Iholla- Eskon vaimon julkisuushakuisuus
Laittoiko kukan muu merkille, että tämä Karoliina oli aina mukana kun Eskoa kuvattiin?
Eskon osuus ei siis lainkaan omien ajatusten pohdintaa, kuten muilla miehillä vaan jokin omituinen pariskunta-show.
Lisäksi blogissaan tämä Karoliina on hehkuttanut Iholla-sarjaa monesti.
Taitaa luulla, että sarjaa tehdään hänestä. Ärsyttävä yli- ikäinen pissis.
Kommentit (188)
HOHOIJAA AIKUISET IHMISET!!! TE, jotka arvostelette muiden elämää ja tuomitsette ihmiset alle kymmenen minuutin perusteella niin teillä ei taida omassa elämässä olla kaikki hyvin. Voin kuvitella teidät pahimmat arvostelijat, jotka olette kotiin jämähtäneitä parin lapsen äitejä, jotka pukeudutte verkkareihin ja kulahtaneeseen paitaan, joilla kertynyt muutama kymmen kilo vyötärön ympärille ylimääräistä ja olette lopen kyllästyneitä omaan elämään eikä teillä vain yksinkertaisesti ole OMAA ELÄMÄÄ!! Myöntäkää pois, olette vain kateellisia näitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat teitä kauniimpia, menestyneempiä, rakastuneempia ja jotka ovat rohkeita ja uskaltavat tuoda oman yksityiselämän julkiseksi. Ja siis aivan älytöntä puida onko jossakin blogi tekstissä kirjoitusvirheitä vai ei!!! Hei halooo ketä kiinnostaa!! Paitsi tietty niitä keillä ei ole omassa elämässä mitään muuta sisältöä kuin etsiä muiden elämästä virheitä. Täytyy sanoa, että kyseisen pariskunnan elämä vaikuttaa aika täydelliseltä, jos suurin ongelma on se, että blogissa on kirjoitusvirhe! Pikku hiljaa voisitte mennä itseenne ja laittaa ensiksi oman elämän kuntoon. Helppohan se on muita arvostella kun ei tarvi omaa tylsää elämää tuoda julki. Toisten onni ei ole teiltä mitään pois, joten ei kannata kateellisena muita haukkua vaan miettiä mitä itse voisi elämässä paremmin tehdä!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:55"]
Eiköhän Esko ole valittu sarjaan juuri siksi, että hän havainnollistaa vaimonsa ja lapsensa kanssa onnellista perhe elämää? Mua ei ainakaan haittaa se, että K puhuu kameralle siinä missä Eskokin. Päinvastoin ihanaa kattella kun toisilla menee noin hyvin! Taitaa nyt vaan kateellisia harmittaa kun nainen on upea :)
[/quote]
Meneekö niillä erityisen hyvin? Meillä taitaa mennä paremmin kuin luulinkaan...
HIUKAN ärsyttävä akka!
Todella raivostuttava! Kui joku jaksaa tollasta edes katsoa TAI KUUNNELLA!!
Jatkuvaa kitinää AIKUISELLE MIEHELLE?!
Todella pettymys tähän pariskuntaan! Tai tohon että toi ämmä kuvaa ja on äänessä enemmän kun kuka oikeasti pitäs olla!
LUOJANKIITOS toi ämmä ei syö mun ruokapöydässä!!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:55"]
Eiköhän Esko ole valittu sarjaan juuri siksi, että hän havainnollistaa vaimonsa ja lapsensa kanssa onnellista perhe elämää? Mua ei ainakaan haittaa se, että K puhuu kameralle siinä missä Eskokin. Päinvastoin ihanaa kattella kun toisilla menee noin hyvin! Taitaa nyt vaan kateellisia harmittaa kun nainen on upea :)
[/quote]
Niin tai sitten se vaan on ärsyttävä?
Onko Eskosta edelleenkään ollut klippiä jossa olisi ollut yksin?
En ole jokaista jaksoa ehtinyt nähdä..
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:36"]
Onko Eskosta edelleenkään ollut klippiä jossa olisi ollut yksin?
En ole jokaista jaksoa ehtinyt nähdä..
[/quote]
ehkä yksi on ollut
En minäkään pidä keskustelun tasosta, mutta en kyllä liiemmin siitäkään, että aina syytetään kateudesta. Sen taakse on helppo suojautua ja asettaa itsensä kritiikin yläpuolelle, sen sijaan, että pohtisi kritiikkiä ja antaisi sen hyvällä tavalla kasvattaa. On totta, että monet kommentaista on kuonaa, mutta joukossa on mun mielestä ihan asiallistakin kriittistä palautetta.
Kannattaisi kirjoittaa vain asioita jotka voisi sanoa päin naamaakin...
karkki bongattu tanssii tähtien kanssa ohjelman yleistöstä
Aika pinnallista ajattelua jos pitää juurikin noin 'todistella' rakkauttaan muille. Itse kunnioitan niitä pareja enemmän joiden ei tarvitse tätä todistelua tehdä sitoutuakseen toisiinsa. Avioeroluvut kertovat samaa
Ei ne ole mitenkään hipster, aika juntahtavia suorastaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:48"]
Eli samoin kuin se nordingin pässi? Roikkui sinä vieressä kiroilemassa koko ajan.
[/quote]
nordinkin bloggaa kaksplussa missä karoliina ennen bloggasi..
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:52"]
Edes kihloissa? Onko se joku meriitti? Lapsi on suurempi sitoutumus, kuin sormus..
[/quote]
Lapsen voi hankkia ilman parisuhdettakin, mutta aika harvat hankkivat yksin itselleen vihki- tai kihlasormusta.
Paitsi yksi bloggaaja, mutta hänkään ei käyttänyt itselleen ostamaansa tiffany-sormusta ennen, kuin meni oikeasti kihloihin.
Tässä ote blogista, ilmeisesti kaikki ovat täynnä kysymyksiä? Lisäksi jotain suurta muutosta elämään ohjelma ilmeisesti tuo, tai sitten ei. Blogi löytyy hakusanoilla iholla esko blogi.
Huomenna se sitten alkaa. Iholla. Ja ympäristömme on täynnä kysymyksiä. Me Eskon kanssa puolestaan olemme jo ohittaneet kysely- ja kyseenalaistamisvaiheen. Olo on tyyni.
Kuvatessa – silloin kun projekti oli vielä salaista – ajatus tästä ajasta, että ohjelma oikeasti alkaa pyöriä, tuntui hirveän jännittävälle, pelottavalle ja jopa epätodelliselle. Aivan kuin elämä jotenkin kauheasti muuttuisi ja elo alkaisi pyöriä vain yhden telkkariohjelman ympärillä.
Nyt kun tässä hetkessä, yhden yön päässä sarjan alkamisesta seisoo, olo on niin normaali ja rauhallinen, että oikein itseäkin kummastuttaa. Ympärillä suhisee ja kyllähän Esko saa haastattelupyyntöjä ja kutsuja erilaisiin tapahtumiin, muttei mikään todellakaan tunnu muuttuneen. Aivan valtava helpotus!
Joku voisi sanoa, että tyyneytemme johtuu siitä, ettemme tiedä, mihin olemme ryhtyneet. Itse taas uskon siihen, että etäisyys kuvaushetken ja tv-näytön välillä on sellainen, että asiat on ehtinyt päässään jo monta kertaa kelata ja käsitellä. Niin ja se sarja ja ne tekijät: Jos homma on toteutettu laadulla, sydämellä ja niin mahtavalla tekijäkaartilla, ei meillä voi olla mitään pelättävää.
Kuvissa Iholla-tekijätiimin jäseniä ympäri Suomea. Näin intona me kaikki ollaan bongailtu tämän telkkusyksyn kovimman jutun mainoksia!
-Karoliina-
Minua ei häiritse, ihan hyvä, ettei ihan vaan pelkkiä miehiä koko ajan. Esim. se tanssijatyyppi on aika tylsä, kun on niin totinen ja vaan sitä kumia paistelee, venyttelee ja kanniskelee treenikamojaan julkisissa kulkuvälineissä.