Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
4741/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt selittää, miten se Muhkun henkinen kypsyys ilmenee?

Ei riitä, että sanoo olevansa syvällinen ihminen - kyllä se pitää jotenkin myös osoittaa.

Millä perusteella Muhku on mielestäsi tilivelvollinen meille katsojille omista tunteistaan? Jos Niina ei ole hänen mielestään tarpeeksi syvällinen hänelle, niin sitten ei ole. Kai hänellä on oikeus olla sitä mieltä, vaikkei hän meidän katsojien mielestä olisi itsekään penaalin terävin kynä.

Miksi itse uskot sokeasti Muhkun sanomisiin? Kommentoija kysyi, miten tämän Muhkun erityinen syvällisyys välittyy katsojille?

Minulle on ihan sama, onko Muhku syvällinen vai ei, tai puhuuko hän omasta syvällisyydestään totta vai ei.

Sillä, onko kaverin syvällisyys välittynyt meille katsojille, ei ole mitään merkitystä hänen ja Niinan suhteen kannalta. Jos ei syty, ei syty.

Ei kai hänen tarvitse Niinan kanssa väkisin roikkua, koska meidän katsojien mielestä Muhku on itse pinnallinen törppö?

En ole nähnyt yhtään kommenttia, jossa sanottaisiin, että Muhkun pitää olla Niinan kanssa. Tai Oonan.

Mitä palstaa sä luet?

Joku vaatii täällä "todisteita" siitä, että Muhku on oikeasti syvällinen. Miksi? Mitä väliä sillä on?

Ei mitään. Evvk kyseinen hahmo.

Vierailija
4742/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness Rosa ulos saarelta. Se ei taida puhua lainkaan. Mikkoakin näytetään enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Rosa. Mitä mieltä olette näiden suhteesta?

Tylsä pari. Rosa ollut alusta asti paikalla, mut en tiedä oikeastaan hänestä mitään. Nyt muka näyttelevät olevansa kiinnostuneita toisista.

Vierailija
4744/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt selittää, miten se Muhkun henkinen kypsyys ilmenee?

Ei riitä, että sanoo olevansa syvällinen ihminen - kyllä se pitää jotenkin myös osoittaa.

Millä perusteella Muhku on mielestäsi tilivelvollinen meille katsojille omista tunteistaan? Jos Niina ei ole hänen mielestään tarpeeksi syvällinen hänelle, niin sitten ei ole. Kai hänellä on oikeus olla sitä mieltä, vaikkei hän meidän katsojien mielestä olisi itsekään penaalin terävin kynä.

Miksi itse uskot sokeasti Muhkun sanomisiin? Kommentoija kysyi, miten tämän Muhkun erityinen syvällisyys välittyy katsojille?

Minulle on ihan sama, onko Muhku syvällinen vai ei, tai puhuuko hän omasta syvällisyydestään totta vai ei.

Sillä, onko kaverin syvällisyys välittynyt meille katsojille, ei ole mitään merkitystä hänen ja Niinan suhteen kannalta. Jos ei syty, ei syty.

Ei kai hänen tarvitse Niinan kanssa väkisin roikkua, koska meidän katsojien mielestä Muhku on itse pinnallinen törppö?

En ole nähnyt yhtään kommenttia, jossa sanottaisiin, että Muhkun pitää olla Niinan kanssa. Tai Oonan.

Mitä palstaa sä luet?

Eikö sabluunaan kuulu kaikenlaista, Muhkuhan lentää ulos jos vaan loikoo altaalla ja odottaa että eteen tuodaan aina uusi syvällinen huippukaunotar. Ehkä juuri siksi tekee kipeää, Muhku selvästi tahtoo loikoilla altaalla, odottaa että aina uusi neitsyt tulee leyhyttelemään hien pois. Mielellään ehkä jopa seitsemän samaan aikaan.

Vierailija
4745/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete. Pidän hänestä, mutta nyt alkaa tuntumaan että saari ei ole hänelle. Heillä oli Nicon kanssa hyvä keskustelu eilen, mutta sitten Kreten piti päättää sinuna pelkäisin. Yritti varmaan kertoa, että ymmärtää olevansa hankala ja ettei ihmettele jos Nico pelkäisi lähestyä. Nyt jäi vähän tyly kuva.

Krete voisi itsekin lähestyä eikä odottaa aina että Nico lähestyy. Jos ei kiinnosta niin sitten miksi oli onnellinen että sai jäädä jos ei halua ketään tuolla. Tuntuu että Kreten olisi hyvä käydä terapeutilla puhumussa traumojaan, koska nyt vain ajaa kaikki, hyvät tyypit, pois luotaan koska pelkää.

Vierailija
4746/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala olla mitään mieltä.

Taitaa olla aivan tavispari tai no Rosa on liian ujo ja tietoinen kameroista se näkyy noissa jäykissä asennoissa ja ujous muiden tyttöjen myötäilyissä.

Mikko paljastui komistukseksi tyhmistä viiksistä luovuttuaan. Hänestä etenkään ei tiedä mitään siellä koittaa huhkia toisten mukana.

Umpitylsät Muhamed ja Niina tauolle siitä. Kumpikaan ei ymmärrä toistaan, koska kumpikin puhuu ja ajattelee vaan itseään ja omaa edistymistään.

Muodon vuoksi latelevat sanoja peräkkäin.

Milla olisi ihan reipas tyttö, mut jäänyt taustalle. Pojatkin kuuntelevat enemmänkin toisiaan miettiessään kenen kanssa "kannattaisi" olla. Muutenkin tuotanto puskee kavereita olemaan "mielenkiintoisia" ja antamaan h fiboja.

Niin päälleliimattua.

Oonaa ei tuo ukkokimi kiinnostele, kunhan nyt yrittää pitää itseään framilla.

Vierailija
4747/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä pari. Rosa ollut alusta asti paikalla, mut en tiedä oikeastaan hänestä mitään. Nyt muka näyttelevät olevansa kiinnostuneita toisista.

Mä kyllä uskon että heillä olisi kiinnostusta, mutta Rosa ei taida halua olla julkisuudessa eikä kameroiden edessä. Oliko se Rosa joka koitti uimalelulla peitellä suudelmaa Mikon kanssa. En ymmärrä miksi Rosa haluaa olla tuolla.

Vierailija
4748/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivoisin että Mikko jäisi ja Rosa lähtisi. Mikko ei ole hiljainen nyssykkä ja on kyllä vaarassa Rosan kanssa. Rosa on vaan liian hiljainen.

Mikko sanoi että tykkää siitä ettei Rosa roiku koko ajan kiinni mutta miettisi sitä kuinka vähän saivat ääniä. Rosaa ja Mikkoa yhdistää treeni eikä mikään muu.

Vierailija
4749/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete. Pelkäätsä mua?

Nico. E e en 😨

Krete: Mä pelkäisin.

Vierailija
4750/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete haluaa antaa sellaista wannabe kohtalokkaan naisen vaikutelmaa ja se ehkä vetoaa wannabe mielenkiintoiseksi (ikuisiksi ajoiksi) itsensä naamioinutta nuorta Nicoa.

Purkkaa koko pariskunta. Kunhan nyt vetävät tuota roolia.

Vierailija
4751/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla 2 ylimääräistä naista niin miten noi valinnat menee kun naisten vuoro valita.

Pitäisi tulla uusia miehiä sillä eihän parinvalinta muuten onnistu.

Miehet voisi valita ja kaksi naista pois talosta.

Vierailija
4752/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Kreteä ja Nicoa mutta uudestaan en sitä tee. Jossain vaiheessa on heidänkin löydettävä jotain tai muuten lähdettävä kotiin.

Ehkä tuolla talossa on vaan kiva lomailla niin moni ei halua lähteä kotiin.

On aurinkoa, uimista ja ruuatkin saa ilmaiseksi.

Vierailija
4753/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saarelaisia täytyy puolustaa etteipä tuonne ole edes tulijoita joista valita. Pudotuksiakin olisi enemmän sitten. En ymmärrä miksi ohjelmaa tehdään kun osallistujia ei ole tähän formaattiin.

Vierailija
4754/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että heidän jutustaan voi oikeasti kehittyäkin jotain, mutta kovin hyvää viihdettä kotikatsomoihin siitä ei saa. Molemmat vähän liian tasaisen oloisia ihmisiä siihen.

Vierailija
4755/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vähän surku Niinaa. Syyllistää itseään Muhkun ja hänen suhteen pilalle menemisestä, koska alussa "sekoili". Ei tuollainen ole ihmissuhteiden alussa niin ihmeellistä, kun alkaa kiintymään, sitähän pelottaa. Been there.

Sitten kun Muhku menee testaamaan toista naista "jotta voi tarjota vertailukokemuksen Kimiin" Niinaa alkaa ahdistaa, no ylläri. Niinan ikävät tunteet täysin oikeutettuja, mutta Muhku manipuloi Niinaa, että hän taas alkaa syyllistää itseään. Niina jos itsekin syyllistä itseään kertomalla kameroille, että hänessä ei ole syvällisyyttä niinkuin Muhkussa. 

Muhkulla kuten kellä tahansa muulla on toki oikeus olla sellaisen kanssa kuin haluaa, mutta nyt hän ei sitä tee, vaan roikottaa Niinaa, SAMALLA kun kertoo miten Niina ei riitä. Toi on kiusaamista. Tässä suhteessa on edellytykset siihen, että mitä tahansa Muhku tekee, Niina antaa anteeksi ja syyllistää kaiken lisäski itseään. 

Juokse Niina!

Vierailija
4756/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saarelaisia täytyy puolustaa etteipä tuonne ole edes tulijoita joista valita. Pudotuksiakin olisi enemmän sitten. En ymmärrä miksi ohjelmaa tehdään kun osallistujia ei ole tähän formaattiin.

Tuolla vapaina Milla,Nico ja Krete. Voi olla ettei monia kiinnosta. Ei noi vakiintuneet enää vaihda paria.

Vierailija
4757/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon että heillä olisi kiinnostusta, mutta Rosa ei taida halua olla julkisuudessa eikä kameroiden edessä. Oliko se Rosa joka koitti uimalelulla peitellä suudelmaa Mikon kanssa. En ymmärrä miksi Rosa haluaa olla tuolla.

Biksufitneksessä ei pärjää ujot. Ohjelmassa nähdyn perusteella jäykkä ja harkitsee jokaisen sanan minkä suustaan päästää.

Vierailija
4758/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän first lookista tuli hyvä mieli 😊 tuo katse, jolla Mikko katsoi Rosaa 😍 luulen et seuraavaksi miehet valitsee ja 2 naista lähtee. Luulen et uus nainen saa valita ensin ja valitsee Muhkun. Eli arvelen et Milla ja Niina lähtee seuraavassa pudotuksessa.

Vierailija
4759/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän first lookista tuli hyvä mieli 😊 tuo katse, jolla Mikko katsoi Rosaa 😍 luulen et seuraavaksi miehet valitsee ja 2 naista lähtee. Luulen et uus nainen saa valita ensin ja valitsee Muhkun. Eli arvelen et Milla ja Niina lähtee seuraavassa pudotuksessa.

Eikö miehet valinnu viimeks?

Vierailija
4760/12627 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon et Niina lähtee seuraavassa pudotuksessa ihan vaan Niinan itsensä takia. Tekee pahaa katsoa Niina raukkaa, kun ei tiedä mitä Muhku puhuu selän takana. Musta Muhku on puhunu Niinasta todella halventavaan sävyyn. Voin vaan kuvitella miten pahalta Niinasta tuntuu kun katsoa jaksoja jälkikäteen 😭 Muhkun heitot on ollu aivan järkyttäviä ja ala-arvoisia.

Ketju on lukittu.