Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeongelma. Sektio olisi pelastanut avioliittoni!

Vierailija
05.09.2014 |

En vihaisi vartaloani ja kykenisin harrastamaan seksiä. Nyt vihaan itseäni ja pihtaan :(

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee erota. T. Miehes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpö höpö juttuja että alapää löystyy myös sektioiduilla naisilla samaan tapaan kuin vauvan sieltä ulos punnertaneille.

Vierailija
4/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:49"]

Ja mikä mua eniten kenkuttaa on se, että tän kaiken mä osasin ennustaa jo ennen raskautta. Tiesin että näin siinä tulee käymään.

Pidätyskyky menee, saa koko loppuelämän kärsiä siitä. Uskoin vaan kaikkia juttuja että kyllä se siitä, lantiopohjanlihasjumppaa niin sillä hyvä. Joopa joo. Naista sit syyllistettän siitä ettei ole jumapannut jos pissa karkailee tai seksi ei tunnu miehestä miltään.

Kroppa menee pilalle ja mä en pidä enää itsestäni, ja tuskin mieskään, sillä ei synnyttänyt nainen näytä kauniilta.

Ap

[/quote]

Aika kurja ajatus, että nainen menisi synnyttämisestä auttamatta pilalle. Minä olen ainakin yhtä ihana, kaunis ja haluttava kuin ennen kahta synnytystänikin. Eikä se tasan johdu pelkästään sektioista. Olisin ihan tasan yhtä haluttava itseni ja mieheni mielestä alatiesynnytyksenkin jäljiltä. 

On minullakin tunnoton röllö alavatsassa sektiohaavojen yllä. Mitä sitten? Ei se seksikkyyttäni vähennä tippaakaan. Pidätysongelmat ymmärrän, niistä vaietaan liikaa. Toivottavasti ne korjaantuvat edes ajan myötä sinun, ja kaikkien muiden kohdalla.

Vierailija
5/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:15"]Kolme sormea mahtuu kiihottuneena? Öö no kelle ei? :D T. ei synnyttänyt
[/quote]

Samaa mä mietin. Mahtuu mullakin kiihottuneena kolme sormea sisään ja ylläripylläri, mahtuu jopa miehen penis :D Enkä ole edes synnyttänyt.

Vierailija
6/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:53"]Ihan höpö höpö juttuja että alapää löystyy myös sektioiduilla naisilla samaan tapaan kuin vauvan sieltä ulos punnertaneille.
[/quote]

Raskaus löysyttää paikkojs. Eli ei se sektio kaikelta pelasta. Ikävä totuus, mutta myös sektion jälkeen pitää treenata lihaksia ettei karkailua ole.

Vierailija
7/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:53"]Ihan höpö höpö juttuja että alapää löystyy myös sektioiduilla naisilla samaan tapaan kuin vauvan sieltä ulos punnertaneille. [/quote] Raskaus löysyttää paikkojs. Eli ei se sektio kaikelta pelasta. Ikävä totuus, mutta myös sektion jälkeen pitää treenata lihaksia ettei karkailua ole.

[/quote]

Mulle tehtiin sektio kuukausi sitten ja en kärsi virtsankarkailusta. Alapää on myös yhtä kireä kun ennenkin.

Vierailija
8/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:53"]Ihan höpö höpö juttuja että alapää löystyy myös sektioiduilla naisilla samaan tapaan kuin vauvan sieltä ulos punnertaneille. [/quote] Raskaus löysyttää paikkojs. Eli ei se sektio kaikelta pelasta. Ikävä totuus, mutta myös sektion jälkeen pitää treenata lihaksia ettei karkailua ole.

[/quote]

Mulle tehtiin sektio kuukausi sitten ja en kärsi virtsankarkailusta. Alapää on myös yhtä kireä kun ennenkin.
[/quote]

Minäkin olen kokenut sektion ja löysty lihakset :) Jumppaamalla kuntoon! Jännä sinänsä, ensimmäinen syntyi alakautta eikä ollut ongelmia. Vasta toisen jälkeen huomasi vaikka oli tosiaan sektio.

Vierailija
9/63 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 07:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 06:22"]

Minä miehenä jättäisin naisen joka valitsi lapselleen sektion. Sektio on julma tapa viedä lapselta ainutlaatuinen kokemus sukeltaa maailmaan.

[/quote]

Muistatko omasi ainutlaatuisen sukelluksesi tähän maailmaan? Saa miettiä.

[/quote]

Sektio ei tarjoa vauvalle vastustuskykyä.

Vierailija
10/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä nyt oli niinku ongelma. Itse olen alle 25 ei synnyttäny ja tuo 3 sormee nyt menee iha keposeen ei kiihottuneenaki ? :D etköhä sinäki sille ukolles kelpaa vallan hyvin!

Vierailija
11/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:53"]Ihan höpö höpö juttuja että alapää löystyy myös sektioiduilla naisilla samaan tapaan kuin vauvan sieltä ulos punnertaneille. [/quote] Raskaus löysyttää paikkojs. Eli ei se sektio kaikelta pelasta. Ikävä totuus, mutta myös sektion jälkeen pitää treenata lihaksia ettei karkailua ole. [/quote] Mulle tehtiin sektio kuukausi sitten ja en kärsi virtsankarkailusta. Alapää on myös yhtä kireä kun ennenkin. [/quote] Minäkin olen kokenut sektion ja löysty lihakset :) Jumppaamalla kuntoon! Jännä sinänsä, ensimmäinen syntyi alakautta eikä ollut ongelmia. Vasta toisen jälkeen huomasi vaikka oli tosiaan sektio.

[/quote]

Haha! Alakautta synnyttäneiden propagandaa, tuskin olet sektiota kokenut :)

Vierailija
12/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:18"]

[/quote]

Mistä tuon faktan tempaisit, mitä "paikkoja" tarkoitit? Olen työni kautta synnyttäneiden kanssa tekemisissä ollut lähes seitsemän vuotta, enkä vielä kertaakaan ole törmännyt tapaukseen jossa vagina on löystynyt naiselle tehdyn sektion jälkeen.

Vierailija
13/63 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:51"]Täällä kanssa vähän ongelmia seksin harrastamisessa synnytyksen jälkeen, synnytyksestä nyt 6kk. Mies laittaa ensin dildon pilluun ja sit tunkee ite vielä sinne lisäks, joo tuleepa tosi hyvä olo! Ja sit kehtaa vielä sanoa ettei siinä ole mitään vikaa, on hyvä jne. Mutta yleensäkin haluaa vain suihinoton tai sit peppua, harvemmin ees haluaa enää pillua ja sittenki kun haluaa niin tuolleen törkeilee. Alan oikeesti harkitteen jotain leikkausta..
[/qu

Tuo nyt on jo vitsi :D Ei todellakaan voi dildo ja penis mennä yhtäaikaa :D

Vierailija
14/63 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet pelkästään se "pilaantunut vartalosi", niinkö? Pistä nyt, hyvä nainen, palikat pään sisällä ojennukseen, katso mitä hyvää sulla on elämässäsi ja lakkaa pyörimästä oman napasi (alapääsi) ympärillä. Alkaa asiat sujua. Sillä sieltä se kiinni on - korvien välistä! Mä tiiän :)

Vierailija
16/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Huomaa että on perjantai, mielikuvitus laukkaa taas jollain. 

Vierailija
17/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:11"]Sektion jälkeen sulla olis lisäks ikuinen arpi vatsassa. Tuntuu hullulta nähdä kuinka ihmiset valittaa pienistä, sulla on sylissäs ihanalta tuoksuva, pieni vauva ja mietit tollasia? Arvomaailma kohdalleen nyt.

Kyllä mullakin on arpia ja alapää vähän erinäköinen kun ennen lasta, mutta en osaa ajatella niitä huonoina puolinani, näytän tältä koska olen saattanut maailmaan lapsemme.
[/quote]

Miten ne alapään arvet on parempi kuin vatsassa oleva?

Vierailija
18/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:11"]

Seis het....mikä on ongelmasi? Kauanko synnytyksestä?  Jne? Anna nyt jotain pohjaa...avauksesi on erittäin ontuva.

[/quote]

Vuosi aikaa synnytyksestä. Imukuppisynnytys, vauva avosuisessa tarjonnassa (oli silti pieni, 2,6 kg ja py. 33 cm). Kivasti toisinaan saattaa vielä lirahtaa pissaa pöksyihin kun esim. aivastaa (vain onneksi, jos sellainen asento jossa jalat harallaan, ja ei ehdi supistaa lihaksia) :(

Oon laihtunut jo pari kiloa alle lähtöpainon, kiloja tuli 25 raskauden aikana. Mahassa vähän arpia mutta ne ei haittaa ja tissit nyt on mennyttä kun kasvoivat 75C - 75G... No mut ne ei niin haittaa, mutta tuo alapää. Alkuun aukko koostui kahdesta pallosta, mutta on jo kutistunut ja näyttää melko normaalilta. Sormia menee varmaan kolme jos paikat kosteana! Ällöttävää! :(

Ap

[/quote]

Voi ei. Onko kyse vain omasta inhostasi? Miten mies suhtautuu?

Vierailija
19/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä mua eniten kenkuttaa on se, että tän kaiken mä osasin ennustaa jo ennen raskautta. Tiesin että näin siinä tulee käymään.

Pidätyskyky menee, saa koko loppuelämän kärsiä siitä. Uskoin vaan kaikkia juttuja että kyllä se siitä, lantiopohjanlihasjumppaa niin sillä hyvä. Joopa joo. Naista sit syyllistettän siitä ettei ole jumapannut jos pissa karkailee tai seksi ei tunnu miehestä miltään.

Kroppa menee pilalle ja mä en pidä enää itsestäni, ja tuskin mieskään, sillä ei synnyttänyt nainen näytä kauniilta.

Ap

Vierailija
20/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:11"] Seis het....mikä on ongelmasi? Kauanko synnytyksestä?  Jne? Anna nyt jotain pohjaa...avauksesi on erittäin ontuva. [/quote]   Vuosi aikaa synnytyksestä. Imukuppisynnytys, vauva avosuisessa tarjonnassa (oli silti pieni, 2,6 kg ja py. 33 cm). Kivasti toisinaan saattaa vielä lirahtaa pissaa pöksyihin kun esim. aivastaa (vain onneksi, jos sellainen asento jossa jalat harallaan, ja ei ehdi supistaa lihaksia) :( Oon laihtunut jo pari kiloa alle lähtöpainon, kiloja tuli 25 raskauden aikana. Mahassa vähän arpia mutta ne ei haittaa ja tissit nyt on mennyttä kun kasvoivat 75C - 75G... No mut ne ei niin haittaa, mutta tuo alapää. Alkuun aukko koostui kahdesta pallosta, mutta on jo kutistunut ja näyttää melko normaalilta. Sormia menee varmaan kolme jos paikat kosteana! Ällöttävää! :( Ap   [/quote] Voi ei. Onko kyse vain omasta inhostasi? Miten mies suhtautuu?

[/quote]

Mies suhtautuu kuin ennenkin. Hänene mielestään olen saman näköinen kuin ennenkin. Sanoin hänelle että en ole, ja pitäisikö minun muka olla? Enkö saisi muuttua?

Ap