen ihminen. Ei aina ymmärrä, millainen käytös on sosiaalisesti korrektia, mutta ei tee sitä pahalla. Haluaisi olla kaikkien kaveri. Joku mies ehkä kiinnostaa, mutta ei uskalla näyttää kiinnostustaan, koska huomaa et miehiä ei kiinnosta. Hieman surullinen kohtalostaan saarella.

Vierailija
4814/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin tuolle havainnolle, että Niinan bikinialaosa näyttää vaipata. Ihan totta! Olinkin miettinyt mikä siinä rypytetyssä valkoisessa röyhelötangavirityksessä tökkii. Bimbbi näyttää liian muhkealta ja vaippaefektin vuoksihan tietty näin! :oD

Niin totta!

Naiset. Juuri tällaisia kommentoivat ne, joille ei edes löydy tarpeeksi isoja bikineitä.

No mut nehän näyttää. Oli oikein osuva huomio. Ehkä ne on menkkabikinit?!?

Vierailija
4815/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän faktana ninan olleen cheekin kanssa. Tuolle, joka jakkasi onko totta. Seurustelin cheekin sisäpiiriin kuuluvan miehen kanssa. Miten tämä kävi selville oli niin, että erään riitamme ja siitä seuranneen mieheni illanvieton jälkeen tämä nina oli yhtäkkiä ilmestynyt mieheni kavereihin facebookiin ja sitä kun ihmettelin häneltä, meni vaikeaksi ja sanoi poistavansa kyseisen naisen. Tuota episodia ennen oli jo aikaisemmin maininnut tästä ninan ja cheekin jutusta minulle. Noh hän loppujen lopuksi itse halusi poistaa tämän ninan kavereistaan ja alkoikin sitten sen jälkeen yhtäkkiä huutamaan minulle että miksi hänen täytyy cheekin lehdissäkin arvuuteltu "salattu tyttöystävä" poistaa, että mitä hänen kaverinsa jare siitä ajattelee kun hän ei saa olla kaveria cheekin nykyisen naisystävän kanssa. Noh erosimme lopulta keväällä tämän miehen väkivaltaisuuden takia, mutta meinasin saada sydärin kun tämä nina astelee villaan ja kertoo olleensa sinkku 5 vuotta. ETTÄ SE SIITÄ CHEEKIN TYTTÖYSTÄVÄSTÄ 🤣 Tajusin televisioruudun välityksellä että mieheni petti minua hänen kanssaan. Muuta syytä en keksi sille miksi valehteli ninan olevan kaverinsa jaren tyttöystävä. Luin kommentit, joissa sanottiin hänen tykkäävän tuhota suhteita ja vahvisti vaan omat epäilykset. P. S tää porukkahan vaihtelee panojaan

Sun ukkos oli suhteessa kanssasi. Miksi ruoho oli vihreempää aidan toisella puolella?2

Vierailija
4816/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta!

No mut nehän näyttää. Oli oikein osuva huomio. Ehkä ne on menkkabikinit?!?

Itelläs on tenabikinit😂

Vierailija
4817/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhkun naisen pitää siis olla poikkeuksellisen kaunis ja syvällinen. Mitäköhän muita toiveita on, esim. ammatin suhteen? Riittääkö että on korkeakoulutettu vai pitääkö olla rikas ja johtavassa asemassa jo parikymppisenä? Ja tärkein kysymys: mitä Muhku meinaa antaa vastineeksi tälle täydelliselle naiselle, muuta kuin noin kasipuolen ulkonäkönsä?

TÄMÄ!

Vierailija
4818/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sovin ikäni puolesta kaikille äidiksi, mutta  omat lapset samanikäisiä, niin jonkinlainen kosketuspinta on tuon ikäisiin. Ja on tämä nykyinen tapailukulttuuri kyllä aivan outoa. On lähdetty  ohjelmaan etsimään rakkautta ja kun ei tunteet syty heti, niin seuraava kiitos! Siviilissä voidaan kyllä hypätä sänkyyn yhden illan baarituttavuuden kanssa (ei aina ees nimestä tietoa) ja aamulla se on adios. Mutta nyt kuin ois aikaa tutustua rauhassa niin ei sekään sovi. Ja koko ajan odotetaan, että jospa seuraava tulija olis minusta kiinnostunut. 

Ja olen varmaan tosi kukkahattu-täti, mutta miksi ihmeessä nykyään voidaan kuukausia tapailla, jopa useampaa yhtaikaa. Onko kaikki muka niin sitoutumiskammosia, vai onko se vain, että jossain on varmasti parempi ja sitten 35-40 vuotiaana huomataan, että juna meni jo. 

Eihän tapailu ole sitoutumista😁

Mä ymmärrän tapailun, jos siihen ei kuulu seksi. Sitä en tajua, et ollaan peräiltoina eri tyypin kanssa ensin drinksuilla ja sit bylsimään.

Mitä toisten ihmisten sexlife sua liikuttaa?

Ei liikutakaan, sanoin vain että mä en ymmärrä tuollaista =) Kun nyt tässä juteltiin tapailusta, sitoutumisesta ym.

Mistä kuvittelet, että tapailuun kuuluu seksi? Oletko koskaan edes tapaillu ketään?

Kuule mä olen jo niin vanha, et tapailu-kulttuuri oli aika eri silloin :D

Olen käsittänyt, et nykyisin pompataan heti sänkyyn. Mut voin olla väärässäkin. Ei toki koskaan ikinä kaikki tietenkään toimi noin.

Mites työpaikkojen legendaariset pikkujoulut esim. vieläköhän sellaisia harrastetaan joissa hässittiin joka nurkassa varattujen ja vapaiden kanssa?

Pikkujouluja ei enää järjestetä. Jos, niin nehän ainut aika vuodesta jolloin voi sekoilla huolella ilman seuraamuksia.

Vierailija
4819/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä jo keskusteltu: miksi Zlatan Ibrahimonovic on talossa?

Vierailija
4820/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan pulskistuu saarella. Miksi eivät urheile?

Ketju on lukittu.