Iholla- Eskon vaimon julkisuushakuisuus
Laittoiko kukan muu merkille, että tämä Karoliina oli aina mukana kun Eskoa kuvattiin?
Eskon osuus ei siis lainkaan omien ajatusten pohdintaa, kuten muilla miehillä vaan jokin omituinen pariskunta-show.
Lisäksi blogissaan tämä Karoliina on hehkuttanut Iholla-sarjaa monesti.
Taitaa luulla, että sarjaa tehdään hänestä. Ärsyttävä yli- ikäinen pissis.
Kommentit (188)
Tää keskustelu poistuu n-y-t. NYT!
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:17"]Karoliina on hysteerisen huolehtivainen lapsensa suhteen. En ole katsonut sarjaa, kuullut vain juttuja tutun tutulta.
[/quote]
Kuka ei olisi?
[/quote]
Ja lisään vielä että tutun tuttu kuulostaa erittäin luotettavalta lähteeltä:D
[/quote]
No tämän tietää vaikka kuka Lahdessa koska puhui siitä ympäriinsä. Otti 2-vuotiaan lapsen pois päiväkodista ensimmäisen päivän jälkeen koska olivat antaneet lapselle kokonaisen leivän palan. Lapsi oli aiemmin saanut vain sormenpään kokoisia paloja ja olisi äidin mielestä voinut tukehtua suurempaan.
[/quote]
Ja taustoja asiaan tietää kuka? Siis siihen,että miksi tämä leipä aiheutti nämä operaatiot? Ei tainnut olla ylihuolehtivaisuutta. Tarkastakaa faktat. T. Lahtelainen
Ihan irti kaikesta ja ekan sivun juttuihin, "ei kihloissa tai naimisissa on sitoutumattomuutta", AHA. Siis jos mä en halua mun miehen kanssa naimisiin, mut asutaan yhdessä, ja lapsiakin on tulossa, niin ei vaan jotenki olla sitoutuneita ja oikeesti yhdessä jos ei laiteta rautaa sormeen ja käyä maistraatissa? Mun mielestä nämä edellä mainitut on nimittäin uskontokeskeisiä höpöhöpöjuttuja.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:39"]Ihan irti kaikesta ja ekan sivun juttuihin, "ei kihloissa tai naimisissa on sitoutumattomuutta", AHA. Siis jos mä en halua mun miehen kanssa naimisiin, mut asutaan yhdessä, ja lapsiakin on tulossa, niin ei vaan jotenki olla sitoutuneita ja oikeesti yhdessä jos ei laiteta rautaa sormeen ja käyä maistraatissa? Mun mielestä nämä edellä mainitut on nimittäin uskontokeskeisiä höpöhöpöjuttuja.
[/quote]
NÄINPÄ! Ihanaa et jollakin täällä äo on suurempi kun oma kengännumero
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:42"]
Äänestä voin olla samaa mieltä mutta muusta kyllä en. Kukaan äikänope ei kirjota virheetöntä tekstiä.Edes te,vaikka 'elämänkoulun' lapsenkasvattajia,äikänopeja,iholla kuvaajia/tuottajia ja kuninkaita tunnutte olevan.Jos noin ärsyttää niin vaihtakaa kanavaa.
[/quote]
Äikänopelta voi vaatia enemmän kuin joltain muoti-bloggaajalta. Kyse on ihan perustason pilkkuvirheistä, kaksoispisteen suhteen tapahtuu virheitä itse kullakin. Blogin teksti on rakenteeltaan ja sisällöltään niin yksinkertaista, että virheisiin tulee kiinnittäneeksi huomiota. Kyse ei ole 'elämänkoulusta' vaan oppineisuudesta. Mahdatko ymmärtää mitä sillä tarkoitan?
Löytyykö näitä jaksoja vielä jostain. Karoliina mainitsi blogissaan iholla farssin, muttei avaa asiaa enempää. Haluisin nähdä jaksoja.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:17"]Karoliina on hysteerisen huolehtivainen lapsensa suhteen. En ole katsonut sarjaa, kuullut vain juttuja tutun tutulta.
[/quote]
Kuka ei olisi?
[/quote]
Ja lisään vielä että tutun tuttu kuulostaa erittäin luotettavalta lähteeltä:D
[/quote]
No tämän tietää vaikka kuka Lahdessa koska puhui siitä ympäriinsä. Otti 2-vuotiaan lapsen pois päiväkodista ensimmäisen päivän jälkeen koska olivat antaneet lapselle kokonaisen leivän palan. Lapsi oli aiemmin saanut vain sormenpään kokoisia paloja ja olisi äidin mielestä voinut tukehtua suurempaan.