Parisuhdeongelma. Sektio olisi pelastanut avioliittoni!
En vihaisi vartaloani ja kykenisin harrastamaan seksiä. Nyt vihaan itseäni ja pihtaan :(
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:56"]
Ja jos virtsa karkailee ja paikat tuntuu löysiltä niin kyllä sitä täytyy enemmän niitä lihaksia treenata. Ei pelkästään lantionpohjalihaksia vaan saada ryhtiä ja tonusta koko kehoon. Itse olin kuntosalilla 2vko synnytyksestä ja treenasin raskauden loppuun saakka. nro 15
[/quote]
Liian aikaisella treenaamisella voi saada vahinkoa aikaan! Siksi olisi hyvä odottaa jälkitarkastukseen saakka ennen varsinaisen lihaskuntotreenin aloitusta. Mm. vatsalihakset saa aika tehokkaasti tuhottua.
Treeni ei myöskään auta laskeumiin ja repeämiin. Niitä ei myöskään korjata lisääntymisikäisiltä, vaan vasta sitten, kun lapsiluku on täynnä.
Onko muuten jotenkin myöhäistä mennä lääkäriin laskeuman takia nyt kun synnytyksestä 5kk?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:14"]
Onko muuten jotenkin myöhäistä mennä lääkäriin laskeuman takia nyt kun synnytyksestä 5kk?
[/quote]
Ei ole. Ainakin mulla sanottiin, että joku 6 kk vähintään pitää odottaa normaalia palautumista. Eli ei vielä jälkitarkastuksen perusteella voi sanoa, mikä on tilanne. Ja tosiaan laskeumaa ei välttämättä lähdetä korjaamaan, jos vielä on vauvahaaveita.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:11"]
Seis het....mikä on ongelmasi? Kauanko synnytyksestä? Jne? Anna nyt jotain pohjaa...avauksesi on erittäin ontuva.
[/quote]
Vuosi aikaa synnytyksestä. Imukuppisynnytys, vauva avosuisessa tarjonnassa (oli silti pieni, 2,6 kg ja py. 33 cm). Kivasti toisinaan saattaa vielä lirahtaa pissaa pöksyihin kun esim. aivastaa (vain onneksi, jos sellainen asento jossa jalat harallaan, ja ei ehdi supistaa lihaksia) :(
Oon laihtunut jo pari kiloa alle lähtöpainon, kiloja tuli 25 raskauden aikana. Mahassa vähän arpia mutta ne ei haittaa ja tissit nyt on mennyttä kun kasvoivat 75C - 75G... No mut ne ei niin haittaa, mutta tuo alapää. Alkuun aukko koostui kahdesta pallosta, mutta on jo kutistunut ja näyttää melko normaalilta. Sormia menee varmaan kolme jos paikat kosteana! Ällöttävää! :(
Ap
[/quote]
Ihme tyyppejä kun tuijottelette sitä aukkoanne. Kyllä mäkin sinne synnytyksen jälkeen kurkkasin ja joo kyllä varmasti menee sormia kolme kostuneena neljäkilosen punnertamisen jälkeen, mutta mukavasti muokkasi tuo lapsen ulos runnoutuminen paikkoja uuteen uskoon eikä seksi KOSKAAN ole tuntunut niin hyvältä kuin synnyttämisen jälkeen. En ole ulkonäöstä angsteja ottanut, tosin eipä ole tullut tuijoteltua värkkiä ennen synnytystäkään pahemmin, asiansa on ajanut vaikka rumiahan ne on. Ja ei, mies ei myöskään osaa sanoa että onko eroa entiseen synnyttämättömään (ja olin jopa miehen eka, eli neitsyt!) ja nauttii seksistä myös.
Mikä ongelma? Minä korjasin lerpattavat luppakorvan AA-tissit lääkärillä kun tissittömyys vähän häiritsi. Tosin aion nekin poistaa jos toisen lapsen joskus saamme.
[/quote]
Poistaa? Miksi?
Minä miehenä jättäisin naisen joka valitsi lapselleen sektion. Sektio on julma tapa viedä lapselta ainutlaatuinen kokemus sukeltaa maailmaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 06:22"]
Minä miehenä jättäisin naisen joka valitsi lapselleen sektion. Sektio on julma tapa viedä lapselta ainutlaatuinen kokemus sukeltaa maailmaan.
[/quote]
Muistatko omasi ainutlaatuisen sukelluksesi tähän maailmaan? Saa miettiä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:02"]
En vihaisi vartaloani ja kykenisin harrastamaan seksiä. Nyt vihaan itseäni ja pihtaan :(
[/quote]
Sun pitää saada itsetuntosi ja pääsi kuntoon.
Miksei ole seksiä? Eikö miehesi halua panna?
Mitä vittua? Jalat levälleen ja käsket ukon touhuamaan ja kysyt sitten miltä tuntuu?
En voi ymmärtää näitä ketjuja joissa akat valittaa siitä miltä pillu näyttää, se näyttää juuri siltä että muna haluaa mennä sinne.
Tv.mies
Kolme synnytystä ja paikat ihan kunnossa. Mutta seksi nyt ei kiinnosta pätkääkään.
Keskustele gynen kanssa myös, ettei synnytyksestä ole tullut vammaa enemmän yläpäähän. Itse kärsin synnytyksen jälkeisestä masennuksesta pitkään ja noi sun jutut kuulostaa samalta kuin mun ajatukset. Siihen päälle vielä äijä alko dokaamaan ja pettämään ja haukku mut joka välissä. Ero tuli ja nyt alkaa elämä jo kukoistamaan. Sinkku oon edelleen kylläkin ja lapsi jo 9 vuotias...
Hei! Minusta tuntuu kertomasi perusteella, että ongelmasi on yläpäässä, ei alapäässä. Suosittelen kertomaan ajatuksistasi neuvolassa ja varaamaan ajan psykologille. Miehesi vaikuttaa tavallisen ihanalta mieheltä, mutta varmasti syö miestä ja parisuhdetta sun kyvyttömyytesi arvostaa ja kunnioittaa itseäsi naisena uudessa elämäntilanteessa. Jos olet ihan vasta synnyttänyt, voi vika olla hormoneissa... Tsemppiä! Apua on saatavilla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:11"]Sektion jälkeen sulla olis lisäks ikuinen arpi vatsassa. Tuntuu hullulta nähdä kuinka ihmiset valittaa pienistä, sulla on sylissäs ihanalta tuoksuva, pieni vauva ja mietit tollasia? Arvomaailma kohdalleen nyt. Kyllä mullakin on arpia ja alapää vähän erinäköinen kun ennen lasta, mutta en osaa ajatella niitä huonoina puolinani, näytän tältä koska olen saattanut maailmaan lapsemme. [/quote] Miten ne alapään arvet on parempi kuin vatsassa oleva?
[/quote]
Tuossa lukee että LISÄKSI. Et varmaan ihan ajatuksella lukenut. Alapäähän saattaa silti muuttua vaikka tehtäiskin sektio. Eli muuttuneen alapään lisäksi olisi leikkaushaava vatsassa. Välillä sitä miettii kuinka hankalia ihmiset on tosielämässä kun täällä tartutaan pilkkuun joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:02"]
[/quote]
Sun pitää saada itsetuntosi ja pääsi kuntoon.
[/quote]
Tiedän sen. Oikeasti alapäässäni tuskin on mitään vikaa mutta uskottelen itselleni että se on totaalisesti pilalla. En ymmärrä mikä itsesäälipaska mua vaivaa.. :(
Ap
Imukuppisynnytys on alapäälle vähän rajumpi ku normaali alapääsynnytys. Jos sulla karkailee pissa niin voit päästä kunnalliseen leikkaukseen, se pissan karkailu ei välttämättä lopu vaikka jumppas kuinka paljon. Puhu sille gynelle muutenkin noista itsetunto-ongelmista niin se osaa ohjata sut eteenpäin.
Vika ei ole vaimon löystyneessä pillussa, vaan miehen kutistuneessa kullissa.
Sektion jälkeen sulla olis lisäks ikuinen arpi vatsassa. Tuntuu hullulta nähdä kuinka ihmiset valittaa pienistä, sulla on sylissäs ihanalta tuoksuva, pieni vauva ja mietit tollasia? Arvomaailma kohdalleen nyt.
Kyllä mullakin on arpia ja alapää vähän erinäköinen kun ennen lasta, mutta en osaa ajatella niitä huonoina puolinani, näytän tältä koska olen saattanut maailmaan lapsemme.
Seis het....mikä on ongelmasi? Kauanko synnytyksestä? Jne? Anna nyt jotain pohjaa...avauksesi on erittäin ontuva.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:51"]Täällä kanssa vähän ongelmia seksin harrastamisessa synnytyksen jälkeen, synnytyksestä nyt 6kk. Mies laittaa ensin dildon pilluun ja sit tunkee ite vielä sinne lisäks, joo tuleepa tosi hyvä olo! Ja sit kehtaa vielä sanoa ettei siinä ole mitään vikaa, on hyvä jne. Mutta yleensäkin haluaa vain suihinoton tai sit peppua, harvemmin ees haluaa enää pillua ja sittenki kun haluaa niin tuolleen törkeilee. Alan oikeesti harkitteen jotain leikkausta..
[/quote]
No huh huh mikä ukko sulla!