Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko facebookissa, jos et,miksi?

Vierailija
29.07.2014 |

Itse en ole, perustelut; en tykkää lueskella muiden turhanpäiväisiä "seiniä" ja katsella kuvia turhista asioista, en halua tulla riippuvaiseksi, enkä halua kaveripyyntöjä tuntemattomilta "serkun ystävän mummon veljen kissalta"

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo. Oon ope ja en halua vastaanottaa kaveripyyntöjä oppilailtani...

Ei mutoinkan kiinnosta äivittää diibadaabaa. Sen sijaan bloggailen.

Vierailija
2/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös samoja syitä kun ap:llä, ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Hyvin harvan ihmisen kuulumiset mua oikeasti kiinnostaa, ja niiden kanssa haluan jutella ihan oikeasti. Sama kuvien kanssa.

Vierailija
4/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, kokolailla samat syyt kuin ap jo mainitsi. Jos minulle on asiaa niin puhelimella minuun saa yhteyden oikein hyvin.

Vierailija
5/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. EVVK.

Vierailija
6/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen facebookissa koska se on kätevä tapa olla yhteyksissä ihmisiin ja jakaa valokuvia :) En kuvia lukuunottamatta juurikaan päivittele

Vierailija
7/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun ei vaan kiinnosta

Vierailija
8/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraa

T.13v poika

Vierailija
9/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt touhua eli en ole

Vierailija
10/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, työni vuoksi pitää välttää moisia idioottimaisuuksia

Vierailija
11/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä mene. Syy: haluan säilyttää yksityisyyteni, kone valvoo liikaa.

Vierailija
12/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen enkä ikinä eroa siitä. Siellä saa niin helposti hoidettua asioita, ostettua halvalla jotain jopa saman päivän aikana, myytyä omia tavaroita, saada älyttömästi tietoa ja tukea eri aiheisistä ryhmistä, ruokavalioon, lapsiin, tavaroihin, sisustamiseen ym liittyviä. Saa tietoa oman kunnan jutuista suljetuissa ryhmissä ja apua ja neuvoja, ei tarvitse kaivaa netistä keskusteluja vuodelta nakki kun saa tiedon sieltä tod.näk minuutin sisällä kun jotain kysyy, tuo ainakin tämän kotiäidin elämään todella paljon seuraa ja viihdykettä!

Vierailija
13/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole. Ihan turhanpäiväinen koko lärvikirja. En voi ymmärtää miksi pitää kaikkien nähtäviksi laittaa kaikenmaailman valokuvat..tyyliin tuossa mä olen siinä ja siinä paikassa. Siis aivan naurettavaa touhua. Ja sitäpaitsi puhelimella saa paremmin kiinni,kun jollain lärvikirjalla. Lapsellista,että muka aikuiset ihmiset ovat hurahtaneet moiseen.

Vierailija
14/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa, en ota kaveriksi ketään jota en tunne tai en muutenkaan ole tekemisissä, siellä saa valita tasan ne tyypit kenen julkaisut haluaa nähdä

Vierailija
15/15 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saatiin esim kaikille perheenjäsenille (5 henkeä) uudet vaatteet fb:n kautta kun jouduttiin muuttamaan hometta evakkoon ja omat vaatteet aiheutti oireita pesujenkin jälkeen, miten tämä olisi muuten ollut mahdollista? Soittaa kaikki 50 kaveria läpi ja pyytää kaivamaan vaatekaappinsa, päivitykseen kun laittoi tilanteen ja vaatteiden koot mitä tarvitaan, oli iltaan mennessä 4v vaatekaappi täynnä ja 2v puolillaan lahjoituksia, aivan huippukeksintö! T.12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi